Quin tipus de música us agrada ¿?

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: Quin tipus de música us agrada ¿?

Entrada Autor: aurea »

A i m'agraden la majoria excepte el flamenc... No em pregunteu perque pero no el suporte ... Perdo als q els agrade no s'ho agafeu a mal... No se a mi els melismes que fa no em va ... I la musica clasica m'agrada pero no la senc massa .... El que mes m'agrada es el pop-rock.... o el pop a sekes o el rock a sekes... gGgGgggggggg :happycry:
http://www.corinnebaileyrae.es

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Re: Quin tipus de música us agrada ¿?

Entrada Autor: kk_xû_black »

aurea ha escrit:A i m'agraden la majoria excepte el flamenc... No em pregunteu perque pero no el suporte ... Perdo als q els agrade no s'ho agafeu a mal... No se a mi els melismes que fa no em va ... I la musica clasica m'agrada pero no la senc massa .... El que mes m'agrada es el pop-rock.... o el pop a sekes o el rock a sekes... gGgGgggggggg :happycry:
http://www.corinnebaileyrae.es
Uff, dons jo tinc una amiga que li va el flamenco i està tota l'estona picant de mans i cantant coses de les seves, que si camaron, que si farruqueta, q si nose què... i bé, ja no et comento la seva passió per la seva música màquina, les lletres gegants a la seva agenda que posen "Hardcore o muerte" etc...
A la noia li agrada tot el que no m'agrada a mi >.<
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Als fans d'Asian Kung-fu generation, Naruto, o Full metal alchemist (que han cantat els seus openings), aneu aquesta url d'un fòrum del 3xl i doneu-nos suport perquè posin concerts del grup al programa!
Roseeer, ja he vist que tens Haruka Kanata d'Asian Kung-Fu generation a l'space!! :heart: :heart: ^^ >//////<

The Kamikaze Kaito
:heart: Asian kung-fu generation :heart:
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

kk_xû_black ha escrit:Weee!! he trobat la web oficial d'strombers!! A més et pots baixar un munt de cançons!! *______*
http://www.strombers.com/img/strombers-lagota.wmv (videoclip de la gota)
Per als qui els interessi... http://www.strombers.com/discografia.asp?lng=cas

Me gusta strombear! :ballar:
The Kamikaze Kaito
Si si si Strombers torneu a començarrr! xDD
Strombers, els millors! Passa que fora d'aquí no són gaire coneguts eh... sempre actuen pel Bages... millor, per nosaltres solets! :P

...esperanza que viene y se va, susurrando que no volverá...
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
todmorvoscrodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 05, 2006 8:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: todmorvoscrodlel »

i tant!!!! els Strombers són molt boooons!!!
a veure si es passen algun dia per les terres del Maresme lliure i tropical ke ja tenim ganes d'anar de festaaaa i gaurir d'un bon concert am les seves grans cançons: Borratxa, mercè, El meu poble, La nit de Sant Joan... son molt bons.
Percert, ke opineu sobre Sangtraït??

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Ostres, al Maresme els coneixeu?
A mi m'encanten, sobretot als concerts de l'estiu... a l'últim que vaig anar va ser per carnaval, encara que vaig haver de marxar quan encara no havien acabat :cry:

...esperanza que viene y se va, no le gusta nuestra realidad!...

De sangtraït no n'opino perquè no ho escolto :P
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Sense cap dubte Sangtraït és el meu grup preferit. L'escolto des de fa 9 anys i no me n'he cansat mai. És d'aquells grups que et marquen per sempre :).

Per cert us recomano unes quantes cançons de Hammerfall per qui se les vulgui baixar:
-Hearts on Fire
-Renegade
-Glory to the Brave
-Never, Ever
-Remember Yesterday
-I Want Out (Versió de la cançó de Helloween)

*Si algú se n'escolta algunes que digui si li ha agradat...

Avatar de l’usuari
todmorvoscrodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 05, 2006 8:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: todmorvoscrodlel »

i atnt ke escoltem els Strombers al Maresme :P eske els del Maresme... :riure: percert... aprofito per dir-vos ke el dia 13 de Maig a la gran localitat d'Arenys de Mar tocarà la Gossa Sorda. Els ke tinguin ganes de bona festa i d passar-s'ho b ke vinguin a Arenys de Mar, gran vila del Maresme lliure i tropical!!!
a i.... Sangtraït per sempre més!!!!

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

uo0o0o0 strombers!! quina casualitat! us ho explico:

ahir mateix jo pujava pel carrer i em vaig aturar a una botiga de discos. Vaig remenar una mica, i quan anava per sortir, el dependent em va dir:

- Té, agafa'n un que són gratis, i el dia 14 fan un concert al Mercantil (una mena de bar d'aqui a igualada)

I resulta que eren aquests!! un disc que es diu "Que ruli!" No em va agradar gaire però... mira, m'ha fet il·lusió posar-ho. ^^
...HD...

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

simple plan, green day, linkin park, blink 182, lax'n'busto, buskan greska (un grup dl meu poble k ultimamen a millorat, pro no son kap meravella, o eskolto x solidaritat XD), i llavors namika d dance, house...vamos, namika d tot
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

kiddy ha escrit:un disc que es diu "Que ruli!" No em va agradar gaire però... mira, m'ha fet il·lusió posar-ho. ^^
Que ruli! és l'últim cd! Jo el tinc aquí al costadet... bé, això us pot donar una idea de com són... smoltes vegades ho fan això de repartir cd's abans d'un concert, però pobrets, són d'aquí i ningú els coneix, concretament del poble de kk_xu_black! jeje però aquí a la gent li agrada bastant, els seus concerts són una festa!!! :mrgreen:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Doncs sí, els strombers donàven per 2 € els discos xD Ho feien (i ho fan) per ser més coneguts i que el pròxim disc es vengui més sense haver de fer-lo tant barat...
I m'encanten els seus concerts... (menys quan van massa borratxos... >.<) Aquí també hi ha els que es diuen Tsunami, que a mi no m'agraden però últimament van a tot arreu (els coneixes Getta?) Aquests sí que van borratxos, més joves i més borratxos... pff... I el cantant desafina, abans el que hi havia que era de Solsona cantava superbé, però ara ¬¬U I són cinquanta mil a l'escenari, que de tanta gent que toca ja no hi cap ningú més xD

Els que els agrada la j-music, aneu al fòrum del 3xl, que no hi ha ningú per parlar de Gazette T_T
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
ari
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 8:53 pm

Entrada Autor: ari »

a mi magrada el rock en catala (els pets lax'n busto sau...) tambe en angles(greenday simple plan...) alguna cosa e frances i castella(alizee la oreja de vanghog...)i sobretot tmb magrda el hip hop(natch, el chojin,frank-t, arianna pueyo, arma blanca...)

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

a mi m'agrada mol el rok en català (lax'n'busto, els pets, obrint pas, strombers, la carrau, antonia font, sopa de cabra, brams, mesclat, etc) xo tmb m'agrden d'altres.
kiddy vaig passar x davant de la botiga i no em van donar el cd de strombers... :cry: . si no t'agrada mel pots duna a mi :P :wink: .

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

kk_xû_black ha escrit:Aquí també hi ha els que es diuen Tsunami, que a mi no m'agraden però últimament van a tot arreu (els coneixes Getta?) Aquests sí que van borratxos, més joves i més borratxos...
N'he sentit a parlar, però no sé qui són... :?
Potser si sentís una cançó diria: osti si, aquella cançó.. (¬¬' ei... xD) però no els conec... són uns borratxos? xD pos millor no anar a aquests concerts que segur que s'acaben... :lol:
Strombers no´van mai borratxos... (bé, una mica contents... xD) però deixa'ls fer que com diu la cançó: la nit d'avui serà tota una festa.... :P
si aj ho diuen: el meu poble a mi m'agrada hi ha cervesa i hi ha pomada i cervesa, per fer l'animal... xD

Hi va haver una festa com Déu mana, ahir hi havia els Strombers tocant... en un poble amb gent de )""$ mare! Era la nit de Sant Joan... :ballar:
SEMPRE ACLEE!

Respon