Quin tipus de música us agrada ¿?

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Hineta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 4:43 pm
Ubicació: súria

Entrada Autor: Hineta »

E vist k parlaveu dels strombers ^^... son els flipats de torn... pero a mi magraden... aixo si... la vegada k em va kaure kasi a sobre el porro k van tirar al public em vaig cagar en ells :p... e nat a un parell o tres de koncerts dells, aki a suria i a kallus... la musika? un tipo d'ska-pop raro xD...

*la dança del sonat es lostia *-*... i la beth ¬¬' daki del poble ¬¬' es una antipatika... tot el poble ens volkem am ella i despres no ens vol firmar ni autografs... ¬¬' aki la gent ya ni senreorda della xD

ja e parlat massa.. ale dew :p

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

M, jo escolto de gairebé tot, sóc dèbil de criteri...

Des de Nirvana al Simó i el Garfunkle, REM, U2 i tal, el Caetano Veloso i el bossa nova, Vinissius da Moraes o com s'escrigui... però en viu, res com el jazzzzz

PD: Visca la REPÚBLICA! :boohoo:

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Hineta ha escrit:E vist k parlaveu dels strombers ^^... son els flipats de torn... pero a mi magraden... aixo si... la vegada k em va kaure kasi a sobre el porro k van tirar al public em vaig cagar en ells :p... e nat a un parell o tres de koncerts dells, aki a suria i a kallus... la musika? un tipo d'ska-pop raro xD...

*la dança del sonat es lostia *-*... i la beth ¬¬' daki del poble ¬¬' es una antipatika... tot el poble ens volkem am ella i despres no ens vol firmar ni autografs... ¬¬' aki la gent ya ni senreorda della xD

ja e parlat massa.. ale dew :p
Flipats de torn? Els flipats de torn són els Tsunamiiii!! Els coneixes? Fuuu, l'altre dia van anar a la botiga de la meva mare i van comprar un paquet de cerveses de sis per cada un, per no dir les Xibekes amb que corren els dissabtes a la nit xD Els Strombers també són borratxos porretes, no ho negarem xD
Si, la Beth és odiosa U_Û
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

quin grup de musica tagrada??

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

home per mi el grup ke no puk viure sense ell es simple plan ( visca ells son els millors del mon 8) ) tambe m'agrada molt green day, hilary duff, godd charlote, el canto de el loco...i en definitiva molt de pop-rock i si es internaconal millor.
malgrat aixo ke akabo de dir ( :imslow: ) tmb m'agrada molt musica ctalana: sopa de cabra, els pets, una mica macedonia, ...
en definitiva m'agrada una mica lo ke es posi ( musica de pueblo, flamenc, no gaire per aixo, jazz, ...variadito)
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
harry...
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 10:19 pm
Ubicació: sota el po0onN Xd

Entrada Autor: harry... »

jo no puc pasar un dia a un altre sense escoltar rock catala!
brams,pets ,sau,gossos...i sobretot lax'n'busto!!!
pro tmb m'agrada hilary duff,green day,ECDL,estopa,green day...
:imslow: :imslow: :imslow: :imslow:
emma watso0on...TKM

Avatar de l’usuari
Hineta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 4:43 pm
Ubicació: súria

Entrada Autor: Hineta »

kk_xû_black, els e skoltat alguna vegada po no molt... ja fare alguna kosa per skultarlus :p... ja et dire k man semblat :p

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Hineta ha escrit:kk_xû_black, els e skoltat alguna vegada po no molt... ja fare alguna kosa per skultarlus :p... ja et dire k man semblat :p
D'acord ^^

Per cert, demà fan les caramelles de Súria oi?? A Cardona també en fan, la llàstima és que no són tant populars :cry: Avui he sentit que hi ha barcelonins que desconeixen la existència de les caramelles O_Ô doncs bé, tots convidats a Súria o a Cardona a gaudir-ne.
Per cert a Cardona es fa el ball de cascavells és típic d'aquí el dia de Pasqua i no ho fan enlloc més, tots convidats a veure-ho, hi ha amics meus que ho ballen 8)
Dons a esperar amb impaciència la cantada de caramelles de demà :mrgreen:

Bona Pasqua!
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

drlluc
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 11, 2006 3:37 pm
Contacta:

Entrada Autor: drlluc »

es q... no teniu ni )""$ idea del q es lska... pero buenu... jajaj dins del q cap te gracia i tot...

per cert la musica q mola de veritat es la musica negraaa! ahi ahi!

60's life! Reggae i SouL! (pq veieu q lska es un estil de musica negra jamaicana dels 60 i no tot aixo q es diu per aqui...)
Say It Loud! I'm Black And I'm Proud!

______

-No pateixo, Harry -va dir en Dumbledore, amb la veu una mica més forta tot i la gelor de l'aigua-, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

BliShAm ha escrit:Per als que els hi agradi la bossanova... Basia *_*
Sempre parles de tipus de músiques que no m'entero xDD Diga'm ignorant, diga'm el que vulguis.
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

BliShAm ha escrit:Un tipus de música que prové del brazil... És una barreja entre samba i jazz, més o menys.

Jo de música sé del que m'agrada xD Tampoc ets pas més llesta per conèxier més grups i tal... La cultura és una cosa que s'adquireix, no es neix pas amb ella xD

Bé, salut i coses
Sort en tenim dels vinils vells i dels CD's de la pública :P

A més la bossa nova hi té una importància total la guitarra clàssica, i pels que la toquem és molt agraït que algú et consideri de tant en tant (Jobiiiim^^)

I pels frikis totals: Kroke, un grup de música yiddish polonès que és la canya...

PD: Algú va veure anit la paròdia musical al 33 sobre el conflicte d'Israel-Palestina?? Moooolt bo. :riure:

Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

A algu li agrada la TERREMOTO DE ALCORCON??

Es bonissima!!!!


si voleu riure un ratu:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0787157311

Aquet no es de la terremoto pro tmb es mol bo

http://youtube.com/watch?v=d6C0bNDqf3Y
INADAPTATS al poder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Antic post
Horcrux ha escrit:Visca la mùsica en català!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Brams
Obrint pas
Pets
Lax'n'busto
Feste fotre
Whiskyns
Antonia font
Espiral d'embulls
Mesclat
Ja t'ho dire
Sangtrait
Sau
Josep Maria Cantimplora
Dijous Paella
Feliu Ventura

Visca la nostra Terra!!!! Visca el Català
Hi afegeixo un altre grup:

Ara Mateix
Signum (grup deconegut)

anirem actualtzant XDDDDD
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

He sentit molt parlar de Obrint pas.... la seua música està bé? Em podrieu dir mes o menys de que tracta? :? A mi m'agrada música d tot tipo (o casi tot)...o siga que no problem...
Espai per a
ocupar 4 línies

Avatar de l’usuari
Laieta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 6:52 pm
Ubicació: Barcelona, vallvidrera

Entrada Autor: Laieta »

A mi m'agrada principalment el roc català, lax'n'busto, obrint pas, els pets algunes cancons dels gossos (po molt poques).
Tambe m'agrada molt l'avril lavinge, algunes de la shakira ( la ultima m'agrada molt jeje)
no xe, a mi m'agrada molt musica variada, tambe m'agrada molt la oreja de van gohg etc. I tambe em poden agradar cansons sueltes, allo que en sens una, t'agrada i la busques :P .
wenu, em sembla que ja ho he dit tot.
:boohoo: :stereo: :animadora
dww! :emtrenco

gEmMy

Entrada Autor: gEmMy »

aurea ha escrit:He sentit molt parlar de Obrint pas.... la seua música està bé? Em podrieu dir mes o menys de que tracta? :? A mi m'agrada música d tot tipo (o casi tot)...o siga que no problem...
Espai per a
ocupar 4 línies

Obrint pas és un grup independentista que toca música ska on expressa el seu sentiment cap a la llibertat... no sé, si et baixes amb l'e-mule coses com la flama i tal ia vuràs... està molt bé

(he dit ska perquè és el que m'ha semblat més apropiat, però no es ben bé ska...)


I a mi de música... ska, rock català... i semblants. També alguna cosa tipu el canto del loco i la oreja de van gogh, però si he de triar em quedo de troç amb l'ska i el rock... CAS 4-EVER!!! (tan del 2005 com del 2006 eh xD)

Respon