sobretot el r&b xk es mol mogut i altres
tipo simple plan o green day

i odio a

oooooooooooooostia com me n'he pogut oblidar. que em perdoni el ferminWeasley(L)Hermione ha escrit:1 pregunta a algu li agrada Fermin Muguruza??![]()
Shakiraanni ha escrit:a mi em mola:
-oreja de van gogh
-shakira
-coti
-amaral
i no soporto als triunfitos
No, no entenc res xD. Moltes vegades, però, els títuls de les cançons són en anglès. I algunes cançons les he traduit (a partir de traduccions que he trobat en anglés, es clar)ROCK JAPONÈS!!!!!! però, entens alguna cosa???
Uematsu pot ser que cantés algo de Final Fantasy. Però jo no ho he sentit mai xD Les cantants japoneses més famoses són la Hikaru Utada i l'Ayumi Hamasaki, però entren en el j-pop i no prefereixo J-rock. Recomano: Miyavi (Freedom Fighters, Coo quack cluk, Girls be ambitious, Kekonshiki no uta... i té un nou single q es diu senor senora senorita q no l'he aconseguit T___T)kk_xû_black quin cantant/grup de rock japones ens recomanes. No entendre res pero he escoltat alguna canço en japones (d'un tal Uematsu) i em van passar un CD d'una cantant japonessa i no esta malament
Ja ho sé què és el visual kei ¬¬ i em no em fereria a aquests, perquè potser m'equivoco però em consta que el miyavi no n'és, i sembla una noia. Només ho deia per això. Malize Mizer si que ho són no?? Doncs a mi no m'agraden igualment... I per cert, els hydes... a veure... un és el cantant de laruku, no? el hide am i està mort, i l'altre hyde és el solista? Vaya lio xDSe'n diu visual ._. si et serveix... -->
si!!! SHAKIRA!!!! m'encanta la seva música!!!-sandra- ha escrit:Shakiraanni ha escrit:a mi em mola:
-oreja de van gogh
-shakira
-coti
-amaral
i no soporto als triunfitos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
És la primera persona que també li agrada (almenys ho dius obertament) i la oreja de van gogh sublime també, però ara no se'ls sent gaire, i els altres dos...tiro més cap a altres bandes
(a part del meu instrument
que només una persona d'aquí sap
![]()
) i d'altres grups com Simple Plan o Busted