Musicals, fabulosos musicals

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

musicals

Entrada Autor: Granger_sellés »

a mi el muscial que m'agradat mes es Mar i Cel de Dagoll Dagom
be, tots els musicals de dagoll dagom stan b! :) pero mar i cel es el millor!!! :wink:
ELS PIRATES SOM ELPERILL DEL MON(...)
jajajaja
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

doncs dels que has dit he vist
_Sonrisas y Lágrimas
_Moulin Rouge
_Chicago
_Cabaret
_Chitty Chitty bang bang
_Mary Poppins

estan totes molt bé, però la que mes m'agrada és Sonrisas i Lágrimas, em va marcar

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

Quasi totes les que heu dit (alguna no l'he vist, poques, perquè sóc una viciada dels musicals..)

Els Miserables: La vaig veure fa uns anys a Madrid, i no dubtaria a tornar-la a veure si algun dia la fan a Barcelona :)

Mar i Cel: Quan sento "les veles s'inflaraaan..." se'm posa la pell de gallina :boohoo:

Moulin Rouge: No em canso mai de veure-la, recull de cançons genial :ok

Buf, i els clàssics:

Cantando bajo la lluvia!! Genial!! :reverencia:

Sonrisas y lágrimas: Vaig estar a Salzburg fa 3 anys i passejant per allà em semblava veure Sor Maria i els nens cantant el Do-Re-Mi... :stereo:

En fi, no les comento totes perque no acabaria mai

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

be no tinc molta informacio... pero me enterrat que per mitjan s de octubre faran un musical de grease a barcelona... ja us dic no tinc ni idea de res..pero mo va dir la meua tieta. be ho he ficat perque com que se que al hpconan li agrada molt i crec que no sigui lunic. be que vagi be..i be podeu ficar mes informacio pels usuaris que estiguin interrasats... ja us dic:
grease, el musical de tu vida.
a barcelona per l'octubre.


padfoot, hpconan: teniu rao
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Clar que la tenim...
:lol: :lol:
:wink:


Doncs els dies 28, 29 i 30 d'aquest mes, al meu poble, faran Els Miserables en català. Ole oleeee.

I a veure si puc agafar entrades de Grease... :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

Eis!!!!!!!

M'agrada un nou "musical"(entre cometes prq es un musical-pelicula)

Es High School Musical xD no és ben be un musical pro com que ho diu el titol................. :lol:

adeuu!!!


PD: BReaKing frEE
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Hopeless-82
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 21, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Hopeless-82 »

dOns a mi m'agraden tOts els mUsicals que ha posat en HpConan al youtube! El millor és el de "En temps de les catedrals", jo el vaig veure en castellà fa anys a bcn i no me'n recordava pas, però al sentir la cançó m'ha fet molta ilusió! Feia temps que no em passava per aquest forum i basicament vinc a dir que les teves traducons amb doblatge m'encanten (ja se que no es el lloc però el ytub. no em deixa posar comentaris i ja que hi som...)

De les obres que has dit nmés em falta veure els miserables (esta pendent) i la de Cats vaig veure una doblació el català mOlt bona :boohoo: :)
sUMIA eN uNA cOSA iMPROBABLE tE uN nOM hO aNOMENEM ESPERANÇA!!!
[bOletairE43]

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Moltes gràcies ^^

Ueeeeeeeeeeeeeh. Dissabte vaig veure Els Miserables i vaig quedaaaar
O.O
O.O
Increïble, increïble :o :o :o

He d'actualitzar la llista del principi. He d'afegir sinopsisi i cançons de Fama, All That Jazz i Els Miserables, que ara sí que ja els he vist ;D
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Weeee! Dons jo ja tinc entrades per a anar a veure Grease al Teatre Victòria de Barcelona!!!! 8) :wink:
Qui vulgui entrades, que s'afanyi...(si és que les vol pel davant :roll: ) ja que està tot a tope... i més en cap de setmana...
Cada entrada val 39¤, però per a els menors de 14 anys 21¤ de descompte!

Au! Ja diré què tal...^^
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

JO el diumenge 17 vaig anar a veure Grease... GENIAL ^^

(amb la trobada amb l'Anna a la cua del lavabo inclosa xD)

Ara m'estic baixant tot el musical Notre-Dame de Paris en francès i italià xd... hi ha més cosa que en el CD en castellà....

Siaaauu

Laia ^^
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

El dimecres passat no l'altre no l'altre vaig anar a veure el Fantasma de l'Òpera a Londres :) . Va ser... arg, fantasmagòricament fantàstic! :mrgreen: Vaig anar-hi des d'Exeter, on estava vivint, expressament per veure el musical, i la veritat és que el viatge s'ho va valdre! L'entrada és caríssima, òbviament (sobre uns 100 euros un bon lloc), o sigui que com a estudiants que som vam agafar lloc al lloc dels estudiants, és a dir, a l'última fila de totes totes, al pitjor lloc del gallinero. A l'última, sense exagerar, eh? :P Ara, segur qeu vam ser els que més ho vam valorar, quan es va acabar no volia sortir d'aquell teatre!

Bueno, ja ho sabeu, val molt la pena. Ara em sap greu i tot haver agafat un lloc tan dolent, però tampoc ens podíem permetre res més, ja és prou car tot a Anglaterra per anar-hi a lo pijo :P. Només hi ha un moment que em va decebre: SPOILER PELS QUE NO CONEIXEU LA HISTÒRIA quan cau el chandalier. Suposo qeu si ets a platea et fa la sensació que la làmpara et cau al damunt, però és qeu no sé si va ser pq va fer llufa durant la representació que vaig veure jo o què, però la gran caiguda va deixar una mica que desitjar :P

Ara bé, fora d'això, tot lo altre va estar TAAAAAAN bé! Quan pujaven la làmpara després de la subhasta, quan lluitaven el Raul i el fantasma, quan el fantasma s'enduia la Christine a la seva morada, quan parla amb el fantasma que és darrere el mirall... quan... quan... Era tot, canviaven els decorats sense que te n'adonessis, la Christine es canviava al teu davant però no es veia forçat... I els actors, millors que a la peli, en especial la Christine, superba en comparació amb la sosa de l'Emmy Rossum o com es digui (la de la pel·lícula).

Vaig anar-hi amb una mica de por que no fos tan com la pel·lícula i en vaig sortir encantada!

:boohoo:

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

ola a tots i totes!!!!!
m'agradaria que em recomenesiu alguns musicals en DVD he vist grease, chicago(molt bona per cert) i mouline rouge(també molt bona) i poqueta cosa mes haveure si hem podeu recomanar alguna cosa!
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Violetta Black, uoooh!!! Quina envejaaa!! Jo vuuull!!! xD
Jo el 'tros spòiler' l'he vist per Youtube (en la representació de Madrid) i... bé... Tampoc em va fer gaire impressió... Però clar, suposo que també serà diferent veure-ho des de la platea... :roll:


anni, a la primera pàgina hi ha un recull (que, per cert, he d'actualitzar ^^') de tot de musicals, i quasi tots estan en vídeo o DVD. A la descripció ja ho poso.


Ahir vaig anar a veure Grease!!!!!!!!!!! Uaaaah!! ^^ Què guaaaaaay!! ^.^ Quina emocióóó. Ho feien tots súperbé, i ha estat molt, molt divertit i dish XD I ballaveeen!!1 Aargh! Hi vull tornaaar! :twisted:
M'he comprat el CD ^^ (el DVD no, que no duia tota l'obra).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Desetrellada
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dc. juny 14, 2006 10:00 pm
Ubicació: el quinto pino

Entrada Autor: Desetrellada »

OH! Doncs fa poc vaig anar a Londres iallà els musicals s'els curren mooolt.
Vaig anar a Mamma mia! I va ser boníssim (serà que sóc l'unica persona de la meva edat a qui encara agrada Abba :lol: ).
També vaig anar a veure We Will Rock You i també em va agradar molt, l'únic és que hi havien trossos aburrits... Però tret d'això estaba molt bé i tenia molts trossos divertits i feien bromes i jocs de paraules amb cançons. Si us agrada Queen i el rock en general us el recomano :wink: .
català a l'atac (llegiu-ho del revés)

Avatar de l’usuari
Luna_20
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. set. 24, 2006 4:53 pm
Ubicació: ~En el viatge de la nit al dia~
Contacta:

Entrada Autor: Luna_20 »

Doncs jo vaig veure Chorus Line!! Amb DVD ehh!
La vam veure a la classe de dansa al cole i després en vam ballar l'últim ball. :lol: Va ser una mica penós però molt divertit anar dexan purpurina daurada per tot el cole!! :P

Aki teniu un tros del ball original, nosaltres el vam ballar una mica diferent i amb no tant de nivell però les patades del final si que les vam fer i va ser una mica desastrós! :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=tyZeGOsR ... ed&search=[/youtube]

No es veu gaire bé però que hi farem. :mrgreen:
La meva fanfic és Nova generació a Hogwarts :reading:

Respon