Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu. Totes les Normes del fòrum
Every Breath You Take, de The Police, l'ex-grup del Sting, amb imatges de les pelis del Potter jejeje. la canço sta mol be, i el montatge es mol wapo, a mi m'ha encantat
Pues eso, spero k us agradi
lol XDD el video no es pot mirar aki directament, et redirigeix a la pagina del youtube ^^'
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"
Eeii!! He descobert una cantant genial, m'ha enganxat..
Canta així una mica rap, i les lletres amb molt missatge, fortes i així, d'un estil que m'agrada...
Mireu, aquest és el seu single, però si busqueu "Vanexxa" a "Audio" del lloc on ja sabeu, podeu sentir més cançons xules, com "Cuentos Chinos" o "Espejismo".
Aquesta, és "La Desheredada":
no se si el vai ficar aket video pero wueno ^^'
Another Day, de uns jovenets Dream Theater
k bons k son
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"
Ja sé que no és ben bé una cançó, és la versionada.....però és bonissim!!!!!!!
PD:Sr Rivera aprofiti que anem a publicitat per tapar-se les vergonyes....
una cançó de'un grup que no avorriré mai, els escolto desde el seu primer disc i mai els deixaré d'escoltar.En fi, My Chemical Romance...
El videoclip no es tan bo com altres(Helena,The Ghost of you, Welcome to the Black Parade...)Però la cançó almenys a mi m'enganxa força.
Espero que us agradi!!
Bé, no és exactament un videoclip però és una canço i a mi m'ha fet gràcia si creieu que no és molt adient dons esborreu el missatge.
Aqui os la deixo:
És una canço d'en Berto y en Lagarto titulada Tuneame doctor Juan