Desrecomancions de llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

A veure, el llibre del detectiu gran, de fet n'hi a tres ja, si no m'equivocu. El detectiu es diu Àngel Esquius. El primer es titula "Amb els morts no s'hi juga", el segon "Joc de claus" i el tercer no ho sé perquè encara no me l'he llegit.
L'últim llibre del Flanagan del que tinc notícia es titula "Jo tampoc em dic Flanagan", que em sembla que ja és el que dius, quan el Xarxe demana ajuda perquè s'ha ficat en un bon embolic, la relació amb la Nines penja d'un fil i els pijos no el deixen en pau.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Doncs jo... no se'm tireu a sobre però amb tota la fama que té... m'estic llegint El código Da Vinci i a veure, no és que no m'agradi, és simplement que el trobo un llibre massa predicible, no sé... sempre saps què passarà i es veu d'una hora lluny com acabarà. No sé, de moment tot el que he dit: això passarà, ha passat... jo pensava que seria més intrigant però no sé, no m'acaba d'enganxar.
I no sé si ho he dit aquí o en el tema de la trilogia, però Eragon... no he arribat ni a la meitat del llibre, és que no puc... és tant avorrit... jo no li veig el què.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

Fawkes ha escrit:Tots els llibres que fan llegir a l'escola. Cap ni un m'ha agradat. No és un tòpic, és veritat. Només fan llegir llibres dolents.
dons a mi a 5e de primaria em van fe llegir harry potter i la pedra filosofal!!!! mireu si en tenen de bon gust!!! :wink: llastima que no haguem llegit els altres també... ens podriem haver estalviat Jingo Jango (o algu axi), la musica del viento i el Relato de un naufrago... :twisted: :twisted:
apa siau :mrgreen:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Jo un llibre que no recomanaria mai és "Robinson Crusoe", de Daniel Defoe. A part que és un pal de llibre, no para de destacar la superioritat de l'home blanc i el Robinson aquest, sobretot al final del llibre, quan ja viu més gent a l'illa, sembla un Déu a qui tots han de retre homenatge i que pot decidir el que li dóna la gana.
I al negre aquell que se l'hi apareix un dia a l'illa, a falta de noms, li posa "Viernes" (el dia que se'l va trobar), sense demanar-li com es diu. A més, parla amb abreviacions, com si fos subnormal, fins i tot 2 mesos després, que jo crec que és temps suficient quan una persona està sola i s'ha d'apanyar per aprendre un idioma.
A més, l'únic que se l'hi acudeix quan torna a casa (el Robinson, no el Viernes), és enviar gent a habitar i fer malbé l'illa.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Els llibres que mana lescola no son tan dolents A la meva clase tothom agafava els mes curts i a mes els hi costava molt llegir-lo . i un dels curts si que era dolent (el problema es que no scom es anomenava) un de histiories curtes en que la meitat eren semirelacionaces amb el sexe 'dun autor catala reconegut en el que era dificil entendre res

Vaig tenir la sort que una vegada toques HP i el pres d'azkaban que com m'el sabia de memoria ...(vaig aprovar per aixo....(no rec que ho tendria que haver dit ))

Un dels llibres que no recomanaria es Nemesis d'Agatha Christie es el llibre mes pesats que he llegit mai ,n'he llegit molt mes seus inclos crec que los diez negritos es una obra de gran suspens i la millor que ha fet .

I Angels i Dimonis esta molt be el problema es que emprenya molt com es salva el tio aquest pareix que sigui deu i en Dan BRown ho fa a el codigo da Vinci tambe i a la conspiracion i la fortaleza Digital i tots els llibres menys el codigo da Vinci sempe tenen que acabar amb relacions de parella
Imatge

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

lluisa ha escrit:Jo un llibre que no recomanaria mai és "Robinson Crusoe", de Daniel Defoe. A part que és un pal de llibre, no para de destacar la superioritat de l'home blanc i el Robinson aquest, sobretot al final del llibre, quan ja viu més gent a l'illa, sembla un Déu a qui tots han de retre homenatge i que pot decidir el que li dóna la gana.
I al negre aquell que se l'hi apareix un dia a l'illa, a falta de noms, li posa "Viernes" (el dia que se'l va trobar), sense demanar-li com es diu. A més, parla amb abreviacions, com si fos subnormal, fins i tot 2 mesos després, que jo crec que és temps suficient quan una persona està sola i s'ha d'apanyar per aprendre un idioma.
A més, l'únic que se l'hi acudeix quan torna a casa (el Robinson, no el Viernes), és enviar gent a habitar i fer malbé l'illa.
jAJA Jo tampoc el recomano... i menys en ingles xD
A mi me'l van fer llegir en angles :shithappens: Quin tostón.....
Després activitats bufff en fi una merda!

mEMORIESpOTTER :sol
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

jo tampoc recomenaria com algu ja ha dit el relato de un náufrago. me'l van fer llegir a l'escola i no és cap meravella ni molt menys.

la resta de llibres de l'escola tampoc m'han apassionat però no recordu cap títol.
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Hedwing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 37
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 12:12 pm
Ubicació: Howgarts Cambra Gryfindor
Contacta:

Entrada Autor: Hedwing »

Jo no recomano gens

El castell del cor menjat: passat, aborrit i repatitiu i no te res a veure amb la llegenda

Don quijote: Es una adaptacio i es el feien llegir a classe de castella i la profe deia que era molt bo i divertit, a + darrere el llibre hi ha activitats i jo sinscerament les copiava no estava b pero no el vaig llegir, i despres a l'examen vaig treure un 10 que no se com mo vaig pero...

Les aventures de Mowli: Lo mateix k el famos llibre pero diferents i + passat

i potser algun + pero no recordo!!
Baby Remember my name it's going to be famous!!

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

donç jo no recomano els llibres que mobliguen a llegir al cole.
QUINA BIRRIAAAAAAAAAAA!!!!!!!! crec que ens volen traumatitzar mes del que estem. Penso que trien els mes barats que troben i no miren ni de que va. entre aquets llibres, hi han aquests:

-la dama del alba
-las bicicletas son para el verano
-rebelde
-el viaje fantastico de barbara( aquet maimaimaimai us el llegiu siusplau)
-l'ocell de foc
-i altre birries

Ara dire llibre que no us eu de llegir, per posibles traumes per final molt tragic:

-mecanoscrit del segon origen
-tot et sera pres

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Doncs jo desrecomano uns quants llibres que m'han fet llegir al cole, la majoria són dels últims anys, dels demés no me'n recordo

- Metamorfosis de Kafka: el vaic trobar patètic, no sé et lleves un dia al mati i pluf! Ets un escarabat i l'únic que et preocupa és que arribaràs tard a la feina...
- Don Quijote: Tostón de llibre... mai més de veritat, mai més me'l llegiré! sempre estava al·lucinant el Quijote! Té algun moment que fa la seva gràcia... però al final cansa
- La casa adormida: no vaig passar de la pàgina 20... va poder amb mi
- El meu cor és diu Àfrica: me'l van fer llegir al cole i si me'l vaic llegir... però avorrit com pocs, només em va agradar alguna escena del final del llibre.
- El oro de los sueños: Ja ni me'n recordo de que va... però sé que no em va agradar gens

La majoria de llibres me'ls han fet llegir al cole, però hi va haver la sort que a primer d'ESO em van fer llegir el primer de tots del Flanagan en castellà "No pidas sardina fuera de temporada" i a tercer "Flanagan de luxe" i llavors vaic veure que era una serie i tots els llibres de la serie van anar a parar a la meva estanteria.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
magmarc_jo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 4:34 pm
Nom: Marc
Rang: nusepas...
Ubicació: entre bateries...

Entrada Autor: magmarc_jo »

doncs jo no recomenaria mai:
-Robinson Crusoe vaya ME, kom poden fer llibres així?
-El codi da vinci ...igual que a dalt...
-la guerra dels mons la peli encara, pero el llibre... decepciona...
sort que em costa agafar depres... :lol:

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

luna Lovegood ha escrit:Doncs el que jo mai recomanaria és el de "Terra Baixa", per l'amor de déu, és el llibre mées carregós de la història de la literatura....

I mai recomanará un llibre de teàtre, on nomès hi ha diàleg... no m'agraden gens, aquest tipus de llibres.

Chau!!
AAAAAAAAhh! Aquest llibre el vaig tenir que llegir l'any passat a 3er d'ESO, quin rollo deu meu! jo tampoc el recomano asobre que era català antic... puhaaa i amés el vam anar a mirar a Lleida a un col·lègi... bhuaa quin conyazo de teatre NO US HO RECOMANO (ho sento a la gent que hus agrada)

Llibres que no recomano que e llegit a l'escola:

-Zero a l'esquerra
-Las pelirrojas traen mala suerte
-Tres sombreros de copa
Hi han llibres que no recomanaria pero no m'en recordo del nom..

Aquest any he de llegir La flaqueza del bolchevique... i uns quants mñes que no em recordo el nom
Imatge

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Jo els llibres que no recoma-ho són els que em fan llegir a l'institut, alguns si que m'agraden però d'altres són molt pesats de llegir.
-Un soñador para un pueblo: me'l vaig llegir l'any passat i era una gran :shithappens:
-La metamorfosis de kafka: me l'estic llegint ara i tot i que encara no le acabat y és molt curt a diferència d'altres llibres és quasi tota l'estona el mateix. (tens raó Costa és bastant patètic)
-Tirant lo Blanc: aquest me'l vaig llegir l'any passat i us puc dir que és el pitjor que m'he llegit en ma vida, no sé si va ser perquè me'l vaig llegir en català antic però el dia que vaig fer l'exàmen quasi ningú se l'havia acabat de llegir, perquè era molt com podria dir-ho, molt pesat.
ImatgeImatgeImatgeImatge

hermy potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dt. ago. 01, 2006 3:48 pm
Ubicació: Manlleu

Entrada Autor: hermy potter »

els llibres que més man agradat són: memòries d'hidun, els hp, eragon, eldest, narnia, macanoscrit de segon origen i muls més

els pitjors: ocell de foc, senyor dels anells ( una merda x mi), els miralls venecians i moltes més

els de l'insti estan b

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

moflings ha escrit: -la dama del alba
-l'ocell de foc

Ara dire llibre que no us eu de llegir, per posibles traumes per final molt tragic:

-mecanoscrit del segon origen
Jo també m'he llegit aquests a l'institut, i més, encara que la Dama del alba si que em va agradar, no per la historia, sinó peque la llegíem en veu alta a la classe i cadascú era un personatge (jo era la "madre" xD) i així era més divertit llegir...

L'Ocell de Foc: ara acabo de fer l'examen xD Ens l'hem llegit a català, trobo que hi ha masses coses, l'argument estaria bé si no parlessin tan de reis, vassalls, enemics, que si aquell es fill d'aquell però no ho sap, i alhora és enemic de l'altre, que està casat amb la filla d'aquell, el que va anar a la guerra a lluitar contra ell però era broma... tot el llibre és així, molt aborrit :( I a més si te'l llegeixes tot d'una tirada en una tarda, com és el meu cas :roll: (esque se m'acomula la feina T.T) que llavors acabes no entenent res. L'examen m'ha anat prou bé, encara que hi han hagut alguns petits incidents (ejem, ejem, profe d'expe ¬¬... pobre home, em fa pena en el fons ú_ù...), m'ha faltat una pregunta (jo no li veig la relació amb els càtars, no entenc ni qui són) i el resum m'ha quedat curt, perque l'havia fet llarg i m'ha dit que no estava bé ¬¬

I el Mecanoscrit... em sembla que ja el vaig comentar, final tràgic no, merda de final, et quedes: i?

Pd: hermy potter, no se si ho has vist, però hi ha un tema, en el fòrum de llibres, que es diu la biblioteca de la web, i es per recomanar-ne, aqui només desrecomane'n ;)

Respon