Desrecomancions de llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

AAAAAHHHHHHhhhh!!!!
Em sap greu si a algú li ha agradat, però amb el mecanoscrit del segon origen m'ho vaig passar fatal, la veritat jo crec que no val la pena.

I l'ocell de foc m'he l'estic llegint a català i és més aburrit que jo que se! xD

ara no s'em acut cap altra desrecomanació, però si m'en llegeixo alguna altre rollo us aviso!
:D

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

deu meu... voleu coneixer el rollo numero 1?
Rimas i Leyendas del Gustavo Adolfo Becker (o al revés.... sempre em confonc :P )
no crec que us el llegiu perquè us vingui de gust.... però per si us hi obligues jo us previnc :lol: :lol: :lol:

deu meu.... quin rollo de llibre!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Waa, jo també me l'he llegit (o me l'han fet llegir, a castellà)!!

I es aborridisííííímmmm! Totes les llegendes són igual: hi ha algú, passa alguna cosa que fa "por" i el protagonista acaba mort o boig, totes són igual...

De moment només hem llegit les leyendas (i al treball vaig treure un excelent 8) , encara que totes no me les havia llegit, espero que la profe no passi per aqui ú_ù...), les rimas encara no, i espero que no les fem, perque si són el mateix :roll: ...

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Les rimas les estic llegint son molt emotives s,on un conjunt de poemes molt xocants sobre temes del ROmanticisme(sobre els temes que tracta ) si t'els llegeixes tot seguit segur que et dorms però si ho fas poc a poc es veu que son molt bons

Les llegendes mes les tendria que llegir ,però per sort ningu les demana
Imatge

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Jo em vaig llegir les llegendes per veure de que anaven i n'hi va haver alguna que em va agradar. Has d'estar molt posat en la literatura del romanticisme però per entendre alguns dels símbols que hi surten.

Aprofito el post per desrecomanar totalment el llibre la Perla del John Steinbeck. A mi me'l van fer llegir ja fa una bona colla d'anys i encara arrossego el trauma! No ho sé, no em va agradar gens.

Avatar de l’usuari
Desetrellada
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dc. juny 14, 2006 10:00 pm
Ubicació: el quinto pino

Entrada Autor: Desetrellada »

Doncs a mi em van fer llegir l'antologia de Bécquer (altrament conegut com rimas y leyendas) i la veritat és que em va agradar força, però entenc molt bé a la gent a qui no li va agradar...

En el tema de les desrecomanacions us vull dir que la triologia d'Anselm Audley "Aquasilva" és soberanament aburrida, com a mínim el primer llibre, és molt de la línia de memòries d'Idhún, però a cantrari que aquest, l'argument és un pél fluix...
català a l'atac (llegiu-ho del revés)

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

Uah, no llegiu mai Robinson Crusoe...no el vaig acabar, és el llibre més avorrit que exiteix...

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Ismene ha escrit: Aprofito el post per desrecomanar totalment el llibre la Perla del John Steinbeck. A mi me'l van fer llegir ja fa una bona colla d'anys i encara arrossego el trauma! No ho sé, no em va agradar gens.
Uooo, quina gràcia!!!!

La Perla me'l vaig llegir fa molts anys!!! Just quan em va agafar una venada pels llibres de pirates (Salgari :boohoo: ), molt abans d'en Jack Sparrow i poc després de l'insuperable Guybrush...

I sí, no em va agradar gens, era un retrat massa històric d'un pirata real. No hi havia cap element bucòlic de l'heroi romàntic que desafia els estols de galiots espanyols, que s'escapa cinquanta vegades de la forca inexplicablement i buida amb una sola nit totes les cases de Maracaibo. Suposo que ara el veuria amb altres ulls xD

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

Odio aquests llibres XD:
- Fahrenheit 451 (em vaig avorrir tantíssim...!)
- L'ocell de foc, no recordo ni l'autor (¬¬)
- El Camino, de Miguel Delibes ( quina gran :shithappens: xD)
- Rebelión en la granja (tanta poítica... XD)
- Kàvik, el gos llop (no em vaig enterar de res, mal senyal)
- El bosque animado
-Platero i yo
- Los escarabajos vuelan al atardecer (aquest es podria salvar, però crec que té un final tan desastrós que s'espatlla tot...)


Potser després m'erecordo d'algun més, però es que aquests... em superen... puajj
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Hola a tots!!!

Dons jo os desrecomano aquests llibres:

- Què farem, què direm? (el pitjor de tots els llibres, m'adormia i tot)
- Perdoni, a quin segle diu que som? (Un rollu interminable)
- Veni, vidi en bici. (Sense comentaris)
- Las cronicas de Narnia (Els llibres més xorres que he llegit)
- Viatge al pais dels Lacets (Imagineu si és aburrit que mai l'he acabat de llegir)
- etc. (D'aquests no m'enrecordu)

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Mitxirrika_43
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. maig 26, 2007 11:33 am
Ubicació: _Asteroide B612_
Contacta:

Entrada Autor: Mitxirrika_43 »

Primer; perquè critiqueu tan en Don Quixot! Però si és una gran comèdia!8) Val, els capítols bucòlics són bastant aburrits però quan explica les aventuras
em descollunava sola! :mrgreen: Indicutiblement el millor en Sanchu Panza!

Tirant Lo Blanc a mi em va agradar molt... no tinc més raonament. Simplement el vaig trobar entretingut i real [No com la pelicula :evil: ]

Hi ara a desrecomanar!
Com la Getta91 crec que el Codigo Davinci fa molt bé la seva funció de "bestseller" que és la funció que fa un llibre fàcil.
Típic llibre que llegeix la gent que no llegeix mai.

Los pazos de ulloa; La regenta, etc
. Tots els llibres escrits a principi de segle XX de l'Espanya profunda en que s'intenta descriure la vida rural. Horrible és dir poc! Llegint-me los pazos m'adormia cada dos per tres...

Ultimas tardes con Teresa:
També sembla que no s'acabi mai, i aquets flaishbac sense avisar... :?
[sÓc friKi perQ eL mOn m'hA feT aixÍ]

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

LunaLovegood92 ha escrit:Odio aquests llibres XD:
- Fahrenheit 451 (em vaig avorrir tantíssim...!)
- El Camino, de Miguel Delibes ( quina gran :shithappens: xD)
- El bosque animado
-Platero i yo



Potser després m'erecordo d'algun més, però es que aquests... em superen... puajj

Que diiiiiiiiiiiiiiius ¬¬’
Fahrenheit 451, es un llibre genial, genial! M’encanta! Te l’has llegit tot, o nomès el principi? Perquè el llibre en si mola cap al mig.. x)
El Camino.. no es una merda eh ¬¬’ Mola moooooolt! Es genial!
El bosque animado també mola molt, i Platero y Yo, mm.. es un “llibre” que va destinat a persones adultes, i als instituts fan malament de fer-lo llegir a vegades. El típic que es fa llegir es l’introducció, el tall de “los ojos eran negros cual dos escarabajos de noseque”.. diria U__U’
No ho sé.. a mi m’agraden!
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

Sisi, tots els que he posat els he llegit sencers! Jo pensava que Fahrenheit m'agradaria però se'm fa taaaaaaaaaaan pesat, tan enrevesat...
El camino.... buff... només em va agradar més o menys el tros de SPOILER la mort del tiñoso FI D'SPOILER i perquè em va fer llàstima... però molt avorrit

El bosque animado, el final me'l vaig haver de rellegir 4 cops per entendre'l! Massa "pueblerino", com el camino. Jo vull acció!!! ¬¬ XD.


m'havia oblidat de Platero y yo: buf, aquest si que no tinc per on agafar-lo. no m'agrada gens, gens, geeeeeeens!
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

No estic d'acord amb el que dieu del Còdigo Da Vinci, jo llegeix-ho llibres i em va agradar molt, i trobo que la peli encara que era massa fosca també em va agradar.
I Tirant lo Blanc també em va agradar, tot i que per sort la meva mare es va equivocar i va comprar la versió en el català actual i no l'antiga que es la que demanaven al cole i això va ajudar bastant. I la película encara que una mica pujades de to algunes escenes em va agradar també.
Desrecomanacions... no se, ara no em ve al cap un llibre que no m'hagi agradat... wenu si "El bosque de piedra" horriple, bufffffff quina merda de llibre, i no se més dels que han possat al cole però ara no se.

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

Finalpotter ha escrit:Hi ha un llibre, que he tingut el eldesplaer d'haver de llegir-me, titulat Don QUijote. Aquest llibre (que segur que l'acabareu llegint) no us el recomano. Provoca mal de cap i qüestionar-se el perquè del seu nom dins de la literatura. Per mi una gran :shithappens:

La bogeria: aquest llibre de Narcis Oller és una gran :shithappens: me'l vaig llegir en una tarda (l'endemà control del llibre). A cap compnay li va agradar, la història no té massa sentit i... no m'enrecordo però no el recomano.
Jo m'he llegit capítols saltejats del Quijote i el que he llegit m'ha agradat, es divertit, potser el que jo vaig llegir era la millor part del llibre.
La bogeria també l'he llegit i també em va agradar. El vam llegir a classe a principi de curs i recordo que estava bastant bé (Crec que es el millor llibre que m'he llegit aquest curs per obligació).

Un llibre que no em va agradar gaire va ser "Si aixó és un home" de Primo Levi, va sobre un camp de concentració i se'm va fer molt dur. El vaig llegir fa dos anys. Potser ara el suportaria més, pero un llibre que no m'agrada no me'l torno a llegir.

Un altre llibre que no m'agradat és el de "La Muntanya màgica" de Thomas Mann. Me'l vaig comprar perqué el meu professor de filosofia me'l va recomanar moltissim, pero amb prou feines duia deu pàgines que le vaig haver de deixar. Un "tostón" com diuen en castellà, pesadíssim i molt lent. Però hi ha una cosa d'aquest llibre que vla la pena: la manera com està escrit. Està escrit en un català correctíssim que dona gust de llegir, pero l'argument no s'aguanta.

Un altre llibre que no m'ha agradat é´s "Últimas tardes con Teresa" Buero Vallejo (crec). Senzillament es horrible, aburrit com una mala cosa, un dels pitjors llibres que he llegit en ma vida.

Un altre llibre que no suporto es "un soñador para un pueblo" ara no en recordo l'autor. El mateix que úlitmas tardes ocn teresa.

Llegint les vostres respostes m'he recordat de los pazos de Ulloa, bé en realitat no el vaig llegir, vaig veure la película pero se suposava que me l'havia de llegir. Si la película ja es un rollo no m'imagino el llibre... Deu d'estar plagat de descripcions...

Ara no se m'acut cap altre que m'hagi agradat tan poc com per no recomanar-lo. Bueno res més.
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Respon