Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

k ja he trubat el 3r de lartemis fowl i le llegit i k ta molt be, a mi almenys magrada molt.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ary ara et toca el 4t Artemis Fowl que per mi es el pitjor sobretot el primer capitol.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

val, mel tinc k llegir la vritat me kedat( ¿com pot continuar axo?) no e es raru k encara hi hagi un altre llibre

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La veritat el final del tercer, seria un bon final per la saga pero en canvi el final del quart es un pel gracios :riure:

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

no mexplikis mes..................ja mel llegire primer em tinc dacabar el ff de l´acra k pe cert mesta agradant molt.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La materia obscura esta be pero tot el tema sobre Eva, angels i ara no me'n recordo que mes, no se :roll: , no m'agrada barrejar religio i fantasia

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Els llibres que heu recomanat mes o menys per quina edat son i de quin genere son? Ho dic per provar-ne algun :reading:

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

jeje

Entrada Autor: shiro_17th »

:mrgreen: jeje.... cla sposo k kom k a mi les religions i mitologies me cauen be, me va agradar molt :P

En kuan a edats, yo he recomenat llibres k stan calificats x diferents categories... po he arribat a la conclusió k depen de la persona ixo xk ¬¬' yo si a vegades no tinc son i no tinc cap llibre entre mans x llegir, magafo uns k tinc del Vaixell de vapor de la sèrie blanca - x primers lectors, juas juas. (K kedi entre nosaltres, po d'akets us recomanu Adela dels núvols i Iaga i l'homenet de la flauta)
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

Bueno bueno... dels que heu dit vull recomanarvos fermament el pendol de foucault (s'ha de tenir una mica molt de sentit de l'humor per no rallarte quan l'acabis, si algu l'ha llegit suposo que m'entendrà).
El princep de la boira trobo que tb està força bé (el vaig llegir fa com 5 anys igual l torno a pillar, però crec que ara potser em semblaria una mica infantil (puc equivocarme, la meva intencio no es ofendre, mr conan)).
Sobre l'història interminable, només diré que a mi realment se'm va fer interminable i no se qui ha dit que el ocho es molt dolent (jo me l'estic llegint i trobo que no està tant malament... tot i que em reservo per quan l'acabi), però el fet de que en el mateix missatge s'afirmi que faust es una merda fa que per mi la seva opinió perdi bastant valor (per mi faust és un d'aquests llibres als que es referia voldy).
Recomano fermament, també (si el llegiu gafeu un foli i apunteu els noms dels personatges pq es un lio) el llibre de "cent anys de soledat".

De collita pròpia vull recomanar "ni som ni serem", "entre l'espanya i la paret", i, per aquells que busquin mes fantasia apart de HP, la trilogia de Terramar (son bastant curtets i personalment els vaig trobar més profunds que HP, tot i que hauré de tornarlos a llegir).

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Tens rao Rilwen la historia interminables es una mika inerminable xo al final sta prou b crek jo (a mi em va agradar) i a tu rilwen?? (nomes as dit k va ser interminable)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A mi em va semblar que l'autor el va voler acabar un cop salva a la reina( o era princesa) per mi ja s'acabat despres es fa passat. Tot i que la veritat no me'n recordo gaire me l'he llegit un cop i ja fa un parell o tres d'anys.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Et recomano, fermament:
- la ciudad de las bestias
- el reino del dradón de oro
- el bosque de los pigmeos
(tots de l'Allende)


-artemis fowl (4 llibres) (eoin colfer)
- cròniques de la dragonlance ((tres llibres) (weis & hickman) *
- llums del nord (3 llibres) (no m'en recordo de l'autor)
-memòries d'idhun - la resistència (laura gallego)


Tots aquests són de fantasia/ciència ficció, però si en vols algun de novela històrica:

-Els fills de la terra (5 llibres, el clan de l'ós de les cavernes, la vall dels cavalls, els caçadors de mamuts, les planes misterioses, els refugis de pedra) (j.m. auel)
-alexandros (massimo manfredi)
- l'última legió (massimo manfredi)
-los pilares de la tierra (ken follet)

*De la Dragonlance n'hi han molts, però et recomano començar per les cròniques, que és el principi

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Wooo grasies marc riera aixi podre comprar-me la resta de la col·leccio de Isabel Allende (nomes tenia el reino del dragon de oro i no sabia el nom dels altres)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Els tres primers que ha dit el Marc Riera es coneixen amb el nom de Las memorias del jaguar y el aliga (mes o menys). Aquests, els de l'Artemis Fowl i memories d' Idhun estan molt be. Els altres diguem que no me'ls he llegit. Uns llibres que estan molt be i que son del genere fantastic es la trilogia el vent en flames de William Nicholson ( El siurell del vent; Siervos de lMaestro i El son del fuego) els dos ultims t'he ficat el titol en castella perque em sembla que no hi son en catala.
Adeu i bona lectura :reading:
PD: Aqui teniu el primer capitol de Memories d'idhun: La resistencia; http://www.fueradeclase.com/public/es/m ... n=factoria
Per cer el segon volum sortira per l'octobre o el novembre no me'n recordo ben be quin dels dos messos es.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

De res, gent. M'han dit que hi ha una sèrie anomenada Septimus. Què tal està?

No sé si hi ha gent de 30 o 40 anys, però potser els sona el títol El Clan del Oso Cavernario perquè van fer-ne una peli a l'any 1986.

Respon