Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

He tornat!!! jajajaja

Feia molt que no em passava per aqui, i és que no he tingut gaire temps de llegir res.. només he rellegit el Senyor dels Anells, Hobbir i Silmarillon jejeje

Ara m'he comprat, per fí, tooooootes Les Cròniques de Narnia, en una edició que estan tots els llibres en un, amb les il·lustracions originals, molt xulu! Tal i com vagi acabant els llibres (són 7) us faré una míni-explicació de com ha anat, per si algú no se'ls ha llegit encara :P De moment us puc recomanar que llegiu El lleó, la bruixa i l'armari.. i desprès mireu la pel·lícula, que està mooooolt bé :)

PS: Per cert, ja vaig dir que havia intentat llegir els Pilars de la terra i que ho tornaria a intentar... doncs no ho he fet i dubto que ho faci, sentit-ho molt a aquells que us va agradar, a mi em sobra massa llibes xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Aix, doncs mira, just fa poc m'he acabat un llibre que estava molt bé, "L'ombra del vent" de Carlos Ruiz Zafón:

Imatge

Està molt bé, està ambientada en Barcelona i molts reconeixereu tots els llocs dels que parla...Bé, us copio aquí l'argument:

Una matinada de 1945 un noi és acompanyat pel seu pare a un indret misteriós amagat al cor de Ciutat Vella: El Cementiri dels Llibres Oblidats. Daniel Sempere hi troba un llibre maleït que canvia el rumb de la seva vida i l'arrossega a un laberint d'intrigues i secrets enterrats a l'ànima fosca de la ciutat. L'Ombra del Vent és un misteri literari ambientat a la Barcelona de la primera meitat del segle XX, des dels últims esplendors del Modernisme a les tenebres de la Postguerra.

Combinant les tècniques del relat d'intriga i suspens, la novel·la històrica i la comèdia de costums, L'Ombra del Vent és sobretot una tràgica història d'amor el ressò de la qual es projecta a través del temps. Amb gran força narrativa, l'autor entrellaça trames i enigmes a manera de nines russes en un inoblidable relat sobre els secrets del cor i l'embruix dels llibres, l'intriga dels quals es manté fins a l'última pàgina.


Doncs res, el recomano perquè m'ha encantat! ^^

Avatar de l’usuari
siusalain*
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 7:16 pm
Ubicació: Bnyoles City
Contacta:

Entrada Autor: siusalain* »

Boneees,

Bé aquest no sé si l'havien recomanat o no, però a mi m'ha agredat moltísim :mrgreen:
Es diu la Orden de la Academia Spence de l'autora Libba Bray, i es en castellà ( em saP greu).
Combina d'una manera genial la fantasia i la realitat, del s. XIX a Anglaterra. Va sobre noies joves, internats, bruixeria... Moolt guai!
Us el recomano.
És ple de misteri i de sorpreses.

aah i té segona i tercera part ;P
Deixa't portaR ;P

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Entrada Autor: ÒLIVA »

Jo recomano (en posaré dos del ruiz zafon)
el princep de la boira...
Imatge
És de misteri, intriga i a mi francament em va encantar^^ us el recomano a tots.(us posaria el resum que hi ha a la contraportada però el té una amiga...:wink:)
i l'altre :
El Palau e la mitjanit (de la mateixa colecció)
Imatge

Calcuta,1932:

El cor de les tenebres.

Un tren en flames travessa la ciutat. Un espectre de foc sembra el terror en les ombres de la nit. Però això només és el començament. El dia abans de complir 16 anys, Ben, Sheere i els seus amic s'hauran d'enfrontar al més terrible i mortífer enigma de la historia de la ciutat dels palaus.
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

Els millor llibres del mónnnnnn :mrgreen: : (em fa pal posar ls autors, si algú vol que li digui algun, jo encanatada ^^)
- L'Ombra del vent
- Marina
- El príncep de la boira
- MDI: la Resistència
- MDI: Tríada
- MDI: Panteó
- La comunidad del anillo (és qe l'he llegit en castellà, i no sé latraducció exacta)
- Las dos torres
- El retorno del rey
- El Hobbit
- La historia Interminable
- Matilda
- Las Brujas
- El diari d'Anna Frank
- El temps de l'oblit
- Camps de maduixes
- Bitllet d'anada i tornada
- El diari vermell de la Carlota
- El diari lila de la Carlota
- Així és la vida, Carlota
- Joana E.
- Com un miratge
- La ciudad de las Bestias
- El misterio de la cripta embrujada
- Molly Moon (són infantils, però a mi m'agraden XD)
- Verano en vaqueros
- Contes dels germans Grimm
- Donetes
- Jo, Maya Plisetskaya
- Els d'HP, és clar...

I molts més que em dec deixar XD. Aquests m'encanten tots.
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Hola a tots!!!

Bé, jo només vull recomanar un sol llibre, hi ha gent que n'ha posat més po bueno.
El llibre que vull recomanar és...
Imatge
Angeles y demonios

Potser no os agrada, però jo me'l vaig arribar a llegir 3 cops en 1 setmana. A mi m'encanta :mrgreen:
Bé, jo ja he dit la meva.

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

Us recomano
La paraula contra el mur de Víctor Alexandre ;)

alvaro11
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dj. set. 07, 2006 3:56 pm

Entrada Autor: alvaro11 »

-HOLA, VOLDRIA PREGUNTAR SI ALGU SA LLEGIT SEPTIMUS I GIMPOW, QUIN ES MILLOR?

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

alvaro11 ha escrit:-HOLA, VOLDRIA PREGUNTAR SI ALGU SA LLEGIT SEPTIMUS I GIMPOW, QUIN ES MILLOR?
jo m'he llegit Septimus i no és el millor llibre que m'he llegit però per passar l'estona està bé i Gimpow nu se no m'he l'he llegit...
Imatge

Avatar de l’usuari
Misaki11
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dc. juny 13, 2007 1:03 pm
Ubicació: amb els F4

Entrada Autor: Misaki11 »

No sé si ja han estat recomanats o què, però per si un cas, us recomano qualsevol llibre d'en Haruki Murakami.

També recomano dos clàssics: 1984 de Geroge Orwell i El juego de Ender de Orson S. Card
J'oublierai malheuresement tout de toi, c'est qui me fait plus de peine

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Se que ja he posat la meva opinió abans, però fa poc que m'he acabt un llibre que també està molt bé i que es mereix ser recomanat.

Imatge

És "El perro de los Baskerville" d'Arthur Conan Doyle.
Aquest llibre és intrigant fins al final i té deduccions molt inpresionants, si algú se'l llegeix os asseguró que os agradarà.

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Misaki11
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dc. juny 13, 2007 1:03 pm
Ubicació: amb els F4

Entrada Autor: Misaki11 »

És la millor de les històries llargues on apareix en Sherlock Holmes. Aprofito per recomanar a tots els fans del Detectiu Conan, els llibres d'en Sherlock Holmes i de l'Agatha Christie
J'oublierai malheuresement tout de toi, c'est qui me fait plus de peine

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

El perro de Baskerville està molt bé!
Jo me'l vaig llegir fa uns tres anys i em va agradar moltíssim.

El que hus recomano ara, encara no l'he acabat de llegir però m'agrada molt com escriu l'autora. Es diu MENSAJE CIFRADO

és molt intrigant i emocionant, ha guanyat un premi :)


petoooons!!
:D

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo recomano dos llibres que ja tenen un tema, eprò com que el tema està bastant deixat i és millor agrupar aquí tots els llibres, doncs els posso...
Són d'STEPHENIE MEYER...:

CREPÚSCULO
Imatge
C+P... XD :
Cuando Isabella Swan se muda a Forks, una pequeña localidad del estado de Washington en la que nunca deja de llover, piensa que es lo más aburrido que le podía haber ocurrido en la vida.
Pero su vida da un giro excitante y aterrador una vez que se encuentra con el misterioso y seductor Edward Cullen. Hasta ese momento, Edward se las ha arreglado para mantener en secreto su identidad vampírica, pero ahora nadie se encuentra a salvo, y sobre todo Isabella, la persona a quien más quiere Edward...


I la segona part, LUNA NUEVA...
Imatge

Bé, continua amb dos llibres més, "Eclipse" i "Rompiendo el amanecer", eprò encara no han sortit...

De veritat, estan molt bé, clar que a mi tot el que tingui a veure amb vampirs m'agrada...xD

Avatar de l’usuari
Alohomora
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 5:50 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Alohomora »

Tots els llibres que recomaneu són genials! Jo us recomano "El quadern de Noah", de Nicholas Sparks. El vaig comprar ahir i és una passada, no podia deixar-lo. És bàsicament una història d'amor molt senzilla... Però és al.lucinant la manera com està escrita, fa posar la pell de gallina i et dona la sensació que ets allà mirant-ho. De veritat. És un llibre molt, molt maco. Hi ha gent que es pensa que és la típica novel.la rosa ensucrada, però no és veritat, és un llibre que val la pena llegir.
"No em posava tant vermell des que Madame Pomfrey em va dir que li agradaven les meves orelleres noves"
-Albus Dumbledore.

Respon