Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

a mi em va agradar molt el mecanscrit del segon origuen el trobo simplement genial ,
El diari d' Anna Frank pels que tenen el plor facil com jo ploraran a llagrima viva
Tambe m'agraden molt els llibres de la Isabel Allende en especial un que tracta del Zorro
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Uf... ara començaré amb la gran llista xDDD

Per començar, clàssics, com el senyor dels anells (no tant recomanable un cop has vist les pel·lícules, es pot arribar a fer pesat...

La biblioteca de Bibbi Bokken mel vaig llegir fa mooolt temps, però em sembla recordar que em va agradar...

el senyor dels lladres també mel vaig llegir (amb 8 anys tot s'ha de dir xD) i també em sona que em va agradar força. Cor i Sang de tinta... el primer em va agradar, per`o quan anava a llegir-me el segon em vaig trobar en la situació que no em recordava de cap nom... ¬¬'

Recomanaria També molts llibres més, Mecanoscrit del segon origen, mel vaig llegir fa tres anyets i el vaig trobar molt maco.

El diari d'Anna Frank... m'encanta (com la majoria de llibres que em fan plorar...)

Llibres den Jordi Sierra i Fabra, juvenils, que aquest escriu molt bé, i té llibres que valen realment la pena.

També juvenils els de la glòria Llobet principalment per noies, tot s'ha de dir... (propaganda xD era la meva profe de llengua a primaria... :lol: )
Altres llibres...

Ah si!!! Memòries d'Idhun!!! Se l'ha llegit tothom però bé... jo el segueixo recomanant!!! ^^

La trilogia La guerra de les bruixes, el tercer volum encara per publicar...
La trilogia El vent en flames, mooolt maco, em van agradar més el segon i el tercer que no pas el primer...

La colecció Deltora, en castellà (en català em sembla que no hi són) també em van agradar...

Ah sí!!! i Tot et serà près, un llibre maquíssim per mi, que fa emocionar... :cry:

I un altre llibre més aviat per adults, encara que no ho sembli és El cavaller de l'armadura rovellada... amb una clara... ara no em surt amb català.... (moraleja)

Em sembla que ja n'he posat prous... un altre dia ja en posaré més...

APA SIAAUUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

- Crispetes per la Norma Schweizer --> Realment l'amistat queda demostrada aquí. Norma, una noia Alemanya arriba a Barcelona a una escola i al cap de poc es descobreix que té la Sida. Crea un greu problema... que farà la seva millor amiga?? I a aquesta... enamorada del seu veí... però, ell no li tira els trastos a la Norma?? ammm... a llegir!! De Pere Pons i Clar.
Gemma, jo també me l'he llegit... maquíssim, la veritat.

M'havia descuidat dels llibres d'en Dan Brown... Els recomano a tothom (tant fa l'edat... a partir d'uns 11 anys ja està....^^)

Ah si... ara m'estic llegint Los Pilares de la Tierra, i tinc pendents per llegir: L'Ombra del vent (aparcat a la meva estanteria des de fa un any ¬¬') i L'Església del mar. Els he vist recomanats en varis llocs i espero que no em decebin!!! xD
Los Pilares de la Tierra mels emportaré de vacances... espero que quan torni els hagi acabat!!!

APA SIAAAUUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Doncs jo recomano:
-el senyor dels anells, el hobbit i el silmarilion
- la trilogia de la mateira obscura
- l'ombra del vent
- el codi da vinci i angels i dimonis (el del gran engany no em va agradar tant)
- els pilars de la terra

Ara tinc pendent la catedral del mar. Memòries d'Idhun no me l'he llegit però sembla que ho hauré de fer, té molt d'èxit veig.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

finalpotter: diria que el llibre de la cornelia funke.. es el cavaller i el drac. ( que no ten recordaves del titol).

guies de lectura

el mon dels llibres i la lectura: (aqui algunes recomanacions)
noveles juvenils:
matilda--> roald dahl ( molt maco)
la historia interminable--> michael ende ( interminable XD)
corazon de tinta--> cornelia funke ( recomanat per altres usuaris)
la guía fantastica--> joles sennell (molt xulo)

novetats 2005

el parque prohibido (andres ibañez)--> al vell mig d'uan ciutat, envoltat de cadenats i soldats hi ha el Parx de les Liles. No hi pot entrar ningú i el misteri que amaga és tan extrany com perillos. En Fridolin i la seva colla s'atreviran a entra-hi i el que trobaran farà viure una aventura que posarà a porva l'enginy, el valor i l'amistat entre ells i els marcarà per a tota la vida.
el guardià del cargol de mar ( chitra banerjee)--> la magia, laventura i els misteris de la india es barregen en aquesta trepidant historia que no podras deixar un cop comencis a llegir.la.
les aventures de kip parvati (miquel larrea)--> emocionant novela d'aventures, en que un jove tindria que aprendre lo dur que es la vida d'un mariner.

altres:
- garra de guerra
- coraline
- el siurell del vent
- l'escola buida
- queridos monstruos.
- el centre del laberint
- el niño que dormía con nieve en la cama
- la mala bestia
- al-rhazes, el metge de la talaia
- els llops de la lluna roja

* son algunes de les novetats que he trobat a diferents biblioteques de Catalunya.

un llibre que magradaria recomanar... la Biblioteca Secreta ( leyendas de Fantasia) tota persona que li ha agradat la Historia Interminable..sabra que a Fantasia hi havia una gran enorme biblioteca on alla estaven totes les histories...doncs l'autor ( que no el michael ende, es un altre que no redcordo com es diu..) sa basat en la obra de ende per fer la seva. ( llibre vist a la biblioteca de Estella- Navarra)
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Ara en recomanaré un que he trobat a la biblioteca del poble on estic de vacances ^^

- El depredador (de Marcos Malco.... (algo xD)

Em va agradar, tot i que em va deixar una extranya sensació de.... no sé... "ai, quin greu" xD és que només m'ha sortit això :lol:

Ah, i els d'Eragon i Eldest, que després de 6 dies me'ls vaig acabar ^^

APA SIAAAUU

Laia

PD/ És possible que vagi posant llibres a mesura que avança l'estiu... és que a vegades l'avorriment pot amb tu xD
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

-Memòries d'un geisha,

Res més a dir, senzillament impressionant. És el meu llibre favorit, supose.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

neus_snitch ha escrit:-Memòries d'un geisha,

Res més a dir, senzillament impressionant. És el meu llibre favorit, supose.
si,el llibre està molt bé,però falseja prou el que és ser una geisha.
L'escritor ,va fer un recull d'histories ,que li va contar una geisha,molt famosa en el seu temps,i monta la historia a la seua,convertint les geishes ,en prostitutes.Com cuan un tio ,paga per la seua virginitat,cosa totalment falsa,les geishes no son prostiutes,si més no,no venen el seu cos.
La geisha que et dic,és va enfadar (i amb raó),amb l'autor de llibre cuan va veure les mentides que deia,i per rebatir-lo ,ha escrit una biografia,amb experiencies reals i autèntiques d' una geisha.
Si t'interessa és "Vida de una geisha", de Mineko Iwasaki
El llibre de Memòries,és molt "espectacular",però és més fals ,que un bitllet de 4 euros.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

com com...avere si ho he cavat de entendre aixo.. val avere.. una geisha li explica al autor, la seva vida i experiencies no? vale i llavors dautor ho canvia? llavors la tia es va emprenyar i va escriue le seu propi llibre.

osti que fort.. be la veritat..es que lautor aquest.. devia voler mer morbo.. llavors el llibre autentic: la vida de una geisha no?
aver pot ser que el llibre que va escriure lautor.. tambe pot estar be.. pero el que ha fet.. sort que noia.. ostres pos ja mel llegire.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Em sembla que aquest que va pillar la historia de la Geisha era tipu Gilbert Decors, xDD. Clar, ell va pensar, escriure algo que vengui que intereses. Lo que dieu, el "morbo". Bueno entre llibres a recomanar hi ha un que ara fa poc l'he acabat de llegir i bueno, està bé.
Cuando Hitler robó el conejo rosa - Judith Kerr
¬¬' jaaa, el titol es una mica aixi, XDDDD
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Doncs jo, aquestes vacances, m'he fet un repàs pelmón de HP amb el llibre Guía Muggle del mundo mágico, d'una tal Fionna que no en sé el cognom, ara mateix...
Està súper-currat, fins i tot surten els càstigs del Dobby!!!! :wall: De debò, m'ha agradat molt. A més, com que he anat a Sicília ( 8) ), he trobat moltes coses de mitologia grega, ja que allò era la Magna Grècia, i hi havien moltes llegendes que passaven allà (a algú li sona Ulisses i el cíclopaquell a qui li cremen l'ull). De mitologia grega hi han moltíssims llibres, i cadascun escriurà les llegendes a la seva manera, però jo us recomnao Mitologia Grega, de Michael Gibson. És un volum d'una sèrie dedicada a les mitologies del món, però força vella, i no sé si ho trobareu a les llibreries... Potser a la biblioteca... :roll:

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Larongyea ha escrit:Em sembla que aquest que va pillar la historia de la Geisha era tipu Gilbert Decors, xDD. Clar, ell va pensar, escriure algo que vengui que intereses. Lo que dieu, el "morbo". Bueno entre llibres a recomanar hi ha un que ara fa poc l'he acabat de llegir i bueno, està bé.
Cuando Hitler robó el conejo rosa - Judith Kerr
¬¬' jaaa, el titol es una mica aixi, XDDDD
Oooh, ens el van fer llegir el segon trimestre...

A mi em diuen el nom i jo:

- What?¿?

Ah, torno a recomenar... que ultimament llegeixo molt:

- Damero, potser tot i ser curtet és una mica llarg de llegir, però val la pena.

Però ara, com sempre, no recordo l'autor... xD

APA SIAAAUU

laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo també recomano aquest del COnejo Rosa, i el Mecanoscrit del segon origen tambe em va mular. i el Senyor dels Anells. I el HObbit. I...
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Bé. sembla mentida pero feia dies que no entrava per aquest forum, em fustigaré... :wall:

Ja vaig fer les meves recomanacions però aprofitaré per resoldre algunes cosetes que no vaig dir.

En Charlie i la fàbrica de xocolata és de Roald Dahl. Tb hi ha la segona part que es diu Charlie i l'ascensor de vidre.

Perdo per la tardança Finalpotter però com et va dir la laura el títol és El Cavaller del Drac, de Cornelia Funke.

Se que vaig dir que em llegiria Los Pilares de la Tierra però he sigut incapaç, el vaig començar però... més endevant ho tornaré a intentar.

Ara mateix no us puc recomenar els q m'estic llegint per que es inutil, tothom d'aquest web coneix Harry Potter. Bé us puc recomanar que llegiu fanfics, com el meu per exemple, :P

Ah Laura, per cert, l'altre vegada no vaig poder veure-ho tot però avui m'he adonat que autosignes (de la mateixa arrel que autocuides) com a bibliotecaria del web, cosa q em sembla perfecte però.... Bé m'agradaria poder ser l'auxiliar. ja em diras el que jajaja
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Doncs jo afegeixo un que tot just he començat avui, i que m'està agradant força:

L'home que parlava als cavalls a cau d'orella, de Nicholas Evans (Evans, Evans... de què em sona aquest cognom? :roll: ). En castellà el títol és El hombre que susurraba a los caballos, i en anglès The horse whisperer. Llàstima que en català sigui tant llarg, el títol...

Tracta d'una noia, la Grace, que té un cavall, el Pilgrim. Un bon dia d'hivern tenen un accident, i tots dos queden ferits. Segons sembla, ella i el cavall estaven tant units que la recuperació de la Grace depèn de la del cavall, i la família de la Grace crida en Tom, el millor dels homes que parlen als cavalls a cau d'orella, per cuidar al cavall i així la Grace se n'ensurti...

No hi ha cap spòiler, sinó que és el que surt a la contraportada del llibre...

Per cert, els homes que parlen als cavalls a cau d'orella és una tradició índia, per aconseguir "sotmetre" als cavall sense haver d'imposar la força...

Respon