Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Els pilars de la terra és molt, molt, MOLT bo; em va encantar! I el último catón també, tot i que tenia el seu puntet de comercial que... :greetings: (però això sí, em va fer venir ganes de llegir-me la Divina Comèdia! :lol: Algú se l'ha llegit? És que em fa molt pal :mrgreen: ) Els del Dan Brown estan bé, sobretot per passar l'estona, però quan els acabo de llegir mai dic "quins llibres més bons!". No... simplement són intrigants i distrets.

Ei, Raistlin, de què va "IT"? I de qui és? És que no n'havia sentit a parlar mai, crec... :?

I una altra cosa... algú s'ha llegit Àrtemis Fowl? És que me'l van deixar l'altre dia en anglès i, clar, si no està bé no crec que passi de la primera pàgina...

PD: I ara m'estic llegint Macbeth i no entenc gaire cosa pq està en anglès antic :cry:

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

IT, o "Eso" en castella. Es del Sthepen King.Van fer una peli, pero com totes les pelis dels llibres del Sthepen King, la van cagar.Aviam, es una mica raro d'explicar de k va...ma o menos es el mal k periodicament es manifesta en un poble, Derry, i k kuan es manifesta imaginato....morts, gent k es torna boja i mata a altre gent,etc.I per un altre banda hi ha 7 nanos(o 6 no macuerdu) k han de matar a aket mal, k l'anomenen Eso(de aki ve el nom del llibre jejeje).Llavors el llibre et narra kuan els xavals son petits i kuan es fan grans.i no t'explico res mes pk tinc por k axo es converteixi en un spoiler jajaja.No se, a mi em va agradar mol.al final li vaig acabar agafant carinyo als persons.Diuen k es una de les millors noveles de Sthepen King,si no es la millor clar....
Deia lo de les cagades en les adaptacions a peli dels seus llibres pk fara 2 semanes o axis em vaig acabar el llibre "El Resplandor" i vaig anar a alkilar la peli, pk m'havien dit k tava mol be i k el Jack Nicholson fa mol be el seu paper jejeje.aviam, la peli sta be si no t'has llegit el llibre.si l'has llegit....ES K CANVEN EL FINAL!!!!!!!em vaig portar tal decepcio....
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

jo recomano la triologia del vent en flames: el siurell del vent es el primer llibre i em va encantar. el vaig recomanar a tres amigues meves q tmb els hi va encantar. el segon es "los siervos del maestro" q esta en castella , la merda es q el primer es l'unic q esta en catala. wenu el segon tmb em va encantar. el tercer i ultim d la triologia es "el son del fuego" i tal com e dit sta en castella.
em van agradar tan q no vaig poder parar d llegir fns q mel vaig acabar. :reading: :reading:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Violeta Black, els d'Artemis estan be, el primer, per mi, es el millor. La seva trama, la del primer, la trobo molt original i interessant.

La triologia El vent en flames a mi m'encanta, he agafat de la biblioteca els dos ultims, el primer el tinc en català, mes de 4 cops. Com ja heu dit, el primer es el mes fluix, pero el segon es bonissim amb l'estrategia del Maestro (no fiquem spoilers) em va emocionar, es un dels pocs llibres que quasi em fa plorar un xic.

Un llibre que recomano a la gent que li agraden els llibres de fantasia, es: la trilogia de El llegat de Christopher Paolini. A mi personalment m'esta agradant (encara no s'ha publicat el tercer) mes que ESDLA. Que voleu, se'm va fer pesat de llegir-ho, tot i que la historia esta be.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Ostres, ara ja em sona, IT! És que em pensava que era com unes sigles o algo així :lol: Bueno, fa bona pinta, ho he mirat per internet i realment té molt bones crítiques. I a veure que tal estarà l'Artemis... De moment fa bona pinta, es veu més malèvol que els llibres infantils típics, i això m'agrada :twisted:

I... una pregunta... No sé si algú em podrà ajudar, no he vist que ningú en parlés dels llibres, aquí, però algú s'ha llegit els llibres del Lemony Snicket? A mi m'agraden força, però no en trobo cap a partir del setè. Sabeu si és que no n'han traduit més, per ara? Sé que en anglès aviat sortirà el 13è i útlim, però no he sentit a parlar més dels llibres en català...

Gràcies!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo recomano El amuleto de Samarkanda i El ojo del gólem, de... Wenu, ara no sé de qui són, però molen molt. M'encanta quan el dimoni fa les seves notes al peu de pàgina... :riure: :riure: :imslow: Déu méu!!!! És l'òstia...

Tot i així, aquí ( http://es.geocities.com/mrc2407/index/varis/llibres.htm ) podeu trobar alguns dels llibres que més m'agraden, d'aquí poquet amb les seves pròpies fitxes de lectura (autro, títol original, portada, editorial, resum...)

És que necessito propaganda de la pàgina... Jejeje...

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Els que recomano: (un de cada autor)

-Harry Potter xD de Joane Rowling
-El senyor de los anillos de jhon tolkien
-La historia interminable de michael ende
-El mar de los trolls de nancy farmer
-Diez negritos d'agatha miller (agatha christie)
-Charlie i la fabrica de chuculata de rohal dhal
-El Llegat (eragon, eldest) de cristofer paolini
-The Chronicles of Narnia de clive lewis
-El amuleto de samarcanda de Jonathan Stroud
-El resplandor de stephen king
-Historias de terramar d'ursula le guin
-Artemis fowl de eoin colfer

Hi han moltes mes pero no us vui aburrir amb la llista (xD). Esperu que us serveixi...
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

jejej vaia una soc yo x opinar de llibres... numés llegeixo fantasia i quasi tot son triologies. :P yo t recomano:
- triologia de memòries d'Idhun de Laura Gallego
- triolodia d'El Senyor dels Anells + El Hobbit de J.R.R.Tolkien
- triologia de les Cròniques de la Dragonlance de Margaret Weis & Tracy Hichman
- triologia d'El Llegat (Eragon-Eldest-...?) de Cristopher Paolini
- Cor de Tinta i Sang de Tinta de Cornelia Funke
t'anava a recomanar els Harry Potters, però segur que no cal... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
harry...
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 10:19 pm
Ubicació: sota el po0onN Xd

Entrada Autor: harry... »

- triologia de memòries d'Idhun de Laura Gallego
- triolodia d'El Senyor dels Anells + El Hobbit de J.R.R.Tolkien
- triologia de les Cròniques de la Dragonlance de Margaret Weis & Tracy Hichman
- triologia d'El Llegat (Eragon-Eldest-...?) de Cristopher Paolini
t'anava a recomanar els Harry Potters, però segur que no cal...

wenu ,jo igual que l'apropinquet pero també m'agraderia recomanar un llibre que m'estic llegint que es diu :

____GRIMPOW_____
algú se l'ha llegit? es que no es molt conegut pero esta bé!
emma watso0on...TKM

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

harry... ha escrit:wenu ,jo igual que l'apropinquet pero també m'agraderia recomanar un llibre que m'estic llegint que es diu :

____GRIMPOW_____
algú se l'ha llegit? es que no es molt conegut pero esta bé!

Sí, jo me l'he llegit!!!!!!!!! Està bastant bé, tot i que em va recordar bastant llibres tipus Iacobus (Matilde Asensi), perquè és un tipu Codi da Vinci a l'edt medieval, no sé si m'explico... :roll:

Jo torno a recomanar L'últim Cató, de la MAtilde Asensi, tot i que fa un repàs de la Divina Commedia, de Dante, que és una mica pesat... Recomano, pels que el volgueu llegir, que els trossos on surt extractes de la Divina Commedia us els salteu, ja que tot seguit fa un resum... :roll:

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Hola jo us recomanu mools llibres po me llegit grimpow i m a agradat molt^^
[..::lAiA::..]

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

La biblioteca de la web - Recomanacions de llibres

Entrada Autor: lapot »

estimats lectors/-es
be obret aquest tema perque recomanis els teus llibres... quins? doncs aquells que tan fet plorar o riure.. aquells en que et sents com el protagonista, o com un personatge secundari.. aquells que tan agradat, aquells que tan recomanat... aquells que tas llegit a lescola..i sobretot que posis la teva opnio

- que farem? que direm? de pep coll: llibre fantastic i algo cortet ( per desgracia) sabeu aquells pobles de pirineu algo desconeguts xD, aquells que estan plens de llegendes, doncs la nostra protagonista tindra una aventura apassionats amb els minairons, uns essers fantastics. vols saber la seva aventura? doncs aki tens una lectura molt divertida per pasar alguna estona.
- el pequeño caballo blanco, de elizabeth. ( nomes editat en castella ma sembla). j-k.rowling a mes ames de ser una de les millors escriptores tmb va ser una lectora com deu mana( cosa que malegra molt). aquest va ser un llibre prefe durant la seva infacia. si ets friki de harry potter, no et pot faltar a lestanteria.
- i sobretot recomano qualsevol llibre de la gemma lienas...sobretot el diari vermell i lblau de la carlota!!!!!!

atentament, la bibliotecaria
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs recomano..:

-La bíblia valenciana, una historia que succeeix a Barcelona, amb intriga i misteri...
- El retrato de Dorian Gray, que és el meu llibre favorit i és pecat no llegir-lo!! xD No, en "sèrio", és molt bo, us el recomano tot hi que us sapigue la historia...
-"El amuleto de Samarkanda" i "El ojo del Golem", que sñon primera i segona part de la trilogia Bartimeo, i estan genials, tenen bons eprsonatges i a més està fet d'una manera molt original, on vas llegint la historia a traves del punt de vista i el epnsament dels diversos personatges... és de fantasia, per cert...
-TOT el d'Edgar Allan Poe, q és genial!! ^^

I ara no se que més dir, ja diré més quan se m'acudeixin... Ara estic llegint "El enigma Vivaldi", i està molt bé, per ara!!

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Ara l'últim llibre que m'he llegit és: Camí d'Ítaca de l'Oleguer Presas i en Roc Casagran. Se m'ha fet molt curt (acostumada a llegir llibres llargs) però m'ha agradat molt. Explica totes les emocions que va sentir, com va viure ell la celebració de la lliga 2004-05, a més a més de tractar temes d'actualitat i també de sentiment català mentres va passant tota la selebració. M'ha fet reflexionar molt. Potser va destinat a joves a partir de 15-16 anys i cap amunt.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Doncs a mi dos llibres que realment m'han agradat i que ja ha recomanat la LunaBlack_Lovegood són:

- El amuleto de Samarkanda
- El ojo del Gólem

Tots dós són del mateix autor, Johnatan Stroud. M'encanta el sentit de l'humor que gasta en Bartemio, que és... Bueno, llegiu-vos-el i ho sabreu! Però sembla que estigui per sobre de tot, i les crítiques que fa són molt bones...
És un altre llibre de fantasia, de màgia, però no el mateix tipus de màgia que Harry Potter... Ja ho veureu!
Marc Riera l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 25, 2006 4:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon