Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Jo us recomano el primer llibre de Christopher Paolini k es diu "Eragon". És fantàstic també. Me l'acabo d'acabar i realment ja estic impacien per kompra el segon (es una trilogia).

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Aquest llibre ja s'ha comentat algun cop, per aqui, pero ningu ha dit que ne principi aquest hivern a d'apareixer la pel·licula sobre aquest llibre. De moment ja hi ha imatges de la peli i si no l'erro un trailer ovideo. Ja ho buscare i us ho passare l'enllaç per si us interesa.

Editat: aquesta pagina trobareu una serie de posters i imatges sobre la peli. El trailer us el podeu descargar des d'aqui (se m'esta descarregant) la pagina te bona pinta, si algu se la mira a fons que doni la seva opinio.

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

1. a mi tb em van fe llegi el mekanoskrit dl segon origen a 3er deso, pro ja feia temps k lavia llegit, axi k vai teni temps x atres koses...

2. la plaça dl diaman ens el faran llegi al 3er trimestre, la profe d catala diu k sta b, pro la vritat, veien el k ens a fet llegi d mumen...

3. el sabueso d los baskerville!! sherlock holmes powah!! jajajaja. el tink en katala, el gos dls baskerville, i vai veure la peli d tv3!! jajaja, a si, tb mel vai llegi en angles (en teoria, pq en realitat vai tradui el d katala i ja sta, menys feina) algu sa llegit un llibre k es diu "ultimas tardes kon teresa" d Juan Marsé? (si, el k va kritika tan a la mª d la pau jane)
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo m'haig de llegir "Últimas tardes con Teresa" pel cole... u_u M'he llegit les primeres 100 pàgines.. i tenint en compte que en té 490... n'hi ha per estona. A veure.. el llibre no està del tot malament.. però es recreen en els detalls... És una mica "pastelón". A veure com acaba...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

claudia_granger ha escrit:Algu s'ha llegit: "la plaça del diamant"?

La meva mestra de catala ens el va recomenar però no m'he l'he llegit encara. Si algú s'ha la llegit i em pot dir alguna cosa...
Jo me'l vaig llegir l'any passat. Opinió personal: la història em va agradar, és entretinguda, la vida d'una dona a l'etapa de la guerra civil, el qual el marit és molt possessiu i molt frikim és un friki acabat, pobre home, però clar, va a la guerra i la dona s'ha de buscar les castanyes tota sola per sobreviure. El que passa és que el llibre és explicat en primera persona i es fa pesat. Opinió general de la classe: el llibre va ser una merda. Amb això no et vull pas desencoratjar :roll: :roll:

I Sherlock Holmes, després de llegir-me "estudi en escarlata" se m'ha passat les ganes de llegir-ne més, on estigui el detectiu Conan :mrgreen: tot i que el gos dels baskerville me l'he de llegir, és un repte personal 8)
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Tinc altres llibres bons per proposar com:

- La pell freda (albert pinyol)
- El llargavistes d'Ambre (Philip Pulman)
- El suelo del ruiseñor (Liar Hearn)
- Leyendas anotadas de la dragonlance (M.Weis i T.Hickman)

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

sandra jo em vaig llegir el gos dels baskerville en anglès...i no sé si era per la llengua o perquè mel vaig llegir sencer un dia abans (si si...sembla increïble, però ho vai fer...no era gaire llarg, devia tenir 120 pags) però no em va entusiasmar gaire...potser perquè a mi el sherlock...no és res personal eeh, però no...

canviant de tema, m'estic llegint "la velocidad de la luz" i esta molt bé, a sobre la taula m'esperen "el zahir" "una mirada tuya" i "la oscuridad que nos separa" (a part de un de la uni, que fent cas a la sandra, el tinc aparcat xD) ja us diré què tal xD

per cert guillem, els llargavistes d'ambre formen part d'una triologia, no sé si l'has llegit, es diu "matèria obscura" a mi em va agradar molt, clar que d'això fa molt de temps...xD crec que els llargavistes d'ambre és l'última entrega
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El xantatge és legal? Roger, informate'n jaja

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Ah doncs no u sabia, jo numes me llegit aquest i no crec que anés a continuació de cap altre llibre perque el vaig entendre sense kap entrebank. Putse en akesta trilogia els tres llibres no segueixen la mateixa línia argumental.
Mersi per constatar-ho

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

si si, segueixen una línia argumental, però es poden entendre perfectament, el primer es diu "llums del nord" i el segon "daga" (o algu així xD) del Philip Pullman ^^ de res :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El xantatge és legal? Roger, informate'n jaja

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Noia_Weasley ha escrit:x mi els millors son harry potter xo n'hi ha
un k em va agradar mol
-Assasinat a la casa de nines
i m'han recomanat:
-Desde mi cielo
UoOoO assassinat a la casa de nines! si! me'l vaig llegir fa molt temps però el vaig repetint! jo devia tenir nou anys quan me'l vaig llegir... mare meva ara me n'enric de pensar que a mi em feia "cague" que les nines de la caseta tan maca es moguessin i hi hagués llum...xD

Sobre memories d'Idhún: de què va més o menys? i quants llibres hi ha? és que me l'han recomanat bastant i nu se... potser me'l compro
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

A Idhun, un món fantàstic, hi ha una conjunció astral i els "dolents" del llibre (sheks, serps alades :evil: ) recuperen el poder que tenien sobre el món. A la Terra, el Jack veu com li maten els pares i és salvat per la Resistència, formada per dos nois i una noia u__u. Ara compra't el llibre si vols saber què passa!

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

oo...des del meu cel, molt maco, em va agradar, per cert, no sé si han sortit per aquí, però els llibres de la Tracy Chevalier en general estan molt bé, és l'autora que va escriure "la noia de la perla" però en té un que es diu "el blau virginal" que a mi, em va agradar molt ^^
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El xantatge és legal? Roger, informate'n jaja

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Getta91 des d'aqui et pots llegir el primer capitol del primer llibre (Memories d'Idhun: LA Resistencia) en castellà, a mi el primer capitol ja em va enganxar.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

jo m'estic acabat el llibre (vaig per l'últim capitol del primer llibre) i m'ha agrada moltíssim (encara que no me'l hagi acabat :P , que espero acabar-me'l avui). fa temps me'l va recomanar una amiga però tampoc no en sabia res del llibre però després vaig veure que a la meva cosina li havia agradat molt i me'l vaig comprar (i sort que ho vaig fer :wink: )


EDITU: ia mel he acabat i esta MOLT be!! :mrgreen: (Shail, the best)
gina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 10, 2006 9:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

ooh!!! Memòries d'Idhun és preciós m'encanta ara me de llegir el segon llibre : Tríada!!!
us els recomanu pk us fascinaran, kl els meus pares ja estaven rallats d tan HP!!

UoUo Assassinat a la casa de nines em va encanatar!! Brutal!! io al meu llit amb una llum tènue i cagada de por!!

Llegiuvos la Lluna.com!! és maquissim!!

Us recomanu tb els de la col·lecció del Flanagan!! boníssims!!!

hi ha una sèrie de llibres preciosos que ara no escriure perquè...és divendres, són les 9...

qui es llegia els Tiro-Liro???

Respon