Memòries d'Idhun

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quin personatge t'ha agradat més?

Victoria
5
9%
Jack
26
46%
Kirstash
16
29%
Alsan
4
7%
Shail
3
5%
Allegra
2
4%
Gerde
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 56

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

claudia_granger ha escrit:vosaltres, que creieu que pasara en el 3 ei ultim llibre. Jo espero que la Victoria surti del " coma " en que està. més que res per veure com reacciona i tal. Però vosaltres creieu que tornara a poseir la màgia? He parlat del tema de la Victoria per que es el tema que (almenys a mi) em va quedar menys clar, mes a mitges.
Esk jo no m'imagin com podrà sortir del coma o al que estigui sotmesa....
LLevar-li la banya es una cosa molt forta!!
Jo crec que en Jack i en Kirstash estaran al devora fent-li costat :heart: :heart:
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si no m'en recordo malament (cosa que no crec, perquè és una part molt important) els Déus d'Idhun s'acosten al planeta i dic jo, l'aproximació del Déu que va crear els unicorns podria fer que la Victoria es recuperés, sinó del tot, almenys parcialment.

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Finalpotter ha escrit:Si no m'en recordo malament (cosa que no crec, perquè és una part molt important) els Déus d'Idhun s'acosten al planeta i dic jo, l'aproximació del Déu que va crear els unicorns podria fer que la Victoria es recuperés, sinó del tot, almenys parcialment.
Bona teoria, però jo crec que amb el 7è a la Terra ho tenen molt xungo per anar a la Terra, podien desencadenar una lluita catastròfia (cosa que a ells potser no els faria res ) però be...
També podría haber una curació però tambe ho veig molt xungo.
Esque com mai ho hem experimentat XD
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Però no és només el Setè, la resta de Déus també s'acosten a Idhun i per tant la lluita pren una nova dimensió que pot resultar molt violenta. Imaginat un combat entre els 7 Déus l'exèrcit dels shizs (era així?) i el d'humans, els sheks i en Kirtash i en Yandrak pel mig; el resultat no pot ser una partida als escacs.

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Finalpotter ha escrit:Però no és només el Setè, la resta de Déus també s'acosten a Idhun i per tant la lluita pren una nova dimensió que pot resultar molt violenta. Imaginat un combat entre els 7 Déus l'exèrcit dels shizs (era així?) i el d'humans, els sheks i en Kirtash i en Yandrak pel mig; el resultat no pot ser una partida als escacs.
Si, quedaria tot destrossat i tota la gent ( o el que sigui ) pegaria per avall. Imaginet lluita en tre 7 deus :roll:
Ara m'estic menjant el tarro amb el tema "Victoria- banya" :P esque de vritat , com podrà sortir del coma o me pareix que sofreix més kaxo perque li falta una part esencial del seu cos?
PD: Li hauriem de demanar a na Gallego
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

jo espero que es salvi com sigui i que la puguin guarir dalguna manera o altra. A i sobre aixo que heu escrit del Sete Déu a la Terra, he llegit a la web de la laura gallego que el 3e llibre esdevindra entre la Terra i iDHUN
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

buaaa!!!!! :cry: e arribat a la part dramatica dl segon llibre!!! :cry: :adora no sisplau!!! era l millo!!! avera kom acaba l llibre...
:D

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Avuiii m'e acabat el primer llibre!! x'D només e tardat 3 diesss weeeweee!
El meu personatge favorit es Kirtash!!! Avui comensare el segon aveure que tal ja e llegit per alli dalt que hi ha part dramàtica :cry: :cry: weno ho superaré com e superat en Hp Sirius i Dumby. :cry:
Pos estan molt bé els llibres de la Laura Gallego, algú sa llegit "La hija de la noche"?? (per pura curiositat)
Imatge

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Auror-TonKs ha escrit:Avuiii m'e acabat el primer llibre!! x'D només e tardat 3 diesss weeeweee!
El meu personatge favorit es Kirtash!!! Avui comensare el segon aveure que tal ja e llegit per alli dalt que hi ha part dramàtica :cry: :cry: weno ho superaré com e superat en Hp Sirius i Dumby. :cry:
Pos estan molt bé els llibres de la Laura Gallego, algú sa llegit "La hija de la noche"?? (per pura curiositat)
No, de que va?
Ah!! Una cosa en posar coses sobre el segon o primer llibre digueu "SPOLIER!!!!" perque alomillor hi ha gent que no s'ha llegit un dels dos llibres i li espatllam.
Tot això de bon rotllo eh!1 que jo tmb ho he de fer
Dewwwww bsss
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Va d'una historia de intriga de un vampir... però jo preguntaba perque no coneixo a ningú que s'agi llegit aquest llibre, i per ami es bastant important perque gràcies a aquest llibre ara m'agrada llegir :happycry: sembla una tonteria però per mi es així. :)
Imatge

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

vaia vaia, sembla k el segon llibre ta millor k el primer¿??¿?¿
a mi el primer m'ha decepcionat XDDD,ja ho vaig dir en el seu moment, pero ara dic pk:SPOILER!!!!!!
1-Si un personatge mor, no el pots fer resucitar a ultim moment!!!!!ho dic per el mag, k no macuerdo com es diu.
2-kuan diuen k la Victoria es el unicorn...ja sta clarissim k Jack es el drac...per tant, poc sorprenent.
3-La Victoria es una guarra!XDDD.k es axos de anar-se liant amb els dos....aiaiai...
4-Les parts de lluita tan be,i el principi tmbe ta be,pero no m'agrada com ho desenvolupa.Kirtash tindria k ser un person mes ambigu, k no sapigesis si es dolent o bo.En el primer llibre em decepciona k traicioni al seu pare.Si ho tenia k fer, k ho fes al 2on llibre o al 3er.
En fin...k em fa pal escriure mes XDDD.tot i aixi, el 2on llibre es millor k el primer¿??¿pk sino, no mel pillo.
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Dons a mi m´agrada més en Kirtash... és... no sé, t´enganxa més i el llibre sense ell no seria res... tot i que el Jack és molt afectuós i tot el que volgueu... :)
Però per mi que el 3r llibre serà el millor dels tres :? . Ara ja va pel capitol 6 de la 2a part... falta menys...
però la Victòria està "un poco mal"... :cry:

carlota :P
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Si... pubeta...
Esper que surti aviat el 3r!!!!
No trenim més remei que esperar XD
Lo que sense banya... no sé que pasarà
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Raistlin ha escrit:vaia vaia, sembla k el segon llibre ta millor k el primer¿??¿?¿
a mi el primer m'ha decepcionat XDDD,ja ho vaig dir en el seu moment, pero ara dic pk:SPOILER!!!!!!
1-Si un personatge mor, no el pots fer resucitar a ultim moment!!!!!ho dic per el mag, k no macuerdo com es diu.
2-kuan diuen k la Victoria es el unicorn...ja sta clarissim k Jack es el drac...per tant, poc sorprenent.
3-La Victoria es una guarra!XDDD.k es axos de anar-se liant amb els dos....aiaiai...
4-Les parts de lluita tan be,i el principi tmbe ta be,pero no m'agrada com ho desenvolupa.Kirtash tindria k ser un person mes ambigu, k no sapigesis si es dolent o bo.En el primer llibre em decepciona k traicioni al seu pare.Si ho tenia k fer, k ho fes al 2on llibre o al 3er.
En fin...k em fa pal escriure mes XDDD.tot i aixi, el 2on llibre es millor k el primer¿??¿pk sino, no mel pillo.
El mag és deia (i es diu) Shail.I a mi ja m´està bé... eeeeee,la Victoria es lia amb els dos i vist des de cert punt de vista és un pèl cruel enrredant al Jack...però més endavant ja fa una cosa per a tots dos...ja ho veuràs(2n llibre)!!!! :P No dic res més...
Charlotte :ballar:
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si algu un petit avanç (si es que es pot dir aixi) del Panteo en aquesta pagina la Gallego ens avança algunes cosetes.

PD: QUan us ho hagueu mirat aneu aqui

Respon