Memòries d'Idhun

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quin personatge t'ha agradat més?

Victoria
5
9%
Jack
26
46%
Kirstash
16
29%
Alsan
4
7%
Shail
3
5%
Allegra
2
4%
Gerde
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 56

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

En aquest aspecte estic amb la Lali (ja és estrany :mrgreen: )
M'agrada bastant en Kirtash, aquest aire misteriós i tal (rollo Sevy) fred i distant... el trobo interessant
El Jack té coses bones, però no li acabo de trobar el què :mrgreen:

Mit :wink:

PD: Gerde for president!
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

Mitgerol ha escrit:En aquest aspecte estic amb la Lali (ja és estrany :mrgreen: )

PD: Gerde for president!
mira maco... :mrgreen:

ei la Gerde s lu millor!! les dolentes, sexys son lu millor!!! sk, mireu en akst llibre els odie una mica a tots (exepte el :heart: Kirtash :heart: )
Jack:vaia rabia de tiu...
Victoria:massa fifilanstrum
Ashran:massa dolent
Shail:massa perfecte
Alsan/alexander:massa bo
Allegra:massa bona
Gerde:massa porca

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Làlia ha escrit:
Mitgerol ha escrit:

Jack:vaia rabia de tiu...
Victoria:massa fifilanstrum
Ashran:massa dolent
Shail:massa perfecte
Alsan/alexander:massa bo
Allegra:massa bona
Gerde:massa porca
Vols dir?Home,lu de l'Ashran és indirectament i lu que el shail és massa perfecte.....home té els seus defectes eh!!!!!i l'alexander bo.....més aviat trobo una mica tipu almogàver pe`rò no amb tanta maldat!L'allegra en jack i la victòria si que hi estic d'acord i evidenment en kirtash és el millor!!!
PD:no hos fa rabia quan li diuen vic a la victòria???o lu d la muralla en el seu cor!és super coutre!!!!!!
PDD:Mitjerol estic d'acord Gerde for President a més de tu !!!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Jo a la Victoria la veig com una nena/noia indefensa i inocent, la qual m'encanta. Aquesta sensacio que et provoca de que necessita proteccio i que en molts aspectes es vergonyosa; em fa entendre que en Kirtash i en Jack s'enamorin d'ella. Me la imagino en aquella escena en que ensenya mes del normal i ella tota encarcarada i vermella i bueno...

A mi la Vic em cau millor que la Hermione. Dels altres ja en paralre mes tard.

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

doncs jo no puc sofrir la Victoria, potser és enveja....
però és que em fa molta ràbia!!! sembla monja de clausura!!!
la odio!! no suporto!! però és que grrr!!!! sk mira k irli k no volia tema am el kirtash!! ostres!! arribo a ser alli i l'escanyo!!!

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Finalpotter ha escrit:Jo a la Victoria la veig com una nena/noia indefensa i inocent, la qual m'encanta. Aquesta sensacio que et provoca de que necessita proteccio i que en molts aspectes es vergonyosa; em fa entendre que en Kirtash i en Jack s'enamorin d'ella. Me la imagino en aquella escena en que ensenya mes del normal i ella tota encarcarada i vermella i bueno...

A mi la Vic em cau millor que la Hermione. Dels altres ja en paralre mes tard.
Aquesta escena és molt còmica!!!!I quan estan a la piscina aquella.....que maal!A part crec que necessitaria sabewr-se controlar una mica més perquè hi ha unes coses que es contradiuen!!Vamos que no em cau molt bé la Victòria més haviat bastant malament! :twisted: :twisted:
x cert tornant al tema principal a mi el personatje que m'agrada molt també és la Sheziss, trobo que està molt ben pensat!!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

La Victoria a mi m'agrada perque fa que la historia sigui mes intensa...
Tambe com que li tenc un poc de ràbia: COM POT TENIR DOS AL-LOTS A DISPOSICIO SEVA!!!!!
Em pareix increible...però be ,és un llibre....
Quan em vaig llegir el primer pensava: "Que guarra sa tia aquesta amb dos al-lots" :twisted: , pero em vaig :reading: el 2n i vaig canviar d'opinió.
No trobeu que tenen rao al dir que l'amor no te que estar lligat a una mateixa persona.... :heart: :heart:
Te rao però jo no ho faria... :lol:

Finalpotter, quina es aquella web que tenia un lloc de Memòries d'Indhu? :roll:
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

T'ho hagues comunicat per email sino fos perque el projecte esta cancelat. Si vols veure imatges del joc i la web en general 8crec que es molt bona) ves a aquesta pagina

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

l'alexander bo...més aviat el trobo una mica almogàver...
tu has llegit les presoneres de tabriz???

en el fons els almogàvers, no tenien mal cor...bèsties, si, però eren bons homes...només eren soldats a sou que feien el que els deien a canvi de diners, però sabien distingir quan una cosa estava bé, o no...

però jo l'alexander no el trobo com un almogàver...no et puc explicar perquè, però no ho trobo...

Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

Memòries d'Idhun es un dels millors llibres k he llegit icrec k el millo es el Kirtash amb la seva mirada... :heart: :hungry: :P jaja tinc molta imaginació. La Victòria es una mica bastant bleda, i el Jack tab em cau bastant b. Lo k odio + d tot es k al llibre d tríada hi ha dibuixos dls personatges i ia no mels puc imaginar tan b. X cert no se si us passa (esk io soc mol rara) xo quan llegeixo 1 llibre nose tin la impressió d algun color i memòries d'idhun x mi es d color blau. :roll:


PD:espero k el tercer surti ml aviat!!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Bé, io numes me llegit el preimer de moment....

(Principalment pq mel vaig començar llegir aquesta semana.....)

En tres dies però!!!!

I dema ja anire a comprar el segon......

Jo he votat en kirtash i crec k es GENIAL! :P Tot el que fa, les idees k te... :wink: no se, potser serà pq pensa diferent k tots els altres...no ho se ben b.
En Jack penso k te un caracter molt imprevisible, a més d'una mica immadur... :? I la Victoria esta clar k es molt bona i tal... potser massa, i també potser una mica ploranera...... 8)

Bé, tornare a comentar quan m'hagi llegit el segon! :reading: :reading: :reading:

Dewssssssss

____________________________

-No hi ha res a fer, Harry.
-Encara el podem fer sortir....-va insistir en harry, forcejant; pero en Llopin no el va deixar anar.
-No si pot fer res, Harry; se n'ha anat.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Estic ben enganxada el llibre, pero!!!!
Me le comprat avui i ja stic x la 300...i algu, em sembla k 315
MENCANTA!!!

__________________________

-No hi ha res a fer, Harry.
-Encara el podem fer sortir....-va insistir en harry, forcejant; pero en Llopin no el va deixar anar.
-No si pot fer res, Harry; se n'ha anat.
.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

Làlia ha escrit:
l'alexander bo...més aviat el trobo una mica almogàver...
tu has llegit les presoneres de tabriz???

en el fons els almogàvers, no tenien mal cor...bèsties, si, però eren bons homes...només eren soldats a sou que feien el que els deien a canvi de diners, però sabien distingir quan una cosa estava bé, o no...

però jo l'alexander no el trobo com un almogàver...no et puc explicar perquè, però no ho trobo...
jo si k me le llegit! i tens rao, els almogavers no eren dolents del tot, nomes un poc brutus, pro si vas a la pobla i coneixes els meus cosins jo crec k no i trobaras gaire diferencia, jeje.
es diu Alsan! trobo k alexander es un nom mooooooooool cutre i penos, no magrada k akesta tia canvii els noms dels personatges, igual k el crhis o com es digui el kirtash. i l'alsan es el millor, jo trobo k si k es una mica massa bo, pro axo passa amb tots els princeps i reis d les llegendes, el pobret no i te cap culpa...
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Em posa moooooooooooooolt nerviós això de que la vic li digui cristhian. "et diré cristhian quan t'estimi i kirtash quan estigui enrabiada amb tu"i lu pitjor és que li permet......però això no treu que en kirtash sigui el millor eh!!!!!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Jo ahir m vaig acabar tríada(dos dies eeh!xD) i ara m cauen b tots dos... tant en jack com en kirtash...
____________________

-No hi ha res a fer, Harry.
-Encara el podem fer sortir....-va insistir en harry, forcejant; pero en Llopin no el va deixar anar.
-No si pot fer res, Harry; se n'ha anat.
.

Respon