Memòries d'Idhun

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quin personatge t'ha agradat més?

Victoria
5
9%
Jack
26
46%
Kirstash
16
29%
Alsan
4
7%
Shail
3
5%
Allegra
2
4%
Gerde
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 56

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

KIRTASH!!!!!!!!!
PER DEU, KI ESK NO VOTA EL KIRTASH!!! sk m'estressa!! po magrada k ningu voti la Victoria (no la suportu) a veure, el Jack nomes es un criu sense experiencia, no es misterios i a mes sempre va calent...xD en canvi el MEU Kirtash és guapo, donaria la vida per a mi, fins iu tot trairia el seu pare...s molt misterios...

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

marta_potter ha escrit:boníssimsssssss!!!!!! em van regalar el primer pel tió i quatre dies després ja me'ls havia llegit tots dos!!!!! són guapissims!!!! estan molt i molt bé. després de harry potter son els ke més m'agraden.

però algú sap si hi haurà un tercer??? ske em vaig kedar amb les ganes...jajaj

en serio us els recomano... pk estan molt i molt bé!!! llegiu-los tant aviat com pogueu encara ke com ke falten 4 dies per Harry Potter crec ke s'hauran d'esperar no??? jejej
Si, és clar que hi haurà un tercer! És una trilogia! xD Sortirà aquest Octubre i es dirà Memòries d'Idhun III. Panteó. Tinc unes ganes de que surti... notícies a aquestes webs: http://www.memoriasdeidhun.com i http://www.lauragallego.com :wink:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
marta_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dg. gen. 15, 2006 6:58 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: marta_potter »

ups... ho sento... no sóc experta en Memòries d'Idhun i no sabia ke era una triologia... jajaj ke malament...
weno francament molt i molt millor ke ske em vaig kedar molt amb les ganes.... jo estic amb tu, en jack mencanta però en Kirtash... buffffff és superior a miiiiiii
jajaj
és el millor
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures que li havien posat. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Làlia ha escrit:KIRTASH!!!!!!!!!
PER DEU, KI ESK NO VOTA EL KIRTASH!!! sk m'estressa!! po magrada k ningu voti la Victoria (no la suportu) a veure, el Jack nomes es un criu sense experiencia, no es misterios i a mes sempre va calent...xD en canvi el MEU Kirtash és guapo, donaria la vida per a mi, fins iu tot trairia el seu pare...s molt misterios...


Pens al inreves k tu, en Jack és mes passional, li dona més lloc a la relacio entre ell i na Victoria.
Si tas llegit el 2n llibre sabras perque en Kirstash és aixi, jo peens k a ell li agrederia ser més com en Jack.
Els dos m'agraden pero en Jack em transmeteix no se....
En Kirstash , si troba algu per .... divertirse ho fa , no pensa amb na Victoria encara k l'estimi molt.

EN JACK ÉS EL MILLOR!!!!!!!!!!! :heart: :heart:
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

pos(-sandra- no em renyis, totom diu "pos") a mi m'agrada el Kirtash, tal com és, i si que pensa amb la Victoria!!! a mes, te una mirada tan penetrant, que enamora a qualsevol... el kirtash ha traït la seva gent nomes per estar amb la Victoria, li escriu cançons molt maques... (vale, en Jack toca la guitarra...)
wenu, a mi ia m'esta be k a tu t'agradi el jack, aixi ja no tinc tantes rivals...

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Làlia ha escrit:pos(-sandra- no em renyis, totom diu "pos") a mi m'agrada el Kirtash, tal com és, i si que pensa amb la Victoria!!! a mes, te una mirada tan penetrant, que enamora a qualsevol... el kirtash ha traït la seva gent nomes per estar amb la Victoria, li escriu cançons molt maques... (vale, en Jack toca la guitarra...)
wenu, a mi ia m'esta be k a tu t'agradi el jack, aixi ja no tinc tantes rivals...
No se si mo dius a jo, jo no soc Sandra pero et contest.
Jo no he dit k no m'agradi en Kirstash, al contrari, pero trobo k en algunes ocasions es massa seck o kom es digui . Trobo k en Kirstash és mes adult xk "aprova" b tots dos ho aproven a dures penes pero lo important esk s'estimen molt. :heart: :heart:
Aixo es lo important!!!!
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Sí, el Kirtash és més madur que en Jack, però massa fred. Però en Jack és molt millor. És veritat que molt sovint la caga, però sent el que és, com es pot aguantar en aquell món (això és un mini-spòiler)? S'ha de tenir molt autocontrol, o com li vulgueu dir, per fer-ho. Per cert, en Shail també és molt bo...

Sí, en teoria aquest octubre sortirà Panteó... Aviam si és veritat. Segur que acaba sortint l'any que ve....

No en faran peli, oi? Deu ser una mica difícil....

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Marc Riera ha escrit:Sí, el Kirtash és més madur que en Jack, però massa fred. Però en Jack és molt millor. És veritat que molt sovint la caga, però sent el que és, com es pot aguantar en aquell món (això és un mini-spòiler)? S'ha de tenir molt autocontrol, o com li vulgueu dir, per fer-ho. Per cert, en Shail també és molt bo...

Sí, en teoria aquest octubre sortirà Panteó... Aviam si és veritat. Segur que acaba sortint l'any que ve....

No en faran peli, oi? Deu ser una mica difícil....

Tot pot ser......!!!!!
Esperem que la fagin, m'agrederia veure els personatges k interpreten a la triada.
Estaria super be k fagessin la peli!!!!
K hi pensau?
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Marc Riera ha escrit: No en faran peli, oi? Deu ser una mica difícil....
La autora a la firmada de llibres que va a la asa del llibre per novembre, va dir que ella no vol que es faci peli (tampoc li ho han proposat) perque seria molt dificil d'adaptar i es carreguerien totes les subtrames (com la relacio entre ells) que en lllibre son molt omportants.

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Finalpotter ha escrit:
Marc Riera ha escrit: No en faran peli, oi? Deu ser una mica difícil....
La autora a la firmada de llibres que va a la asa del llibre per novembre, va dir que ella no vol que es faci peli (tampoc li ho han proposat) perque seria molt dificil d'adaptar i es carreguerien totes les subtrames (com la relacio entre ells) que en lllibre son molt omportants.
La autora....no sé no m'ha caigut molt simpàtica la Laura Gallego . No sé tu....És una llàstima que no facin peli!però amb un bon director no es carreguerien pas les relacions entre ells si són gairebé mig llibre(sobretot en la resitència)bueno si fan peli espero que s'aclarin amb els cabells d'en Jack. Perquè al llibre diu que els té llargs i en del dibuixet de fora oh sorpresa!cabells curts!!! :mrgreen:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

a mi la Laura Gallego tampoc m'ha caigut gaire bé i això de la pelicula...
si no li han propsat... io em conformu amb el llibre i la meva imaginació, però es una miqueta dificil de fer, no? millor sense pelicula q no que es carreguin mig llibre :P

a mi la Victoria tampoc em cau gaire be :twisted:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Com es que no us cau be la gallego? Jo n'he se gaire d'ella i per tant no puc opinar gaire. Aixo si, a la firmada de llibres que va fer a BArcelona no em va semblar antipatica ni creguda.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Ai pos a mi em sembla bona tia... no és que sigui al meva amiga po a vere! en quin sentit no us cau bé? Si aneu als fòrums de la seva web: http://www.lauragallego.com veure-ho que es passa per allà sempre que pot, comparteix opinions amb els altres usuaris, dóna les gràcies, escriu noticies... ja porta 200 pagines de word de Panteó! :wink: no tothom faria això, n'hi ha que se'ls hi pujarien els fums i passarien de tothom, a mi personalment m'ha sembat una tia collonuda, no es veu creguda ni antipàtica, FinalPotter té raó.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

a mi man encantat els llibres, el millo l'alsan, k es un as! no faran peli xk es mol dificil, la meitat del llibre 1 es pensaments, i com u fas aixo? a mes el 2 sestan tot el dia fen petonets, i es mooooooooooooool empalagos! la gallego NO em cau be xk va di aixo: "no m'agrada k em comparin amb la JKRowling..." ki li a dit aixo? e? no su creu ni ella, ja, kina barra! li devia dirsa mare kuan estava depre, compararla amb la rowling? ja li agradaria! :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Si, la vritat esk si.........
Fotrien la historia si fessin la peli. Hi ha moltes coses k no serien molt facils de fer.
Es vera k lan comparada amb la Rowling? 8O
Kina bajanada :lol: :lol: :mrgreen:
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Respon