Morts al setè llibre. Molts o pocs? Qui penseu que morirà?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

vaja... no n'estava del tot segur xq era una "noticia" q vaig llegir en un foro d HP... Bé doncs què hi farem...

Ja sé q no ve a cuento, pero x qui li interessi el FFXII ja t data d'entrega segura, segon el 20 min.: 23 de febrer, un mes, nomes un mes!!! ja stà, ja ho he dit ¬¬'

dark_night
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 3:53 pm
Ubicació: en algun lloc del meu mon

Entrada Autor: dark_night »

ki a de morir...jejejeje... k jo sapiga a dit la jkr k coma minim han de morir 2 no? facil, el voldemort i el harry, i com e dit minim, tambe hi haura una masacre amb la family weasley, k sen salvaran ben pocs,a, men descuidava!! tambe la diñara en hagrid!!! (ara uns kuant em saltaran al coll)

PD: acostumo a ser gafe aixi k...
||*|| estelada no és un tros de tela cosida o pintada a mà, és una terra on és parla català. Estelada és coratge, estelada és color, estelada és la sang vessada pels nostres lluitadors. ||*||

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

tpoc hi ha x tant amb en Hagrid... no se xq li teniu tanta estima... a mi em cau be, si, pero la veritat es q l'hagués sacrificat de gust per evitar que en Dumledore moris... Ara, tot és questió d'opinions

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A. R. Rodlel ha escrit:tpoc hi ha x tant amb en Hagrid... no se xq li teniu tanta estima... a mi em cau be, si, pero la veritat es q l'hagués sacrificat de gust per evitar que en Dumledore moris... Ara, tot és questió d'opinions
No m'estranya en Dumbledore és molt Dumbledore, en canvi en Hagrid cau bé però si mor no el trobaré massa a faltar.

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

dark_night ha escrit:ki a de morir...jejejeje... k jo sapiga a dit la jkr k coma minim han de morir 2 no? facil, el voldemort i el harry, i com e dit minim, tambe hi haura una masacre amb la family weasley, k sen salvaran ben pocs,a, men descuidava!! tambe la diñara en hagrid!!! (ara uns kuant em saltaran al coll)

PD: acostumo a ser gafe aixi k...
aaaaaaaaa com que morira en hagrid noooo pobret!
jo qui crec que morira i espero que mori es en harry. i espero que morin molts weasleys i de pasada tb en hagrid, que encara que em façi molta pena, quan mes trist millor i si fos per mi mataria tambe a la fleur mort a tots!!! :chainsaw: :explosion:

P.D: i la giny... la giny la mataria en un incendi.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

marta_18
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dg. des. 10, 2006 2:07 pm

Entrada Autor: marta_18 »

Us heu preguntat mai si l'Snape va matar en Dumbledore per ordres de Voldemort o per ordres d'en Dumbledore? Si us ho mireu fredament, sembla que el DUmbledore li supliki k l mati per tal k n harry pugui seguir el seu camí. a més, jo crec que morirà en Cuapelada pk li deu la vida a en Harry (en Dumbledore, al cinkè llibre, diu: Voldemort no voldrà mai a una persona al seu bàndol que tingui un deute amb una altra persona, i menys si és amb tu, Harry), i és probable que mori un dels dos (l'hermione o en ron). Indiscutiblement, Voldemort ha de morir pk sino seria una tragedia que en Harry morís.
I també crec que en Sirius tornarà a apareixer i en Dumbledore també pk hi ha rumors que diuen que la batalla final sera al cementiri de Hogwarts.

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

marta_18 ha escrit:I també crec que en Sirius tornarà a apareixer i en Dumbledore també pk hi ha rumors que diuen que la batalla final sera al cementiri de Hogwarts.
si vols un consell, mai no et creguis els rumors d'aquest tipus, perque per exemple, a hogwarts, no hi ha cap cementiri, nomes la tomba d'en dumbledore, i no se on he llegit que la JKR ha dit que en dumbledore no ressucitaria. en canvi no em sembla tan descabellat que mori en babaw, o que en dumbledore supliques que el mates.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

és q si en Dumbledore "resucités" i en Sírius tornés de cop, trobo q ja seria un final massa feliç, crec q perdria tota la qualitat q ha guanyat fins ara, seria com si tornéssim a ser als primers cursos, on tot acabava bé i ningú moria... Doncs no, la"realitat" és aquesta, hi ha combats i la gent mor, tant els d'un bàndol com els de l'altre. Per cert, això de la batalla final al cementiri d Hogwarts... d'on ha sortit?

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Uiiiii no, massa macu!!!

Siguen ja el 7è llibre no podemo tornar enrera! Ara que tant en Harry com els seus dos amics i companys d'escola són "aults" no pot acabar tot tan bé. La vida és dura amics.....

Jo penso que tant en Dumbledore com en Sirius estan morts i ben morts. Moren els dolents i també moren els bons!

Apa tots a deprimir-nos!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sectumsempra!, on es diu que a Hogwarts només hi hagi la tomba d'en Dumbledore?Del sisè no m'enrecordo massa però per la tercera peli la Rowling va dir en el director de la peli que no podia ficar-hi un cementiri perquè encara no havia d'aparèixer.

A. R. Rodlel, això de la batalla final en el cementiri de Hogwarts a sortir del mateix lloc que tots els rumors. Estic d'acord amb el que dius que moriran dels dos bàndols.

Galad McGonagall, m'encanta el pessimisme que desprén el teu missatge, correspon amb l'opinió més realista que tinc.

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

Finalpotter ha escrit:Sectumsempra!, on es diu que a Hogwarts només hi hagi la tomba d'en Dumbledore?Del sisè no m'enrecordo massa però per la tercera peli la Rowling va dir en el director de la peli que no podia ficar-hi un cementiri perquè encara no havia d'aparèixer.
Em sembla recordar haver-ho llegit en algun lloc tot i que probablement m'equivoqui, i em sembla recordar que al sise llibre fica noseon que la peticio d'en dumbledore era que l'enterressin alla i que ho havia d'aprovar la conselleria o alguna cosa aixi i que era un cas exepcional i que ell era el que mes havia donat per hogwarts. ara ho buscare.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

és q és això el q diuen al llibre, q "mai s'havia enterrat cap altre director de l'escola en els terrenys de Hogwarts" (no ho se segur, i ara mateix on estic no tinc l llibre a mà per comfirmar-ho), per tant, si no s'hi ha enterrat mai un director, és dona a entendre q tampoc s'hi enterren alumnes (si morís algun), ni tampoc professors... no ho se, suposo :roll:

Avatar de l’usuari
Ter*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. nov. 26, 2006 2:48 pm
Ubicació: The Black Parade ^^

Entrada Autor: Ter* »

Jo crec que (ademes esta cantadissim) que en Harry i en Voldemort moriran, per que en Harry es un horrocruxes i si no mor ell, no mor el Voldemort. I ademes si el Harry no mor, jo crec que el llibre no copliria les espectativas dels lectors, per que al cap i a la fi, el Harry a de morir com un heroi. Aquets dos, també crec que morira la Ginny per que si no pobreta es queda sense el Harry. I... no se el Draco probablement tambe, o si no que es casi amb la Pansy xD
[My Chemical Romance]

[Feel the Romance] =)

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

Ter* ha escrit:en Harry es un horrocrux
que en harry sigui un horcrux es un rumor que esta sense confirmar, i es gairebe segur que no (vamos crec jo). pero si que crec que morira com un heroi.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A. R. Rodlel ha escrit:és q és això el q diuen al llibre, q "mai s'havia enterrat cap altre director de l'escola en els terrenys de Hogwarts" (no ho se segur, i ara mateix on estic no tinc l llibre a mà per comfirmar-ho), per tant, si no s'hi ha enterrat mai un director, és dona a entendre q tampoc s'hi enterren alumnes (si morís algun), ni tampoc professors... no ho se, suposo :roll:
Llavors, a Hogwarts només hi ha la tomba del nostre estima Dumbledore. Gràcies per aclarir-m'ho, A. R. Rodlel, del sisè només m'enrecordo del més important.

Sobre si en Harry és un horricreu ja hi ha un tema en que es parla d'aquesta possibilitat i dels horricreus en general. Per tant, millor que aquest tema el tractem allà i no desviem aquest fil.

Bloquejat