Què passarà a la batalla final!

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
alba_potter
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 16, 2005 6:57 pm
Ubicació: fent puenting amb el portatil...... no ti fot XD

Entrada Autor: alba_potter »

Bueno jo crec que en Voldemort a de morir segur , si no seria la fi del mon magic i mugel , oi¿?

No crec que el harry es senti tentat de passar-se a les forces de mal , crec que a petit massa per ell , com per fer-se'n un...... no se :roll:

Pero hi ha una cosa que ultimament en roda el cap i dona molts numeros a que morin TOTS DOS.

La J.K.Rowling sempre a insistit i a dit que nomes hi hauria 7 llibres i que no en faria cap mes de la saga , es normal que vulges deixar un final lliure , no ¿?

Pero , també podria ser per exemple , que mates el Harry , aixi la saga , el personatje moriria amb ella.

Diferents escritors amb molt renom ho han fet

Edward alan point va acabar amb Sherlock holmes per aquest motiu

i Ágatha Christie també o fa amb Poirot a telon......... no se , no podria ser aixo :roll:

Va digueume que en penseu !!! :mrgreen:
"En Ste Mundo De Sombra Y De Luz , La Verdad Se Logra Ocultar , Pero Siempre Suele Llegar Alguien Q No La Deja De Buscar "

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Home si, la veritat jo el faria morir tan el Harry com en Voldemort, pero esclar, jo vull que acabi bé, amb el Voldemort mort i el Harry feliç amb una parella i que treballes d'auror.
Jo no crec que la batalla acabi amb ajudants o potser...amb ajuda del Neville.
El que acabo de dir... no em feu cas, xD
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo aposto vint galions 15 sikles i 19 knuts (tots els meus estalvis) a k moren els dos.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

apuestuuuu un xicle a ke moren els dos i despres el harry es fa un fantasma XDDD es broma
els 2 muriran possiblement va puju l'aposta a 2 xicles... lu unik k el voldemort murira seguuu pero el harry.... wenu pos eso dwwww
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Us imagineu un final (seria final?) molt obert, com ara:
Tot mirant en el Harry, estés uns metres enllà, sense respirar, personificant la mort de l'última esperança dels bruixots, va entendre el que tenia que fer, va agafar amb força la vareta, la va aixecar, tot encarant-se amb l'Innominable, i lentament, amb llàgrimes baixant-li per la cara, va deixar aquell encanteri tot pensant en aquell bon amic que feia tan poc havia mort; el noi de la cicatriu.

No ho crec que ho faci (vaja als 4 dies veuríem al telenotícies que J.K.Rowling, autora de Harry Potter, ha estat assassinada), però si ho fés que us semblaria?

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Finalpotter ha escrit:Us imagineu un final (seria final?) molt obert, com ara:
Tot mirant en el Harry, estés uns metres enllà, sense respirar, personificant la mort de l'última esperança dels bruixots, va entendre el que tenia que fer, va agafar amb força la vareta, la va aixecar, tot encarant-se amb l'Innominable, i lentament, amb llàgrimes baixant-li per la cara, va deixar aquell encanteri tot pensant en aquell bon amic que feia tan poc havia mort; el noi de la cicatriu.

No ho crec que ho faci (vaja als 4 dies veuríem al telenotícies que J.K.Rowling, autora de Harry Potter, ha estat assassinada), però si ho fés que us semblaria?
Uiii, en Harry mort, quina emoció! :P Home... no acabo de veure que sigui un final propi de la Rowling, però bé, si ho fos, almenys seria una gran tragèdia a imitació de les gregues, no? El gran heroi mort! :mrgreen:

P.D.: i sí, segurament, els telenotícies emetrien alguna notícia que esmentaria "mort" i "JK" a la mateixa frase!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Iraneta de Malfoy
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 11, 2006 8:48 pm
Ubicació: girOna* ____________________ [iraneta]

Entrada Autor: Iraneta de Malfoy »

moriran tots 4 xDDDD
Encara que m'agradaria moltissim que guanyesin la batalla el Voldemort i el Malfoy x un cop en la vida XD
•ıяєNα..!

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

doncs jo aposto per harry ajudat per dumbledore
ja se que en dumby sta mort pero com va dir a la segona peli: no abandonare mai hogwarts si encara tinc algu fidel a dintre

doncs es lu mateix pero amb la vida jeje :roll:

i tmb en dumby ha ajudat molt a en harry, quan era viu per tnt q aixo tambe conta no :wink:

adeu!
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

black4aida
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 6:30 pm

Entrada Autor: black4aida »

pos io nose gaire k di... crec k guanyara el harry ajudat x el dumbledore (xk de fet el Dumbledore, encara k no ajudi al harry al duel ia l'ha ajudat moool). xo tmb crec possible k el harry mori. la vritat no u tinc gens cla, xq si guanya l voldemort seria la fi dl mon muggle i bruixot xo si guanya el harry seria 1 tipic final feliz en q els bons sempre guanya i tts 2 finals em desagraden... no tenen emoció!

CREC K LA JK ROWLING ENS SORPENDRA D'1 MANERA O ALTRA... :idea:

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

una cosa que hauries de saber black4aida...
al diari profetic posava que la Rowling no admetia que en Harry morís
per tnt que no et facis falses esparances que no morira jeje(jo tmpoc vull que mori eh!!)
i jo tmb crec que en dumby ajudara a en harry(com ja he dit abans!)
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Granger_sellés ha escrit: al diari profetic posava que la Rowling no admetia que en Harry morís
per tnt que no et facis falses esparances que no morira jeje(jo tmpoc vull que mori eh!!)
i jo tmb crec que en dumby ajudara a en harry(com ja he dit abans!)
mmmm....no se, no se :wall: Potser en harry no mort (jo tampoc vui que mori), però llabors que......final típic? En harry mata en Voldemort i tots feliços, menjant aníssos i sense dolents......pau i més pau!! QUE ABORRIT :twisted:

Crec que algú important ha de morir (pq no en harry?, així s'acava la saga definitivament i ningú la podria continuar, jejejej......vale......és una tonteria) o si més no en Voldemort podria morir en mans d'algú altre que no fos en harry, com per exemple en neville o ron (........no us rigueu que podria passar!!!!) :mrgreen:
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

tens rao, al final seria un final tipic... :|

estaria bé que algu matés en voldemort, que no sigues en harry
i que en matar-lo també es morís ell
algu importnt nose... :?

pero jo crec que podria star bé no?
en ves de que en harry el guanyi com sempre passa....
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Ginny Weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. set. 15, 2006 7:04 pm

Entrada Autor: Ginny Weasley »

jo crec k auran de matar el harry perke a dins seu hi ha l'ultim horricreu i despers algu matara el voldemort.
Fes-te soci del NAPINCA!!! (No Abuso de Personas Indefensas, No Corredoras y Asmáticas)

**Les coses més reals suceeixen a la imaginació**

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

el harry la cagada acabara molt malamen

Entrada Autor: Lena »

:( :( :( :cry: :cry: :cry: u sento mol pel harry pero des del 1er moment stava clar k la dinyaria... pk entre la conselleria am lu imbecils k son i todo eso... l'hermione es salvara x mi xp la rowling li t mol d carinyu... :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

la Rowling te carinyu a l'Hermy? jeje que maku!!!=)

A l'hermy dels llibres, quan tenia set anyikus jo tmb li vax agafar carinyitu.....que petitona que era i ja llegia! :lol: sempre m'ha agradat la lectura...i ara que en tinc 12 em continua agradant! :mrgreen:

jo no vull que mori cap del bo, pero despres seria un final feliç ia xo tmpoc no u vull................UoOoO que dificil!! :o

com que no se que dir, que ho trii la rowling XD
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Bloquejat