Què passarà a la batalla final!

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

jo crec q moriran tots cuatre, en harry, en voldemort, en dumbeldore, en Malfoy i a + a + l'Snape, aqet morira a mans d voldemor, crec jo

Lily Weasley
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. març 19, 2005 12:44 am

Entrada Autor: Lily Weasley »

Al llibre cinquè ens diuen que un ha de morir en mans de l'altre.... Jo imagino que el bé guanyarà al mal...o sigui que desitjo i espero que guanyi el Harry!!! :) :)
Ara bé...en Dumbledore sempre s'ha preocupat moltíssim pel Harry, gairebé com un pare o un avi...mai l'ha deixat sol...Bé amb això vull dir que en Dumbledore se sacrificaria per en Harry, és a dir, que en Harry guanyarà la batalla gràcies a en Dumbledore que morirà en combat.
Bé no se podria ser,.....
Una altra opció seria que tant en Voldemort com en Harry morissin alhora en el combat final. És una opció que no es pot descartar...( tot i que no ens acabi d'agradar...) ja que en el seu dia, J.K.Rowling va dir que estavem molt segurs que en Harry no moriria!!!!! 8O 8O

Esperem pel bé del Món Màgic que no sigui aixi!!!! :o :o

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Jo segueixo sent del parer que en Harry acabarà amb en Voldy, però q ell també morirà... digue'm pessimista... :roll:
Perquè, pensant-ho bé, seria el final que faria jo, ja que si no és així... com ho farà? I en Harry Potter va viure 100 anys, va ser conseller d'Afers Màgics, va viure feliç tota la seva vida, i va morir al costat de la seva estimada muller? :P

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Jo crec que guanyarà en Harry, per suposat, però no ajudat per dumbledore sinó pel malfoy... Tot i així, també veig força gran la possibilitat que en harry acabi morint després de desempallegar-se de voldemort...

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

el harry acabara morint si no el final kedaria una mica malament, o potser la rowling s´ho arregla duna manera que quedi be pro jo crec que voldy i harry morts els dos

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Hi ha algunes possibilitats en l'enquesta que les trobo una miiica impossibles.

:roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

HpConan, siusplau, comporta't...

I no creieu que hi pot haver un personatge que fins ara no ha tingut protagonisme que apareixi al final? A cada llibre tenim personatges nous, tot pot ser...

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

HPConaaaaan..... :? :? :wink:
No crec que intervengui ningu nou, xq la roplwing va dir que al setè no posaria ningú o qüasi ningú nou!! :roll: :wink: (clar q pot posar només un, i ser akest l'important, tot pot ser...)

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Jo no volia dir ningú nou, sinó alguns dels que han estat anomenats molt de passada, sense parlar-ne gaire... no sé... tampoc ho he pensat gaire xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Aaah!
veus, això si pot ser....
Ostres, a mi m'agradaria q fos la Luna !! ^^
La Rowling va dir que era un dels seus personatges favorits!! :P

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

En Harry sempre ha necessitat algu x ana passant kurs, tan kuan avia d lluita contra voldemort, contra dementors, o amb els deures k li posen. No crec k pugui guanya ell sol. Algu l'ajudara no? Ni k sigui un personatge secundari.

Jo he votat, evidenment, en Harry amb l'ajuda d'en Dumbledore (o potser sera al reves no?) Pro no sé, potse si k es moren tots 2 kom diu la gen, nu c k pensar. En tot cas jo e votat el k m'agradaria k passes
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jo crec q guañara en Harry am lajuda dl Dumbledore pero el Dumbledore morira en combat i al cap dun tmps el Harrytamb morira.
Vaig llegir a no se qina pagina web q la Rowling faria q el Harry sobrevisques al 7e llibre xq molts dls fans lescañarien si matava al Harry... Axo pot ser q incinui q pot treure un 8e?
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Definitivament no, ha dit mil cops que no hi haurà 8è llibre, 7 llibres i prou!

I no crec que mati o deixi de matar en Harry segons el que pensin els fans...el pobre Sirius el va matar i mira que tenia fans! :cry:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Lo de un 8e llibre, la Rowling ja ha dit molts cops que no que en fara 7 que ja tindrem tota la historia i prou historia de fons. Sobre que va dir que el Harry sobreviuria al 7e llibre, no en facis cas que s'ha dit de, en les entrevistes quan es parla diu que no dira o res o depen de que li preguntin diu com sabeu que no morira en el 7e, a mes el Daniel Radcli(o com s'escrigui, l'actor que fa de Harry) ha dit algun cop que la Rowling li ha dit que el Harry mor en el 7e. Jo et recomano que no et creguis res d'aqust tema i que no creguis en el que TU creus que pasara o vols que passi.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jo se q no pasara tot el q vull q pasi evidentment pero es q sa dit d tot ja...A mes a molts llocs et diuen una cosa i just dspres vas a una laltre pagina i et fica el contrari i clar dins qina d les dos coses? escollexes la q mes tagrada per diro dalguna manera pero en el fons saps q laltre tamb pot pasar... jo ja no dic segur les coses x axo...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Bloquejat