Què passarà a la batalla final!

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
joni_huguet
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm

Entrada Autor: joni_huguet »

El que jo penso esk el pobre harry la dinya x salvar el mon amb el voldy
i aixi tornara la pau al mon magic pro costara + morts (hagrid,snape,draco k es fara bo...)i aixi deixaran trankils a l'ermi i en ron x k espuguin declararse d'una vegada
JoNi

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

jo crec k mor en harry i el voldemort pero k al final voldemort te un altre orricreu k l'acava vencent en neville.... wenu o poso perque aquesta opcio no esta en la votacio!!!!!!!! jejejeje

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

Jo l'altre dia parlant de Harry Potter amb el meu germa se'm va acudir una teoria(totalment inventada de la meva ment imaginativa Xp)
jo vaig pensar k potser a la batalla final mori en Harry com a molt segur k passara...pero tambe trob k per ser un final feliç ha de morir Voldemort...per tant vaig pensar k Voldemort matara a en Harry, kuan ell ja estigui molt malferit i a punt de morir...pero despres arrivara algu alte, un personatge que tothom creia k era fidel a Voldemort pero k en el fons no ho sera i k espera el moment decisiu per demostrar-ho...l'Snape! Si ho pensau te logica, mata al Dumbledore pero al darrer moment desideix canviar de bandol o simplement eske mai l'ha deixat del tot (l0ordre...) no se akesta es una teoria bastant poc probale xo no impossible Xp

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Home, jeanne jo penso que l'Snape sempre ha estat al costat dels de l'ordre... Tot era una estratègia... Bé, jo crec que l'Snape no farà gaire cosa a la batalla final. M'agradaria creure que no hi arribarà :twisted: . Es broma! De fet podria fer com de mestre de cerimònies mentre el Harry i el Voldemort lluiten.

PS: Que no mori cap Weasley!
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

Jo crec que guanyarà en Harry. Ara bé, no matarà Lord Voldemort, ja que, com deia en Dumbledore: "hi ha coses molt pitjors que la mort". En camvi, crec que en Harry, després de vèncer Lord Voldemort, o al mateix temps, morirà.

________________________________

s'aucellet http://www.saucellet.com
Aulin l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 22, 2007 4:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Carina
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dl. abr. 09, 2007 11:40 am
Ubicació: ostii, enllu ma agradat la teva ubicació i ara no la record...T.T jo volia viure amb tu...T.T

Entrada Autor: Carina »

EEiii!!! s l prime kop q skrik alguu x akii.. :oops:
no se,, wenu.. io krek q guanyara l harry... pro q es morira al final.. :(
Wenuu.. dww!!
(K)(K)

Avatar de l’usuari
malena_loovergood
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 08, 2007 7:37 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: malena_loovergood »

estic convençuda de k moriran els dos;
Als llibrs sempre s'ha explict k el vincle d'unio entre els dos es molt gran, i crec jo k en harry n podra matar al voldemosrt sense morir ell tambe
Si tu saltas; yo salto... recuerdas?....[titanic]

************************

Don't stop; move your body!

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Hola a tots!!!

Jo apostu a que qui la palma, bé els qui la palmen, seran en Harry i en Voldemort ((també crec que mor en Malfoy))
Dons bé, crec que en Harry matara en Voldemort perque en Voldemort havia matat a en Malfoy que intentava salvar a en Harry, i en Harry mor perquè com era un encanteri tan poderos dons bueno... sa mor.

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

tinta
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. oct. 23, 2005 5:27 pm

^^

Entrada Autor: tinta »

d'alguna manera seria molt estrany que el harry tot sol guanyes al voldemort, penseu que ni que sigui el dolent de la pelicula es el segon o tercer bruixot mes fort ( almenys aixo em sembla a mi ) el primer era el dumbeldor pero ara esta mort. Pertant que el harry guanyi ell tot sol al voldemort seria una mica conte feliç. Jo crec que podria aver un petit sal en el temps..., o que en harry descobreix alguna cosa del seu passat que l'ajuda. Pero ell tot sol en un duelt seria molt conte de fades!

P.D : en el calze de foc per exemple kuant lluiten cos a cos passa una cosa que esta ven trobada.

^^

Bloquejat