The Tales of Beedle the Bard

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Merci de que m'agafa una taquicàrdia!!
Llavors no te tanta importància aquest llibre, estaria bé tenir-lo, però no és de vida o mort!
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

L'administradora del Leaky Cauldron ha tingut la oportunitat d'anar a la casa de subastes i fer una ullada al llibre personalment (per què no m'han cridat a mi? xD) i això és el que ha escrit:
The book is about 4×6”, and has the look of a diary. A Scottish jeweler has hand-wrought the silver pieces that adorn the item’s front; the four corners each have a tiny engraving of one of four illustrations: a foot, a fountain, a tree stump and a heart, representing each of four of the stories . The middle piece, the large silver skull, represents The Tale of the Three Brothers, the fifth story and the one featured in Deathly Hallows. A small silver clasp closes the book.

Each edition is also set with different types of stones; the charity edition is the moonstone one, which, Jo notes, is associated with “mothers, lovers and the power of dreams.” The gems look clear or bluish depending on the angle; as has been seen in pictures, a stone sits in each of the skull’s eye sockets and on each corner. The Deathly Hallows sign is not on the skull.

Inside the book, the pages are rough-edged and impressively illustrated; anyone who has seen Jo’s artistic handiwork knows her precise and playful style, and that’s present throughout. Where she makes personal comments, the pages are bordered in flowers and other flourishes. One page has a stone arch at the top, another has a shoe at the bottom – which I’ve been told play important roles in respective stories. The chapter illustrations are particularly beautiful; my favorites were the Fountain of Fair Fortunes, which looks as though it’s overflowing with something wispy and intangible, and the hairy heart, because, frankly, it was gross.

Some left-side blank pages feature a wand with all sorts of glitterati clouding its tip, as though in the middle of a particularly showy spell. The inscription thanks the would-be author and wishes him/her fair fortune. Once in awhile there’s a handwriting tick, such as in Jo capitalizing a word after first writing it lowercase, that makes the book yet more valuable.

I can now say with authority that the hardest thing to do in the presence of this unique item is to hold yourself back from drooling on it. I even experienced a momentary urge to grab it, finagle an impressive escape from Sotheby’s security, and disappear forever with the stories tucked under my arm. Of course, I wasn’t able to read the whole thing, though I easily would have sat and done so. What I did see gave the impression that these are, as expected, simple, elegant, playful stories that may not tell us more about Harry’s world but do inform the moral laws governing it.

The minority opinion I’ve seen on this book, which takes Jo to task for not making these stories immediately available to the public, is somewhat upsetting; this is a magnificent and special item that she didn’t have to create at all, nevermind offer up for charity. It will only raise more for charity since the contents are unknown. And the idea that the other six books will be in the hands of those who have held Harry most dear for the longest time is especially endearing.

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

Padfoot ha escrit:L'administradora del Leaky Cauldron ha tingut la oportunitat d'anar a la casa de subastes i fer una ullada al llibre personalment (per què no m'han cridat a mi? xD) i això és el que ha escrit:
The book is about 4×6”, and has the look of a diary. A Scottish jeweler has hand-wrought the silver pieces that adorn the item’s front; the four corners each have a tiny engraving of one of four illustrations: a foot, a fountain, a tree stump and a heart, representing each of four of the stories . The middle piece, the large silver skull, represents The Tale of the Three Brothers, the fifth story and the one featured in Deathly Hallows. A small silver clasp closes....
Gràcies per donar-nos l'info que només al llibre estaran relatats els contes del setè llibre.

pd: Per la subasta en poso fins a 20€, i no es conya :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

Apa, doncs tots trankilets, ke la rowling es vol asegurar els milionets per la enciclopedia... :wink: :wink:

Semblen macos, els llibres, no?
A part de luxosos... :?

Jo segexu dien k el filtraran... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(Ruth, 20 €! Amb axo ens el assegurem!!)

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Al programa "Good Morning America" d'avui han tingut el llibre en directe, l'han ensenyat una mica i n'han llegit un fragment (per desgràcia de l'únic conte que ja coneixem xD)

Aquí teniu el video:

http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1321757445

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Més fotos xD

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge Segons els del Leaky Cauldron això és una estrella i una vareta.... :roll:

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

aaaah gràcies

sort del Gipon, que em va dir que diria noseque del harry

pff jo que ho havia entès a la primera i després el pol mo fica al cap :roll:

està venut ja, el 7è¿? o no ha sortit o què¿? ho sento, esq després de les globals estic perduda :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Atenció, ateció... el llibre ja ha estat subastat. Us deixo amb la notícia que he trobat a El Periodico:
Subastado un libro de cuentos de hadas escrito e ilustrado a mano por J. K. Rowling por 2,7 millones

EFE
LONDRES

Una de las siete copias de Los cuentos de Beedle el bardo, un conjunto de relatos de hadas escritos e ilustrados a mano por la escritora británica J. K. Rowling, se ha adjudicado en Londres por 1,95 millones de libras (unos 2,7 millones de euros).

Esta cifra, que marca el récord mundial para un manuscrito de un autor vivo y la cantidad más alta pagada por una obra de la creadora de Harry Potter, multiplica por 39 las previsiones más optimistas de la casa de subastas Sotheby's, que estimaba que el precio podía llegar a las 50.000 libras (casi 70.000 euros).

Se trata de la primera obra que Rowling escribe desde la publicación en julio de la séptima y última entrega de la saga del famoso mago, Harry Potter and the Deathly Hallows, y los casi dos millones de libras recaudados con su venta irán a una organización benéfica cofundada por la escritora, The Children's Voice.

Jo es que només tenia 2,6 milions xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Al final resulta que qui s'ha quedat el llibre són els d'Amazon.com, i estan dedicant tota una pàgina de la seva web on aniran afegint fotos i resums de les històries del llibre pels pobres que no arribem a tenir tants milions per comprar-lo xD

Es veu que també faran tours amb el llibre per escoles i llibreries perquè els nens el puguin contemplar... passaran per Barcelona? xD

Aquí teniu la web :mrgreen:

De moment hi ha un resum de la primera història, The Wizard and the Hopping Pot més unes quantes fotos i un video i també un sistema de comentaris i pregutnes perquè tothom hi pugui dir la seva :P

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

A més d'El bruixot i la marmita saltadora, ja han resumit també la rondalla de La font de la Justa Fortuna (que és preciosa), El fetiller de cor pelut (que m'ha recordat El retrat de Dorian Gray, d'Oscar Wilde) i La jaia Cuniculifilistea i la soca Quesclafia.

Aquesta és la meva traducció definitiva dels títols de tots els contes de Bart el Bard que encara no coneixíem (a banda d'El conte dels tres germans).

Ara ja sabem que na "Babbitty Rabbitty" no és pròpiament una conilla, sinó més aviat una jaia bruixa, bugadera d'un rei, que és animàgica (pot convertir-se en conilla) i que tocava de peus a terra (sabia que hi ha cert tipus de màgia que no es pot realitzar, com ressuscitar els morts). M'agradaria veure si en Pàmies supera això de La jaia Cuniculifilistea i la soca Quesclafia...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs ara ja hi són tots! :mrgreen:

Han inclòs també el resum del conte dels tres germans que és pot llegir al setè llibre :P

http://www.amazon.com/beedlebard

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

Gràcies. Per fer-nos dentetes als que no saben anglés! :cry:

Prego als bons traductors d'aqueta magnifica web que si poden facin una petitisima traducció, perque els vasalls com jo de la nostra llengua mare pugin gaudir dels contes de Bart el Bart

PD: Per any nou demanaré el curset un curset d'anglés, :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Sincerament, no m'esperava que el comprador que tants diners ha pagat pel llibre dels Contes de Beedle el Bart fos gens ni menys que el propietari d'Amazon.com!!! Sens dubte, això si que és una bona notícia!!! Ara ja coneixem el contingut del llibre, cosa, que fins i tot fa poc semblava imposible...Por cert, jo ja m'he llegit tots el contes a Harry Latino.com i están molt bé!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: The Tales of Beedle the Bard

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Doncs au, sorpresa sorpresa... tindrem les rondalles de venda al públic!

http://www.harrypottercat.com/periodic/ ... ir&num=262
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Bloquejat