El segon llibre és la 3a edició (desembre 1999), i el tercer és la 2a edició (març 2000)
Jo tinc aquesta edició i tot igual excepte la foto (jo la tinc del hogwards express):HpConan ha escrit:Nah.
Ara per ara, des de la pedra fins a el misteri del Príncep, les portades catalanes són exactament iguals que les angleses (excepte algun tros tallat. Una ala del drac, del fènix, un tros del cotxe, etc. sobresurten del marge en la versió anglesa, i en la catalana no, així com també desapareix el dibuix del llom i la contraportada).
El que has posat són les versions antiquíssimes, vaja, les primeres edicions. Són les que van sortir al 1999 i no sé si al 2000 també. Però vagis on vagis trobaràs les portades com les angleses, a no ser, com ja he dit, que algú tingui aquestes primeres edicions.
De fet, la primera-primera edició de la pedra no és ni tan sols el dibuix que has posat, sinó una foto d'una mena de Dumbledore.
Sí,sí,Salamandra en faLunaBlack_Lovegood ha escrit:
Vist tantes portades que estan sortint som dels pocs que no en fem de nova no? (em refereixo a Empúries, perquè Salamandra crec que si en fa)...