Heu plorat?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Heu plorat per alguna cosa?

84
73%
No
31
27%
 
Vots totals: 115

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Moltíssim... Que recorde ara: Amb Hedwig, amb el cementeri, quan se li apareixen a Harry els pares, Llopin i Sirius, amb Dobby -moltíssim- , quan s'explica tot el lio d'Snape i també quan parla amb Dumbledore...
Això sí, el moment més trist va ser en tancar el llibre, quan el vaig acabar. Era tardíssim, i em sentia fatal, com si se n'haguera anat un amic de la infància per sempre. Em vaig sentir tan sola en eixe moment, ja veus tu, per un llibre... Però no vaig poder contindre'm i vaig estar uns 20 minuts sens fer altra cosa que plorar. No estic molt acabada, jo.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Crec que ningú l'ha mencionada, però tota l'història d'Ariana em va semblar tristíssima, pareixerà un tonteria, però... :cry: La mort de Lupin i Tonks , casi no apareix, i em va fer plorar, Fred, joo, Dobby :(:(
Però sobretot el conjunt final, quan ja et dones compte del munt de gent que l'ha palmat , de la destrossa que s'ha fet, tot el final contat amb un tò trist...A mi em va poder =[
Jo també vaig plorar moltíssim T.T

Avatar de l’usuari
Salazar_Slytherin
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 3:07 am
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Salazar_Slytherin »

Jo no vaig plorar pero va haver moments que tela...

crec aixó, es de les coses mes tristes que he llegit mai, es el punt del llibre on mes tristesa vaig sentir:
Los muertos se encontraban en una fila en el medio del salón. Harry no podía ver el cuerpo de Fred, ya que su familia lo rodeaba. George estaba arrodillado junto a su cabeza, la señora Weasley; tendida sobre el pecho de Fred, temblando incontrolablemente. El señor Weasley le acariciaba el cabello, mientras las lágrimas caían de sus ojos.
Quan vaig llegir que el Fred estava mort, després de la explosió no ho asimilave, vaig tenir que llegir-ho tres o cuatre cops per veure si ho havia agafat be...


----------------------


I per cert, no se vosaltres, pero lo del Creevey hem va impactar molt, evidentment no es un personatje prou important, pero si os ho pareu a pensar, es mol cruel.

Crec que la Rowlling es mol cruel, no li fa por matar personatjes i aixó la fa millor escriptora.


-----------------
Nota de moderador:
Eviteu posar dos missatges seguits, editeu.
Roni

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: Reusenca »

He plorat i molt, mai m'havia passat amb un llibre però amb aquest...

L'escena Dumbledore-Snape, no he arribat a plorar, però m'ha faltat poc.
He plorat a l'escena on en Harry es dirigeix a trobar en Voldemort i apareixen en James, la Lily, en Sírius i en Remus, mare meva quin fart de plorar m'he fet aquí, no podia parar.
Després quan en HArry, Ron i Hermione al final estan al despaxt del director i en HArry PArla amb en Dumbledore.
I per últim a l'epíleg quan en Harry Parla amb el seu fill Albus sobre la residència on anirà.
I que jo recordi cap més...
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: clara_cat »

Quan me'l vaig llegir amb anglès vaig plorar com una magdalena i hi havien trossos que em vaig haver de llegir més d'un cop per assegurar-me que ho havia entès bé com la mort del fred( no ho vaig poder suportar vaig gastar 1 paquet de kleenex!) amb català no e plorat però crec que ha estat pitjor perquè m'he deprimit. En general he plorat un munt per també he rigut molt.
Em va agradar més amb anglès i a d'altre gent també.
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: kity-weasley »

moltissim :cry:
Amb la Hedwig, en Dobby, en Fred, l'Ariadna i sobretot l'Snape

En va saber molt de greu la mort d'en Llopin i la Tonks... pobre Teddy

Em sembla que vaig plorar amb tots els morts, fins i tot amb l'ull foll...

Ara, amb el que vaig plorar mes va ser amb la história del princep :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: Pau_55 »

no vaig arrivar a plorar pero hi havia troços que donaven per a plorar com
la mort d'en Dobby, l'historia d'en Dumbledore i sobretot la de l'Snape.

Pero el que em va sabre mes greu del mon de Harry Potter va ser la mort d'en dumbledore al llibre anterior.

pol33
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 1:28 pm
Ubicació: La Selva del Camp

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: pol33 »

No em van caure llàgrimes en les escenes on es morien el Dobby, el Fred, l'Snape... encara que em notés que casi que em poso a plorar. Potser l'escena que em va emocionar més i nosé perquè va ser la que el Harry Potter va a buscar el Voldemort al Bosc Prohibit i l'acompanyen els seus pares, el Sírius... No sé perquè va ser la part del llibre que em va emocionar més en el sentit de plorar, ja que no es moria ningú; potser era perquè el Harry recordava les morts i jo estava impacient per saber que passaria...!

Potser sóc un pél raro! ;)
pOL

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: Enllunada16 »

Plorar???
Mira,quan la Hedwig mor no,però quan la fa explotar amb la resta de la moto va ser..
Amb el Fred molt,i quan diu que veu al Llopin i a la Tonks pàlids,com si estiguesin dormin també..
I quan més més va ser quan li diu el harry a la seva mare,no et moguis del meu costat...allò em va matar xD
Però també amb la història del príncep...
Té molts punts tristos aquest llibre,però n'hi ha uns quants de divertits també xD
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: roni »

Doncs si...
No vaig plorar per coses com quan maten gent al primer capítol... (sí, hi han dos morts xDDD), però si que vaig plorar amb la mort de la hedwig... No podia amb allò... I amb la del Fred... Em va deixar tant glaçat... I per descomptat em va matar que matés gent rollo Remus o Tonks i ni es dignés a posar com passava... Crec que allí plorava de ràbia xD Bé... en resum, que vaig plorar molts cops xD

Però crec... que el que més llàstima de tot em va fer... és que és l'últim i que després d'això ja no hi haurà res més del Harry, el Ron i la Hermione... Buff... esque aquests llibres han fet tant... (OOO) ^^ XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: george_(fred) »

No vaig plorar però crec que si ho hagués fet m'hagués sentit millor perquè hi ha alguns moments que et fan passar-ho molt malament com a la mort de l'Snape o la del Fred. Un dels que més em va emocionar va ser quan surt el Ted a l'andana del tren, va ser com una espècie de Harry del futur...

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: ivi_potter »

Per a mi, el moment més trist va ser quan em vaig adonar que ja l'havia acabat, i em vaig adonar que mai una saga de llibres em podria agradar i emocionar tant com Harry Potter. En aquell moment vaig sentir que s'acabava i em va invair una pena que buff... :cry:
Amb el llibre si que hi va haver trossos que s'em queien les llàrgimes però també hi va haver trossos que vaig riure a carcajades :mrgreen:

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: kity-weasley »

ivi_potter ha escrit:Per a mi, el moment més trist va ser quan em vaig adonar que ja l'havia acabat, i em vaig adonar que mai una saga de llibres em podria agradar i emocionar tant com Harry Potter. En aquell moment vaig sentir que s'acabava i em va invair una pena que buff... :cry:
Amb el llibre si que hi va haver trossos que s'em queien les llàrgimes però també hi va haver trossos que vaig riure a carcajades :mrgreen:

A mi també em va fer molta pena que s'acabés la saga... vaig començar a llegir els 4 primers llibres de Harry Potter amb 11 anyets, el 5e amb 15, el 6e amb 16 i el 7e amb 17...

se que sonarà molt cursi, pero d'alguna manera he crescut amb ell i em va fer molta pena que s'acabés :cry: . Per altra vanda, pero, si sortis un 8e llibre em sembla que no me'l llegiria.
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Lord Batermatec
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dc. nov. 21, 2007 4:25 pm
Contacta:

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: Lord Batermatec »

A mi només aquest, el 7è, m'ha fet plorar. Amb el Dumbledore ho vaig intentar (vull dir que veia que realment la cosa era plorar, i molt), però no ho vaig aconseguir...
M'he remirat aquest tema del fòrum i em sembla que tothom parlava de plorar de pena. Jo vaig plorar d'emoció. Amb el petó de l'Hermione i el Ron. Feia segles que esperava que passés!!! Vaig sentir un no-se-què que....buffff!
També vaig deixar anar alguna llàgrima per en Fred i per l'ambient que es respira just després de que en Voldemort es mori.
...SÓC LORD BATERMATEC...

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Si!!! 3 o 4 vegades!!

1.Amb la Hedwig (no va ser gaire po em va caure la llagrimeta!)
2.Kuan en Harry se'n va cap al bosc i li apareixen la Lily, en James, en Sirius...i els hi demana k si fa mal morir.
3.Kuan en Fred... i en ron, en george i tota la seva familia ploren al seu voltant
4.kuan la tonks i en Llopin moren poc després de tenir la criatura
5. Kuan en Harry llegeix la inscripció k hi ha a la tomba dels seus pares...


Ja se k soc ploranera po... no hi puc fer re!
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Bloquejat