Descobriment (Possible i poc important)

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Descobriment (Possible i poc important)

Entrada Autor: Arnau Castan »

Doncs havent llegit el setè i havent-me preguntat i autorespost moltes de les preguntes he arribat a una deducció: quan al 5è llibre la Petúnia sap que Azkaban és la presó dels bruixots, en Harry li pregunta que com és que ho sap, i li respon: fa anys, vaig veure com aquell... indesitjable en parlava amb... amb ella.
I podria ser que aquest "indesitjable" fos el nostre amic Severus Snape, ja que al 7è llibre veiem com és ell qui "introdueix" el món màgic a la Lily (cosa molt dolenta per a la Petúnia) i com en un moment donat li recorda què és Azkaban. Per tant, podria ser que tot el ressentiment de la Petúnia cap al món màgic fos per culpa de que l'Snape va allunyar la seva germana d'ella i de la família. Què en penseu?
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Que això ja ho vaig dir jo fa setmanes...XDXD

No, de veritat, mira....:
LunaBlack_Lovegood ha escrit: Quan l'estava llegint m'he enrecordat d'una cosa...la Petúnia, quan explica qué són els demèntors, diu que ho havia sentit espiant la Lily que s'ho havia explicat "aquell indesitjable"..I era l'Snapee, que booo!! xD
Però res, que com que no has llegit el que he escriiit....¬¬

XD

És conya, eh? :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Ups, doncs m'he colat, i molt. És que em pensava que ho havia descobert i jo allà tot motivat. Bé, si algun dels moderadors el voleu tancar, endavant.

PD: Ho sento, LunaBlack_Lovegood, però no llegeixo tooooooooooots els missatges, i evidentment que si l'hagués llegit no hagués obert el tema.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Bloquejat