Qui fa màgia?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Qui fa màgia?

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Ei gent!!! Recordeu que s'havia dit que hi havia algú que feia màgia en una situació extrema? Doncs m'he llegit tot el llibre i no l'he trobat!
O potser és que soc jo que he perdut el cap?!
Sis plau que algú em tregui d'aquest dubte!!
Apa siau i moltes gràcies!!!!!

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Em sembla que en el xat que la Rowling va oferir el passat dia 30 de juliol li van preguntar, i la tia tan panxa va i diu que al final no ho va posar. Suposo que si hagués estat algú hagués estat la Sra. Figg o el Filch lluitant contra en Voldemort.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs jo crec recordar que va dir que qui feia màgia en condicions extremes era al sisè llibre, la Mèrope Gaunt, quant després de no utilitzar mai la màgia al quedar-se sola fa màgia per "enamorar" al pare d'en Tom Riddle... Però potser ho va possar com excusa....

Tampoc podria dir-te on ho vaig llegir... :?

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

Jo també ho vaig llegir tot i que ara no sé on, suposo que en aquests mateixos forums.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Com ha dit l'Arnau, la Rowling va dir que això ho havia dit en una entrevista fa bastant temps i que al final a l'hora d'escriure el setè no ho va acabar posant. Lo de la Mèrope podria ser però no és el que es referia la Rowling :P

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Jo estava convençuda de que en Filch acabaria fent màgia a la batalla de Hogwarts, però em vaig defraudar molt al veure que no va fer res...No sé perquè la J.K. ens va prometre que un personatge faria màgia a una edat avançada si desprès resulta que ens estaba prenent el pèl!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Pretty Ginny ha escrit:Jo estava convençuda de que en Filch acabaria fent màgia a la batalla de Hogwarts, però em vaig defraudar molt al veure que no va fer res...No sé perquè la J.K. ens va prometre que un personatge faria màgia a una edat avançada si desprès resulta que ens estaba prenent el pèl!!!

La Rowling va canviar molt d'opinió


com quan deia que 2 dels 3 protes es moriren :| :roll:

el que va passar amb això dels protagonistes es que es va emborratxar i començar a plorar :alcoholic :alcoholic :alcoholic :alcoholic pobra dona 8)

Bloquejat