En general, se m'ha fet molt curt! Bé, la veritat és que tenia moltes ganes de llegir-lo, i en dos dies me l'he acabat

L'Snape m'ha semblat molt més... humà(?) que en els altres llibres. Pel meu gust, això de que estimés tant a la Lily com per posar-se en perill mortal fent d'espia pel Dumby i que li demanés al Dumby que fes el possible per protegir en Harry, però que en canvi només pogués veure en ell la seva semblança amb en James no m'ha acabat de quadrar xD
Encara no entenc ben bé de quin servei són els Deathly hallows. La capa que fa invisible sí, la vareta a mitjes, però el pedrot aquell? De què serveix, a part de per permetre parlar amb els seus pares, en Sírius i en Llopin, i preguntar-los si fa mal (l'última cosa que se m'acudiria a mi xD)?
Quan entren a hogwarts, amb tots aquells esperant a la Sala de la Necessitat... Bé, m'ha agradat! Tot el tros de Hogwarts m'ha agradat (excepte el ping-pong de morts entre els dos bàndols... Sàdica ¬¬).
I l'epíleg... Al final m'he fet un lío amb tants noms nous! I quin és el fill grand'en Harry i la Ginny? En James? I els fills del Ron i l'Hermione? Rose? Quina poca imaginació...
Bueno, i a vosaltres què us ha semblat?