Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
kingscross
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 3:41 pm

Entrada Autor: kingscross »

Padfoot ha escrit:kingscross, la pedra no té res a veure amb el fet que en Harry mori, res de res. La pedra només serveix perquè en Harry estigui acompanyat d'en James, la Lily, en Sirius i en Remus quan va cap al bosc a enfrontar-se amb en Voldemort...
I llavors, pq la Narcisa li assegura al Voldemort que en Harry és mort? De fet ho és, com és que torna a la vida després de estar amb en Dumbledore? Clar que gracies a la pedra troba els pares, el Sirius i companyia però quan el pare de la Luna els explica què son el DHallows diu que el desig del germà que rep la pedra és resuscitar (o algu així, no tinc el llibre davant i no recordo exactament les paraules)

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

La Narcisa diu a en Voldemort que està mort perquè ella l'únic que vol és trobar en Draco, si en Harry es mor sap que podrà entrar al castell i buscar-lo perquè la batalla s'haurà acabat. Abans de dir que està mort la Narcisa li pregunta a en Harry per en Draco, i en Harry li contesta que encara està viu...si li contesta és que no està mort no? :wink:

Avatar de l’usuari
kingscross
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 3:41 pm

pedra de la Ressusrecció. Ok Padfoot...

Entrada Autor: kingscross »

Al hermano de en medio se le dio la piedra de la Resurrección, con la que se podía hablar con los muertos...

Però i llavors, insisteixo, com torna Harry a la vida?

Avatar de l’usuari
kingscross
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 3:41 pm

Entrada Autor: kingscross »

Padfoot ha escrit:La Narcisa diu a en Voldemort que està mort perquè ella l'únic que vol és trobar en Draco, si en Harry es mor sap que podrà entrar al castell i buscar-lo perquè la batalla s'haurà acabat. Abans de dir que està mort la Narcisa li pregunta a en Harry per en Draco, i en Harry li contesta que encara està viu...si li contesta és que no està mort no? :wink:
Ufff... gràcies! Tenia algunes llacunes tot llegint el llibre, el primer en anglés, però ara veig que poden ser oceans.... Gracies! No recordava la conversa entre el Harry i la Narcissa.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: pedra de la Ressusrecció. Ok Padfoot...

Entrada Autor: Padfoot »

kingscross ha escrit:Al hermano de en medio se le dio la piedra de la Resurrección, con la que se podía hablar con los muertos...

Però i llavors, insisteixo, com torna Harry a la vida?
En Harry no ha de tornar a la vida perquè no mor mai. L'Obitus que li tira en Voldemort al bosc l'únic que fa és destruir la part de l'ànima d'en Voldemort que hi havia al seu interior (que és la criatura aquella que es veu al capítol 35).

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

A mi una cosa que no em queda clara és de que treballaven els pares del Harry? També estaven a l'Ordre però això no produeix diners que diguem no? Eren aurors? Esquè potser a sortit a algun llibre i no me n'he adonat xD.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No se'n parla enlloc de la feina dels pares d'en Harry, és una cosa que molta gent esperava que aparegués en l'últim llibre però al final res...

Només podem esperar que ho expliqui en alguna de les mil entrevistes que està concedint últimament i que deunidó de les coses que està explicant... :wink:

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Una altra cosa que no he pillat és: On va el Harry després de la lluita final? Perquè els Dursley marxen i això... i no en diuen res... crec que el que passa al final queda una mica penjat...

Avatar de l’usuari
Lorine_24
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dg. des. 11, 2005 6:25 pm
Ubicació: c/Grimmauld place nº12

Entrada Autor: Lorine_24 »

Es un bon final i tanca molt bé tota la saga, però també crec que deixa uns munt de coses "penjades" com lo de King Cross o el tema de les relíquies que costa de seguir...pero bé, aixo passa en altres llibres, per qué al final algú em pot explicar que es l'Arc que s'empassa al Sirius a l'Orde del Fénix???
vaj, que crec que la Rowling li agrada deixar coses "mig" panxim panxam jejeje...pero ha estat la canya!!!.
Tothom que pensava que anava a ser una "masacre"!!!
Per mi lo pitjor, es la mort del Snape...ai, amb lo que m'agrada el personatge...snif snif

Bé, una abraçada!!!

puck56_cat
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 02, 2007 1:34 pm

Entrada Autor: puck56_cat »

En Harry no es mor en cap moment, el que mor és la part d'en Voldemort que hi ha dintre en Harry...
I tens raó, el pitjor és la mort de l'Snape, no es mereixia aqeusta mort...
Però sí que deixa coses penjades, en aquest llibre no menciona res de la possibilitat que sigui en Neville el de la profecia...
De totes maneres, és un gran llibre, potser em sobra l'epíleg, què en penseu? potser no feia falta, no?

puck56_cat
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 02, 2007 1:34 pm

Entrada Autor: puck56_cat »

L'Arc que s'empassa en sirius és la porta a l'altre món. Em penso.

Vash86
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dj. ago. 02, 2007 10:16 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

Entrada Autor: Vash86 »

El Harry no mor, evidentment, però fa molta gràcia que l'"avada kedavra" que li llancen i que li mata el tros d'ànima que té dins el cos el porti a les portes de la mort amb la decisió d'entrar o tornar a la vida a les seves mans.

Genial que l'ànima del Dumbledore el vagi a rebre per a aclarar-li tot sobre la seva vida (per tots aquells que deien que el Dumbledore tenia horcruxes i resucitaria... XD).

Genial que vegi morta la part de Voldemort que tenia a dins (es com un bebé lleig i deforme...) No us sona? Es l'aspecte que tenia el Voldemort al quart llibre abans de resucitar! Quin detallàs!

I genial que el Dumbledore consideri que ja ha fet prou i que pot prendre la decisió de descansar amb les ànimes dels que també han mort o de tornar i seguir enfrontant-se a Voldemort. Evidenment, el Harry i les seves ganes de ser un heroi no li fan pensar-s'ho gaires vegades.

SIMPLEMENT GENIAL (ara me'n vaig de tema) que el Neville mati l'últim Horcrux, i dona gust veure com es el cap del D.A. durant l'absència del Harry, l'Hermione i el Ron (i com s'ha espavilat!).

I ara un minutet de silenci pels que ens han deixat...

-Alastor Mad-Eye Moddy

-Hedwig

-Remus Lupin

-Nynphadora Tonks

-Ted Tonks

-Fred Weasley

-Bathilda Bagshot

-Dobby (A FREE ELF!)

-Severus Snape

-Colin Creavey

...i tots els que ens han deixat. N'hi ha més, però aquests son els que millor coneixiem i els que millor ens queien, no? (excepte la Bathilda Bagshot, que no la vam poder conèixer tot i que no tenia perquè ser mala persona).

Per cert! Sóc nou en aquest forum i aquest és el meu primer missatge! :P

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

jo també m'ho pensava però llavors com és que els de l'Ordre aparèixen a través d'ella, o no? ara mateix no m'han enrecordo molt bé.. :roll:



______________________________
Visca Obrint Pas!

Vash86
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dj. ago. 02, 2007 10:16 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

Entrada Autor: Vash86 »

No! No apareixen a través d'ella! Apareten allà tal qual, de fet ningú vol acostar-s'hi a l'arc... I el Harry i la Luna (només ells dos) hi senten veus (son els únics que poden veure thestrals!) amb la qual cosa, deduim que hi ha alguna cosa que relaciona aquest arc amb la mort.

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Merci per l'aclaració!!!

Bloquejat