Elder Wand

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

A veure...quin lio ens estem montant....si us he de ser sincera jo m'he llegir el llibre en castellà en una web...(si algú la vol que m'envii un mp)més que res perquè la meva economia no dona per tant aixi que m'esperaré a que surti en castellà. llavors, tot allló del "master" es correcte...llavors, al duel estan tots dos. El Harry es el amo de la vareta (La varita de sauce o la varita de la muerte). Com aveu dit molts, el voldemort te la vareta de sauce i el harry la del Draco...El voldemor fa L'Avada i el harry l'explelliarmus, i llavors els 2 encanteris xoquen i L'avada kadavra rebota contra el voldemort...o això es el que diu la traducció que m'he llegit...que per cert està molt ben traduït..(no se a que vé això però bueno...XD) :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Mizuno_Miaka ha escrit:o això es el que diu la traducció que m'he llegit...que per cert està molt ben traduït..(no se a que vé això però bueno...XD) :mrgreen:
De fet, si no t'has llegit l'original, no pots saber si la traducció és bona :roll:

Jo això de l'Elder Wand vaig tardar bastant en pillar-ho... al final he entès això que han dit entre en med3s i la Padfoot... però, no sé, la Rowling ho ha complicat molt això... suposo que, quan surti en català, ho entendré més (o no...)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

Getta amb lo de que la traducció es bona em refereixo a que s'assembla molt a la manera d'escriure dels llibres...les descripcions son molt detallades i demés...

I si, tens raó en que la Rowling ho ha liat massa...quan ho vaig llegir em vaig quedar...i ara per que el Harry es l'amo de la vareta? no pillo... :roll: fins que no m'heu recordat lo del malfoy, no me n'havia enterat de res lavors ja he lligat caps... :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Explicació de la Rowling en una entrevista:
Why was Draco the true owner of the Elder Wand?
Voldemort thinks that he becomes the true owner of the Elder Wand by stealing it from Dumbledore’s grave, but in the end we learn that the true owner was really Draco Malfoy, that is until Harry defeated him and allegiance transferred to Harry. How did Draco become the true owner of the Elder Wand?

“To truly own the Elder Wand, which means to receive the full benefits, double-edged though it is, of all its power, you have to have conquered the previous owner,” explained Rowling.

At the end of Book 6, “Half-Blood Prince,” Draco disarmed Dumbledore before Snape killed Dumbledore.

“And that meant he conquered him, even though Dumbledore was very weak at the time, he was very ill. He was on the point of collapse when it happened,” Rowling said. “Dumbledore didn’t want to lose his wand at that point and Draco disarmed him. So that meant that the wand gave Draco its allegiance, even though Draco never knew it, even though Draco never touched it.

“From that moment on, that wand gave its allegiance to Draco, and it wouldn’t work as well for anyone but Draco.”

When Harry wrestles Draco’s “everyday” wand out of his hand at the Malfoy’s mansion, he conquers Draco, and therefore the Elder Wand — hidden in Dumbledore’s tomb at the time — transfers its allegiance to Harry.

Rowling said her American editor suggested the moment when Harry conquers Draco should be more dramatic.

“But, no, I really wanted, very consciously, for the history of the wizarding world to hinge on this moment where two teenage boys have a physical [fight]. They don’t even do it by magic,” Rowling said.

“That sort of puts all of Voldemort’s and Dumbledore’s grandiose plans in their place, doesn’t it? You just can’t plan that well, that something can go wrong and it went wrong … It went wrong because Harry managed to pull this wand out of Draco’s grip.

Avatar de l’usuari
Txema
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. des. 26, 2004 7:00 am
Ubicació: En algun lloc o altre

Entrada Autor: Txema »

Xro a veure, lo del duel harry Voldemor ho he pillat.

Pero que cada cop que algú desarma (la vareta) algun altre mag, la vareta del mag dearmatpassa a ser del desarmador (no us lieu), no ho veig molt clar, perque sinó:
Quan els de l'ED practiquen l'Expulsiarmus, que van fent cada cop intercanvi de varetes (ex: ara meva, ara teva, m'has desarmat és teva...) diria que no.

dic això perque em sembla que algú ha dit que un es fa "master" de la vareta de un altre quan el desarma...jo crec que no és així...

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Estic amb tu.

És molt estúpid el tema aquest. De fet, l'autèntic propietari de la vareta del Harry seria el Draco, ja que el desarma al vagó del Hogwarts Express al principi del llibre sis U_U

Avatar de l’usuari
aura686
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 7:00 am

Entrada Autor: aura686 »

En cap moment es diu que la vareta passi a mans del que desarma al propietari!!!
La vareta canvia de master quan un bruixot derrota a l'altre, no el desarma
en el cas del Draco, ell derrota en Dumbledore, el té a la seva mercè
No recordo exactament què diu l'Ollivander (i ara no tinc el llibre aqui) però això que la vareta canvii de màster, no és fàcil, d'aquí que es cregui que per ser master de l'Elder Wand s'ha de matar l'anterior master

Bloquejat