El millor dels set?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
jan'lap_laila
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. maig 28, 2007 9:08 pm
Ubicació: parRaLandIa

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: jan'lap_laila »

Es el millo de lluny, sobretot pel canvi que ha fet, de no anar a l'escola i tot aixó.
M'ha encantat, tota l'estona estava enosionada i en tensió. I moltes llagrimes, moltes.. sobretot quan va cap al bosc i li apareixen els seus pares, el sirius i el llopin. Llagrimes sense parar!!! i tambe cuan es moren el Fred i el Dobby, l'Snape també em va fer molta pena(tot i que no vaig arrivar a plorar)i molta alegria a descobrir que s'havia mort sent dels bons.

Teniu raó, es un final digne per la saga de Harry Potter, tot i que l'epíleg és una mica curt i no he pogut descobrir qui es aquella noia que es diu Victorie!!
quIerOoo poDeR piNtarMe Alas Y voLar...

____

http://www.fotolog.com/anna13_laia4

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

HOLAA GENT, feia temps que no passava pel fòrum!!

Doncs em sembla que seré una de les poques persones a qui no li ha agradat el llibre... :think:
Me'l vaig llegir en anglès quan va sortir... ara me l'he rellegit i continuo pensant que la JK s'ho podia haver currat més.
Crec que va anar amb massa presses i es va treure algunes coses de la màniga sense pensar-s'ho gaire.

- A qui se li pot ocòrrer matar un dels bessons i deixar l'altre viu? És MOLT cruel :cry:

- L'Ull-Foll-Murri no era un super-auror? I el maten en un no-res? :roll:

- Quina mena de mort és la de la Tonks i en Llopin? :no Primer la "lia" al final del sisè llibre i crea una parella totalment artificial i mancada de química, i desprès se'ls carrega al setè com si res? Quina manera de desprestigiar el personatge d'en Remus (la Tonks m'és igual xD).

- Qui coi cuidarà del fill d'aquests dos? Serà un segon Harry (espero que no :lol: ).



Una de les pitjor CAGADES de la Rowling... :calla :calla

-Com és que en Ron aprén a parlar "parsel" només d'oïda?...per favor, si això fos així hi hauria acadèmies de parsel :o :o

-Quina manera és aquesta de fer-nos perdre el respecte vers Voldemort? Osti noi...ara resulta que mor "de rebote"? :enfadat

- Tanta batalla i tanta expectació per res. On és el Harry que lidera els "rebels" a l'ED? On és el Harry que dessitga matar a en Voldy, a la Bellatrix i a l'Snape? Si us plau...quina mena d'evolució és aquesta ¿evolució inversa?

- Veiem un Harry indecís, feble, incapaç de lluitar amb totes les seves forces; un Harry que se la passa remugant d'excursió pel camp i perdent el temps durant 3/4 del llibre. I, sobretot, un Harry que guanya de casualitat, per pura potra. :nose :nose (ja que, de fet, esdevé Senyor de la Mort sense ni tan sols saber-ho).


Em sap molt de greu...pro amb aquest llibre ha caigut un mite. No obstant, no trobo bé ficar-los tots en el mateix sac, i si bé aquest ha baixat MOLTÍSSSIM el nivell, la resta són molt bons, de manera que pel que a mi em respecta actuaré com si mai no l'haguessin publicat. :mrgreen: :mrgreen:

I, per cert, quina merda (amb perdó, o potser no) d'epíleg és aquest? "Fueron felices i comieron perdices" 8O 8O Mare meva...ñoño a més no poder, aquí la JK ha buscat l'emoció fàcil, possant els noms dels caiguts als fills del trio. Albus Severus 8O !!! Realment em fa pena el pobre noi.. xDD I... amb qui coi es casa el DRACO? :cabrejat: Tant costava dir "Pansy" o el que fos?


:deumeu Crec que m'he enrrotllat massa, pero necessitava desfogar-me... I, si per mi fos, segrestava a la JKR i no l'alliberava fins que no tornés a escriure el llibre xDDD.

DISCULPEU-MEEE :atontat :atontat
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Lena »

doncs jo estic mol d'acord amb tu :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Eric
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dv. abr. 29, 2005 3:02 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora ( aprop de Vic)

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Eric »

jo no cal que digui res mes que el que ha dit la iris_malfoy, nomes dir que estic bastant d'acord amb ella.

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Enllunada16 »

Si no és el que més m'ha agradat serà per poc..
Potser és pel fet que se que no tornare a llegir coses noves sobre Harry Potter i això em fa massa pena i le valorat massa..
Sobre el contingut del llibre crec que no hauria d'haver mort la Hedwig,crec que es treu un pes d'asobre i apali..
El Fred..va ser massa,quan vaig veure que era mort no m'ho creia..si sobrava un Weasly era en Percy,que només s'adona de la veritat al final del setè..El Llopin i la Tonks..que? es moren i no ens diu ni per qui,ni res...
Crec que són els únics errors del llibre,perquè a diferencia a mi l'epileg si que m'agrada :mrgreen:
Un dels trossos que més pena m'ha fet és quan li diu a la seva mare no et moguis dle meu costat...uff allà he ploral mooolt...
Crec que és un llibre molt treballat,amb fragments ràpids i amb fràgments lents,que equilibren el llibre.
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Pau_55 »

el libre en si esta be
(menys el final clara :riure: :P )

el k no magrada es l'edicio que no te ni index :cabrejat:

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Tanit »

Home...no sé que dir-te...potser no tot es tal i com cada persona s'esperava, opinions no en falten però els arguments aquests....

- Que és cruel que mati un dels bessons i deixi l'altre??
Després us queixeu del "happy ending"...el fet que siguin bessons no significa que hagin de morir alhora! I és la GUERRA, és una batalla, jo trobo normal que hagi matat a varis personatges...Entenc que els bessons són personatges molt estimats (i m'incloc) però vaja...

- Que Ull-foll murri era un super auror i tot i aixi se'l carreguen??
Doncs que sigui bon auror no vol dir que sigui invencible i a més, el pobre home ja té una edat no...???Tampoc és tan extraordinari....Els reflexos es perden, la rapidesa desapareix...l'edat no perdona i sobre una escombra, en plena emboscada....es deu notar!

- Amb això de la mort del Llopin i la Tonks TE DE DONAR LA RAÓ!!! La Tonks potser no ha tingut tanta rellevància però fer-li això al Remus......matar-lo sense donar-li protagonisme, sense saber com ha passat.....Un dels millors amics del James i mor sense que se'l mencioni practicament....aquí la Rowling s'ha passat...!!!

- El Ted té una àvia (la mare de la Tonks) i té un padrí (el Harry), o sigui que en principi no serà un altre Harry tranquila...Per començar pq. serà educat en el món màgic i per bruixots.

- El Ron aprén a parlar parsel???
Perdona però on, quan, com???? No n'aprén!!! Tan sols diu una paraula! I la sap improvitzar pq és el millor amic del Harry i ha sentit com aquest, que és una de les poquíssimes persones que el parla, l'ha pronunciat davant seu....d'aquí a parlar d'acadèmies......

-Perdre respecte a Voldemort??
Perquè? A mi no em va donar la sensació que ens fes perdre el respecte a Voldemort, senzillament enfronta els valors de Tod Rodlel; poder, ambició, egocentrisme, indiferència, bogeria, insensibilitat... Amb una cosa que el Senyor de les forces del mal no podrà comprendre mai, una vegada més. El Harry repeteix el que va fer s'ha mare per ell fa disset anys, per tota la gent que l'importa i Voldemort no és capaç de preveure-ho, ni d'entendre-ho. El Harry arriba a tenir el poder a les seves mans, perquè estima i és estimat per molta gent, entre ells l'Albus Dumbledore i per això sap tot el que sap i acaba amb les relíquies de la mort a les mans. Voldemort no comprén de quina manera el Harry ha estat ajudat pels seus amics i pel seu antic director i es pensa que s'enfronta a un adolescent i prou. Aquí està la feblesa de Voldemort i el poder del Harry!! No és una lluita de superherois, sinò de valors.

- El Harry lidera els rebels de l'ED de manera implícita. No ha de posar-se al capdavant de tots amb una bandera amb la cara del Dumbledore, apareixent aquella nit per plantar cara a Voldemort ara que pot fer-ho i assumir la seva mort per salvar totes les persones que han estat al seu costat i que estima és suficient perquè es mantinguin drets i lluitant.

- Un Harry indecís te l'accepto. Un Harry feble també. Però no un Harry incapaç de lluitar. Es que em dona la sensació que espere-ho una mena de James Bond, un tio que ho faci tot perfecte, a la primera i sense despentinar-se. El Harry no és un heroi clàssic, es un adolescent que ha estat marcat pel destí per fer una cosa que està fora de les seves capacitats!! Necessita ajuda, no sap per on començar a buscar, tot són pistes imprecises i perill constant!! Creieu que hauria sigut millor un llibre amb el Harry ententen-ho tot a la primera?? Derrotant facilment a un bruixot del mal amb més anys i més experiència que ell?? Us hauria agradat que el Harry estigués tranquil, convençut i ho sabés tot?? El Harry té defectes, igual que el Ron, que l'Hermione i fins i tot igual que el geni del Dumbledore, com tothom!!! Per això els llibres han arribat a la gent.

El tema del pròleg també te l'accepto. Però els noms dels seus fills els trobo entrenyables.

Ui, quina parrafadaaaa....

Salut!
Poseu-me al dia!!
Tota la informació que tingueu per la secció de cultura envieu-la a tanit11@hotmail.com

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: vareta_magica »

Tanit ha escrit:Home...no sé que dir-te...potser no tot es tal i com cada persona s'esperava, opinions no en falten però els arguments aquests....

- Que és cruel que mati un dels bessons i deixi l'altre??
Després us queixeu del "happy ending"...el fet que siguin bessons no significa que hagin de morir alhora! I és la GUERRA, és una batalla, jo trobo normal que hagi matat a varis personatges...Entenc que els bessons són personatges molt estimats (i m'incloc) però vaja...

- Que Ull-foll murri era un super auror i tot i aixi se'l carreguen??
Doncs que sigui bon auror no vol dir que sigui invencible i a més, el pobre home ja té una edat no...???Tampoc és tan extraordinari....Els reflexos es perden, la rapidesa desapareix...l'edat no perdona i sobre una escombra, en plena emboscada....es deu notar!

- Amb això de la mort del Llopin i la Tonks TE DE DONAR LA RAÓ!!! La Tonks potser no ha tingut tanta rellevància però fer-li això al Remus......matar-lo sense donar-li protagonisme, sense saber com ha passat.....Un dels millors amics del James i mor sense que se'l mencioni practicament....aquí la Rowling s'ha passat...!!!

- El Ted té una àvia (la mare de la Tonks) i té un padrí (el Harry), o sigui que en principi no serà un altre Harry tranquila...Per començar pq. serà educat en el món màgic i per bruixots.

- El Ron aprén a parlar parsel???
Perdona però on, quan, com???? No n'aprén!!! Tan sols diu una paraula! I la sap improvitzar pq és el millor amic del Harry i ha sentit com aquest, que és una de les poquíssimes persones que el parla, l'ha pronunciat davant seu....d'aquí a parlar d'acadèmies......

-Perdre respecte a Voldemort??
Perquè? A mi no em va donar la sensació que ens fes perdre el respecte a Voldemort, senzillament enfronta els valors de Tod Rodlel; poder, ambició, egocentrisme, indiferència, bogeria, insensibilitat... Amb una cosa que el Senyor de les forces del mal no podrà comprendre mai, una vegada més. El Harry repeteix el que va fer s'ha mare per ell fa disset anys, per tota la gent que l'importa i Voldemort no és capaç de preveure-ho, ni d'entendre-ho. El Harry arriba a tenir el poder a les seves mans, perquè estima i és estimat per molta gent, entre ells l'Albus Dumbledore i per això sap tot el que sap i acaba amb les relíquies de la mort a les mans. Voldemort no comprén de quina manera el Harry ha estat ajudat pels seus amics i pel seu antic director i es pensa que s'enfronta a un adolescent i prou. Aquí està la feblesa de Voldemort i el poder del Harry!! No és una lluita de superherois, sinò de valors.

- El Harry lidera els rebels de l'ED de manera implícita. No ha de posar-se al capdavant de tots amb una bandera amb la cara del Dumbledore, apareixent aquella nit per plantar cara a Voldemort ara que pot fer-ho i assumir la seva mort per salvar totes les persones que han estat al seu costat i que estima és suficient perquè es mantinguin drets i lluitant.

- Un Harry indecís te l'accepto. Un Harry feble també. Però no un Harry incapaç de lluitar. Es que em dona la sensació que espere-ho una mena de James Bond, un tio que ho faci tot perfecte, a la primera i sense despentinar-se. El Harry no és un heroi clàssic, es un adolescent que ha estat marcat pel destí per fer una cosa que està fora de les seves capacitats!! Necessita ajuda, no sap per on començar a buscar, tot són pistes imprecises i perill constant!! Creieu que hauria sigut millor un llibre amb el Harry ententen-ho tot a la primera?? Derrotant facilment a un bruixot del mal amb més anys i més experiència que ell?? Us hauria agradat que el Harry estigués tranquil, convençut i ho sabés tot?? El Harry té defectes, igual que el Ron, que l'Hermione i fins i tot igual que el geni del Dumbledore, com tothom!!! Per això els llibres han arribat a la gent.

El tema del pròleg també te l'accepto. Però els noms dels seus fills els trobo entrenyables.

Ui, quina parrafadaaaa....

Salut!
Molt bona la parrafada! :D

Estic completament d'acord amb el teu post.

Per a mi el setè llibre ha sigut molt entrenyable i emotiu. He de dir que m'ha agradat molt. A més a més del que has comentat també m'ha fascinat que les heroicitats no eren només per en Harry si no que han sigut compartides, per exemple en Neville tallant el cap dela Nagini amb l'espasa de Gryffindor em va semblar exepcional. En Ron rescatant a Harry... etc...

Cap al final em va agradar que en Harry es volguès desfer de les reliquies... això dona a demostrar la seva noblesa i lleialtat.
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: lord-granger »

A Veure parrafada pot ser pero molt interesant tambè, pero hi ha unes coses que voldria matitzar.
Tanit ha escrit:
- Que Ull-foll murri era un super auror i tot i aixi se'l carreguen??
Doncs que sigui bon auror no vol dir que sigui invencible i a més, el pobre home ja té una edat no...???Tampoc és tan extraordinari....Els reflexos es perden, la rapidesa desapareix...l'edat no perdona i sobre una escombra, en plena emboscada....es deu notar!

Em sembla que queda clar que el ull-foll es mort perque a mitja batalla li matxa el mundugolus

- Amb això de la mort del Llopin i la Tonks TE DE DONAR LA RAÓ!!! La Tonks potser no ha tingut tanta rellevància però fer-li això al Remus......matar-lo sense donar-li protagonisme, sense saber com ha passat.....Un dels millors amics del James i mor sense que se'l mencioni practicament....aquí la Rowling s'ha passat...!!!

Aixo potser pero jo la manera que morin dos personatges secundaris no trobo tant dolent vulguis que no era una guerra, el que no hagues trobat be es que no haguesim sapigut com moria snape que es un dels protas

- El Ron aprén a parlar parsel???
Perdona però on, quan, com???? No n'aprén!!! Tan sols diu una paraula! I la sap improvitzar pq és el millor amic del Harry i ha sentit com aquest, que és una de les poquíssimes persones que el parla, l'ha pronunciat davant seu....d'aquí a parlar d'acadèmies......

Aixo estic d'acort amb tu ell no apren a parlar parsel el nomes repateix el que va sentir, qualsevol de nosaltres si sentim una paraula amb xino la sabriem repetir si cal.

He de dir que aquest llibre ha sigut el mes huma de tots el llibres




Salut!

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

lord-granger ha escrit:
- El Ron aprén a parlar parsel???
Perdona però on, quan, com???? No n'aprén!!! Tan sols diu una paraula! I la sap improvitzar pq és el millor amic del Harry i ha sentit com aquest, que és una de les poquíssimes persones que el parla, l'ha pronunciat davant seu....d'aquí a parlar d'acadèmies......

Aixo estic d'acort amb tu ell no apren a parlar parsel el nomes repateix el que va sentir, qualsevol de nosaltres si sentim una paraula amb xino la sabriem repetir si cal.
Salut!
Cal recordar, però que sí que hi ha acadèmies de xinès. El que vull dir és que no és el mateix "imitar" un idioma "humà" que el sssssssss d'una serp. Penseu que en Harry no deia cap cosa que es pogués interpretar com una paraula. Realment creieu que podrieu imitar a una serp? Penseu que en Harry no era conscient, al principi, d'estar fent-ho. És a dir, no "parlava" pàrsel a propòsit. Continuo creient que el fet que en Ron digui, encara que només una paraula, en pàrsel és molt forçat.
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Sí, eh, no és el mateix parlar reptilià que xinès! A veure, quanta gent al món parla xinès? Uns 885 milions de persones (gràcies, viquipèdia :riure: ) Quants xinesos viuen aquí i els sentim parlar? Molts. En canvi el reptilià no el parla gairebé ningú i és molt difícil d' imitar, a part que en Ron tampoc sent parlar tantes vegades en Harry en reptilià, i que jo sàpiga tampoc té una gran facilitat d' aprenentatge d' idiomes xD Per tant també trobo que és molt forçat fer parlar en Ron en reptilià i que hagués pogut utilitzar un altre recurs...
Meitantei_Guille l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 08, 2008 8:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Costa »

Això del reptilià... a mi no em va em va semblar forçat, em va sobtar, però forçat... no, bàsicament perquè el que va dir el Ron és "Saijasa" (o una cosa així, ho estic dient de memòria) que es Obre't en reptilià i això ho sap dir fins i tot la meva cosina petita que té 6 anys, perquè no ho hauria de poder dir el Ron que és amic seu i li ha escoltat dir més d'una vegada? Segurament no seria un reptilià perfecte, evidentment, però és com si nosaltres diguéssim alguna cosa en anglès o qualsevol idioma, la pronunciació no ens sortiria perfecte però se'ns entendria. Doncs el mateix amb el Ron.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Home, la pronunciació en anglès no ens sortiria perfecte, però força millor de la que en Ron pugui fer en reptilià.

Tu saps el que diu perquè ho has llegit, però havent-ho sentit tan poques vegades és molt més difícil, a part de que segur que a ell li sona raríssim i és estrany que recordi aquelles paraules que va dir en Harry fa temps...
Sincerament crec que no és normal que pogués recordar-ho, però si la Rowling diu que ho recorda, ho recorda, i no hi tenim gaire cosa a dir...
Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Costa »

Meitantei_Guille ha escrit:Home, la pronunciació en anglès no ens sortiria perfecte, però força millor de la que en Ron pugui fer en reptilià.

Tu saps el que diu perquè ho has llegit, però havent-ho sentit tan poques vegades és molt més difícil, a part de que segur que a ell li sona raríssim i és estrany que recordi aquelles paraules que va dir en Harry fa temps...
Sincerament crec que no és normal que pogués recordar-ho, però si la Rowling diu que ho recorda, ho recorda, i no hi tenim gaire cosa a dir...
Ho recorda quan destrueixen el primer horricreu i és un moment que al Ron li marca, possiblement ho recordi per això i és relativament fa poc quan això passa. I sobre la pronunciació... perquè no hauria de poder fer una pronunciació prou bona el Ron? No és tan idiota el pobre noi... curtet, però no idiota.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Costa ha escrit:
Meitantei_Guille ha escrit:Home, la pronunciació en anglès no ens sortiria perfecte, però força millor de la que en Ron pugui fer en reptilià.

Tu saps el que diu perquè ho has llegit, però havent-ho sentit tan poques vegades és molt més difícil, a part de que segur que a ell li sona raríssim i és estrany que recordi aquelles paraules que va dir en Harry fa temps...
Sincerament crec que no és normal que pogués recordar-ho, però si la Rowling diu que ho recorda, ho recorda, i no hi tenim gaire cosa a dir...
Ho recorda quan destrueixen el primer horricreu i és un moment que al Ron li marca, possiblement ho recordi per això i és relativament fa poc quan això passa. I sobre la pronunciació... perquè no hauria de poder fer una pronunciació prou bona el Ron? No és tan idiota el pobre noi... curtet, però no idiota.
Jo no dic que sigui idiota, simplement que no en té ni idea de reptilià i no seria estrany que no pronunciés bé.
Imatge

Bloquejat