ja tinc el llibre! *SPOILERS*

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

ja tinc el llibre! *SPOILERS*

Entrada Autor: ralau »

eiii!!!!

ja mhe començat a llegir el llibre hp7!!! uoooo!!! i no he pogut aguantar la temptacio de mirar el final i es el de les fotocopies! ka fort!!!

te la pinta k es mes explicatiu, respon a les preguntes k shan anat fent i x ex, comença amb ladolescencia den Dumbi...pobret... u_u

K us sembla? te bona pinta eh!! i el final magrada n_n
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
magmarc_jo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 4:34 pm
Nom: Marc
Rang: nusepas...
Ubicació: entre bateries...

Entrada Autor: magmarc_jo »

Uoooo...
Jo tembé el tinc... i cal dir que l'Snape és bo... Pobre Fred, Llopin, Tonks... i un llarg etcetera... per cert, que aquest llibre és una mica raro... Que si en Harry és mort, que si ara no, que si ara en Ron se les pira... Aix senyor... però el final... a més de final una miqueta cutre, sobretot els noms...
"Jo no vull anar a Slytherin!"

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

lo de l'infancia del dumbeldore... hi ha una frase preciosa. LA MEVA FIRMA XD

[...]The idea of a teenage Dumbledore was simply odd, like trying to imagine a stupid Hermione[...]

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

J0 vaig pel capitol vuitè només... el que passa esque he d'anar fent traducció simultània i llegir en veu alta per explicar-li-ho a la meva germana... que la pobre encara no sap anglès xDDD


M'ha molat molt el primer capítol... no ho sé...no m'hauria imaginat així una reunió de DeathEaters...està super bé i Voldemort te molts puntazos xDDDDDD. Però qui cony es el Yaxtley aquest?¿


M'encanta aquest tros... :lol: :lol:

"Lucius Malfoy made an involuntary movement; for a fraction of a second, it seemed he expected to receive Voldemort's wand in exange for his own. the gesture was not missed by Voldemort whose eyes widened maliciousy.
"Give you my wand, Lucius? My wand?"
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

M'encanta!
M'encanta!
M'encanta!
M'encanta!
M'encanta!

^^

Simplement no puc parar de llegir!
Passen coses tota l'estona, enganxa com el loctite!
Vaig pel 14, i em comencen a picar els ulls... ho deixo córrer per avui :lol:

Per cert, jo el Yaxtley aquest també m'he quedat molt... benvingut a la saga, no? xD
SEMPRE ACLEE!

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Aquest t'enganxa des del primer capítol no? Ja comença fort, dient-te "No pararàs..." xD No és com els primers que al principi t'aburria fins que no arribaven a Hogwarts?? (almenys per a mi ... xD)
Imatge

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

s brutal i l'infancia d'en dumbeldore es una MERDA, u va pasar fatal!!!!!!!!
xD

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

No sé com m'ho faré per comprar-lo...
INTENT NUMERO 1
-Hola teniu el llibre nou del Harry Potter?
-Oh,si!
penso(visca)
-Ostres ja els hem acabat
INTENT NÚMERO 2
-Hola teniu el últim llibre de Harry Potter?
-L'últim llibre de què?
-De Harry Potter
-Ui,no però tenim la Biblia
INTENT NÚMERO 3
-Hola teniu l'últim llibre de...
-Harry Potter,no,no ha arribat

I molts altres intents semblants a aquests. I demà ho tornaré a intentar. :roll:
UNEIX-TE AL ACLEE

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

Berxu... hauries d'intentar anar a qualsevol llibreria gran tipus FNAC o a una gran superficie rotllo EL CORTE INGLES, ALCAMPO.... i similars.

De fet a mi em va passar el mateix a les llibreries del meu barri... en una fins hi tot la tia no sabia ni quan havia de sortir el llibre a la venda... 8O 8O FLIPAAAA

Al final vaig acabar fent-me una passejadeta cap al Corte Ingles...


PD: Chap 17...que interessant que está too0o0t!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

mira si el vols comprar urgenment, dema a lleida torna a arrivar una remesa a la llibreria caselles (carrer major).
a lleida eren les 10.30 am. (una ora despres de treurel a la venta) i no en quedava ni un!!!!!!!
espero trobar-lo dma jo.... de moment vaig tiran de la copi pirata avere si dema en puc comprar un d'una vegada!!!!!!!!!
stik ansios per tenirlo original a les man tot i que pel que veig hi ha gent ja se l'ha acavat i tot!!!!SON MÀQUINES!!!!!!!!!!!!!
personalment penso que em costara mes d'un mes d'acavar-lo. AIXO SI U CONSEGUEIXO XQ...
bueno gen men vai a llegir una mica més q de moment nomes vaig per el que segueix a l'infancia den dumbeldore.

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

ostres!!
ojúu!! SPOILER!!a mi m'ha agradat un moment que el Hagrid esta caient (molt al principi) i en Harry diu: "Accio Hagrid!" És molt boo!! FI D'SPOILER
i de moment vaig pel capitol 6... :roll: [baixat d'internet; si algú el vol que el demani ;)]
Apa, vaig a llegir una mica méees!
...HD...

Avatar de l’usuari
Enanitos
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 23, 2007 11:50 am
Ubicació: Terrassa

Hola!

Entrada Autor: Enanitos »

Jo l'he començat aquest matí però amb molta tranquilitat!Vaig pel 4rt capítol i realment m'està agradant, i això de llegir-lo en english realment està super bé perquè és com realment ho ha escrit la rowling i no sé, que pensava que hi hauria un vocabulari super difícil i tampoc és per tant!
Ah per cert, que sóc nova xD i em dic Alba.
A partir d'aquest divendres ja no escriuré més fins que torni cap al 15 o 16 d'agost...i per aleshores espero haver-me'l llegit ja!
Doncs això!Que m'alegro d'haver-me topat amb aquest web i amb tots vosaltres gràcies a "Els matins" de TV3, i que d'ara en endavant (excepte aquestes setmanes que venen) ja em veureu per aquí!
Salut!
"...y que todo lo escrito en ellos era irrepetible desde siempre y para siempre, porque las estirpes condenadas a cien años de soledad no tenían una segunda oportunidad sobre la tierra."

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Jo ja m'ha l'he acabat, només 1 paraula: FLIPANT!
Jo en vull més,més i més.

Estic d'acord amb l'ho del Yaxley aquest no se que hi pinta. Hogwards l'ho millor.




___________________
Visca Obrint Pas.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

En Yaxley a mi ja em sonava com a cavaller de la mort. El citen en algun dels últims llibres, però ara no sabria dir en quin ni en quin moment... Però em sembla que sí que hi sortia ja.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Violetta Black ha escrit:En Yaxley a mi ja em sonava com a cavaller de la mort. El citen en algun dels últims llibres, però ara no sabria dir en quin ni en quin moment... Però em sembla que sí que hi sortia ja.
Pot ser que sigui quan en harry diu els Cavallers que hi havia al cementiri, al quart llibre, i en cita uns quants, i en Fudge li respon que els podria haver tret de qualsevol retall de l'època? Parlo de memòria, o sigui que no confieu gaire en mi... :P

Òsti, és un dels llibres més enganxats que he llegit!

Bloquejat