Spoilers? - Titols dels capítols i possible final?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Doncs ja pot ser molt bo el llibre perquè em convenci que el final ha de ser aquell tan fantàstic que ja sé...

Odio el final que ha triat...

M'esperava més de tot plegat... No sé, fins avui encara confiava que allò fos fals, però vist aquestes últimes notícies...


Bé, què hi farem! El més trist de tot plegat és les mesures de seguretat que havien pres uns i altres... No sé com deu estar la Rowling!!!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Segur que està contentíssima. L'únic que s'ha aconseguit amb les filtracions és que els diaris en parlin moltíssim més del que és habitual...


Ja he trencat la meva promesa de no passar-me per aquí... La veritat és que jo només vaig mirar-me la primera pàgina dels 2 o 3 primers capítols... I ja no me'n recordo! :ballar:

Esperaré al dia 21 (d'aquí a 2 dies, si no vaig errat), me'l compraré a Suècia sigui la versió que sigui, i sigui l'editorial que sigui, i llavors me'l compraré en català per empanar-me d'algo!

PD: És una llàstima que hi hagi gent que hagi d'esguerrar el dubte (les ganes, digueu-ne com vulgueu) de tantíssims milions de joves, fent un treball anònim, que al final els acaben enxampant, i que l'únic que fa, com ja he dit, és aixafar la guitarra. Sincerament, no m'agrada aquest tipus de gent. Si han aconseguit el llibre abans que ningú, em sembla molt bé. Que se'l llegeixin tranquils, però que no facin fotos ni les pengin enlloc. Inútils... A més, està claríssim que els pillarien: des de quina IP hauran pujat les imatges? :P xD

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

Merda. I jo que volia que fos mentida(tot i que no ho creia).
Ara em se un gigasuperspoiler del Snape, em se el final, qui la palma pero demà em llegiré el llibre més detingudament.

PD: No m'agrada el final ...
UNEIX-TE AL ACLEE

:estefi:
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. jul. 12, 2006 6:28 pm
Nom: Estefania
Ubicació: Al meu món^^

Entrada Autor: :estefi: »

Berxu ha escrit:Merda. I jo que volia que fos mentida(tot i que no ho creia).
Ara em se un gigasuperspoiler del Snape, em se el final, qui la palma pero demà em llegiré el llibre més detingudament.

PD: No m'agrada el final ...
Doncs més o menys com jo... :( No volia creure que era veritat, però com a mínim jo només he mirat molt per sobre el final i no sé ben bé com acaba... Però sé alguna cosa...
També sé d'un lloc on ho tradueixen en castellà, no sé si estarà ben traduït però si algú ho vol saber que m'enviï un mp o ho digui per aquí...

Ja queda menys... :roll: ....

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

jo trobo fantastik que el pengin a internet am fotos i tot xq sino gastarse el diners per tenir-lo en angles i tornarsels a gastar per tenirlo am catala... no se ho trobo bb tot i que preferiria que el pengesin a les 00.01 del dia que surt a la venta aixi ningu no sabria el final abans d'ora.
que n'opineu??????????
si algu vol yo us pul dir on sta ja que u vaig trobar en un dels millons de foros del hp.

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

migprincep ha escrit:jo trobo fantastik que el pengin a internet am fotos i tot xq sino gastarse el diners per tenir-lo en angles i tornarsels a gastar per tenirlo am catala... no se ho trobo bb tot i que preferiria que el pengesin a les 00.01 del dia que surt a la venta aixi ningu no sabria el final abans d'ora.
que n'opineu??????????
si algu vol yo us pul dir on sta ja que u vaig trobar en un dels millons de foros del hp.
Fantastic? :?
Doncs jo opino que de fantàstic no en té gaire...
UNEIX-TE AL ACLEE

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

perque? jo crec que si ho fan despres de l'ora de llançament no hi ha cap inconvenient (sempre i cuan els que decideixin descargar-se'l despres en COMPRIN un!!!!).
son poc mes de 50€ en dos llibres. es molt car.

remarco lo de comprarni al menys una copia. que pirates si pero no interese arruinatr a ningu

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

migprincep ha escrit:(sempre i cuan els que decideixin descargar-se'l despres en COMPRIN un!!!!).
Exacte, sempre i quan després en comprin un. Això em sembla millor( bàsicament és el que jo he fet)però crec que no hi ha molta gent que es compra un llibre que ja té a l'ordinador.
UNEIX-TE AL ACLEE

Avatar de l’usuari
magmarc_jo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 4:34 pm
Nom: Marc
Rang: nusepas...
Ubicació: entre bateries...

Entrada Autor: magmarc_jo »

Em sap greu, però és veritat... :cry: :cry: :cry:
Perquè ha sigut caç d'acabar la saga amb aquest final... siusplau!!!!

PD: Sorry per les quatre linies

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

perdo per no havwer especificat avans la condició, la donava per suposada xD
conec gen que o fa (baixarsel i no comprar-lo) i ma encarat am mes d'un. ho trobo injust.

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

SPOILERS - SPOILERS - SPOILERS - SPOILERS


Eem.. doncs resulta que era cert ^^U
Al principi jo em vaig quedar igual: com? Albus Severus? Lily? James? Com dius?

I ara.. ja ho tinc assumit u_u''' La Rowling ha fet un final taaaant poc rowling, que sembla que l'hagi tret d'una web d'aquestes de FF.

M'ha fet gràcia llegir tot el que heu posat XD
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

No vindré a dir res nou, però només és per estalviar-te temps, Enllunada...
Aquí, com que ja és la secció restringida, no cal que avisis d'spoilers abans ni en vermell, perquè només entren els que ja se l'han llegit...

Això sí, fora d'aquesta secció res de res, eh? :P

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Eh? Nono, que va XD
Però era per si de cas.. jo sempre aviso.. u_u''
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Bloquejat