Portades del setè llibre!!!!

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

jeanne ha escrit:jo sincerament si deis k als altres llibre tmb hi havia coses(crec k vau dir k un mussol i no se k mes...) alomillor es k es un simbol de alguna cosa k encara no ha sortit i k al llegir el llibre veurem...jo no crec k sigui re religios xk ja seria enmerdar molt la cosa...no se jo diria k es algo k ncara no ha sortit.
Segurament serà com tu dius, en el sisè llibre (versió adulta) en l mateix lloc hi havia l'anell dels Gaunt i encara no havia aparegut. És que és el que tu diu ficar la religió pel mig serien ganes de voler liar-la i per vendre no cal que ho faci, l'Esglèsia ja està en contra de la saga.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Ei, he trobat una nova portada: La de l'edició especial de Bloomsbury, l'editorial anglesa. La portada té el mateix dibuixet que la versió infantil, però està dins d'un recuadre...

Com que Internet em va bestialment lent, poso la imatge directament. Si algún moderador té temps, que ho posi amb thumbnail a Imageshack.us...

Imatge

Gràcies a Mundopotter.com per la foto (si això és SPAM, esborreu-ho!)

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ja tenim una nova "portada" per seguir fent teories del que passarà!

Aquest cop es tracta de la versió americana de luxe que sempre fan una portada especial. Aquí la teniu...a mi m'ha deixat bastant sorpresa...què coi fan volant amb un drac?

Descripció de l'editor:
Set during a highly dramatic sunset, Harry, Hermione, and Ron--clothes in tatters--cling atop a flying dragon in this astonishing artwork created by Mary GrandPré for the deluxe edition. As mist creeps down towering hillsides to a village below, questions arise about where the trio is headed and what has led them to this spellbinding moment.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

8O 8O 8O Els tres van en draaaac??? que fuerte... :o

m'estic morint de ganes de que surti ja el llibre en català...encara que ja comencen a sortir algunes dates d'altres països:

-França: 26 d'octubre
-Alemanya: 27 d'octubre
-Grecia: 3 de novembre
-Suècia: 21 de novembre


Aviam el nostre...
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

A mi això em sona a una reaparició del Norbert!

En seriu jo ho veig així potser és molt esbojarrat però la Rowling també ho és no?
I només els hi falta un cartellet que digui: "Anem a salvar el món! Som els herois!" xD

Anada d'olla
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ostres, sííí! Podria ser el Norbert! ^^ Que guay.

Aah, cada cop tinc més ganes de llegir el llibreee. Arghhh. :P
I la Mary GranPré no pot anar ensenyant-nos alguns dibuixos de l'interior del llibre, dels encapçalaments dels capítols...? :lol:

Ah, i he estat mirant... Podria ser el Norbert, però no s'assembla gaire al que va dibuixar a la Pedra filosofal...

Imatge

Però, clar, han passat set anys... el bitxo pot haver canviat molt ^^'
Qui sap, qui sap ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Definitivament les portades que més m'agraden del setè llibre són les dues americanes. Aquest vol en drac m'encanta tot i que seria interessant saber què estan sobrevolant.

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Finalpotter ha escrit:
jeanne ha escrit:jo sincerament si deis k als altres llibre tmb hi havia coses(crec k vau dir k un mussol i no se k mes...) alomillor es k es un simbol de alguna cosa k encara no ha sortit i k al llegir el llibre veurem...jo no crec k sigui re religios xk ja seria enmerdar molt la cosa...no se jo diria k es algo k ncara no ha sortit.
Segurament serà com tu dius, en el sisè llibre (versió adulta) en l mateix lloc hi havia l'anell dels Gaunt i encara no havia aparegut. És que és el que tu diu ficar la religió pel mig serien ganes de voler liar-la i per vendre no cal que ho faci, l'Esglèsia ja està en contra de la saga.
L'Esglèsia està en contra de la saga? Primera notícia..
Perquè?
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Enllunada ha escrit:
Finalpotter ha escrit:
jeanne ha escrit:jo sincerament si deis k als altres llibre tmb hi havia coses(crec k vau dir k un mussol i no se k mes...) alomillor es k es un simbol de alguna cosa k encara no ha sortit i k al llegir el llibre veurem...jo no crec k sigui re religios xk ja seria enmerdar molt la cosa...no se jo diria k es algo k ncara no ha sortit.
Segurament serà com tu dius, en el sisè llibre (versió adulta) en l mateix lloc hi havia l'anell dels Gaunt i encara no havia aparegut. És que és el que tu diu ficar la religió pel mig serien ganes de voler liar-la i per vendre no cal que ho faci, l'Esglèsia ja està en contra de la saga.
L'Esglèsia està en contra de la saga? Primera notícia..
Perquè?
Enllu és ben senzill... els llibre de Harry Potter tracten sobre la bruixeria... tu saps que feia l'esglèsia amb les bruixes o no recordes que feia l'Anna l'Estranya (es deia així o mu acabo d'inventar), aquella que es deixava cremar disfressada de diferents persones pq li encantava el pessigolletg de les flames als peus xDDDD

Veiem que passa quan no es dorm prou... xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Roger J. Potter ha escrit:
Enllunada ha escrit:
Finalpotter ha escrit: Segurament serà com tu dius, en el sisè llibre (versió adulta) en l mateix lloc hi havia l'anell dels Gaunt i encara no havia aparegut. És que és el que tu diu ficar la religió pel mig serien ganes de voler liar-la i per vendre no cal que ho faci, l'Esglèsia ja està en contra de la saga.
L'Esglèsia està en contra de la saga? Primera notícia..
Perquè?
Enllu és ben senzill... els llibre de Harry Potter tracten sobre la bruixeria... tu saps que feia l'esglèsia amb les bruixes o no recordes que feia l'Anna l'Estranya (es deia així o mu acabo d'inventar), aquella que es deixava cremar disfressada de diferents persones pq li encantava el pessigolletg de les flames als peus xDDDD

Veiem que passa quan no es dorm prou... xD

Aaaaaaai coi T__________TU
Desh, desh, desh xDD

Ai, en fi, gràcies Roger, que faria sense tu xD

..,

en referència a la portada del drac.. estic segura, vaja, quasi segura, que es el Norbert. Ha de ser ell.
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Fixeu-vos en aquesta ultima portada americana,

sembla k en Ron i la Hermi van amb el vestit de Hogwarts pero en Harry va de muggle. Voldrà dir això que en Harry no torna a Hogwarts i els altres sí, i k els ha anat a buscar perquè potser necessita ajuda pel penultim horcrux (lultim es el propi Voldi)???

El drac akest ves a saber d'on ho ha tret, po te la pinta de k l'ha pillat per anar a buscar a en Ron i a la Hermi...

Akell poble potser es la vall de Godric, fixeu-vos, esta entre muntanyes.

Els vestits estan una mica trencats, venen d'haver-ho passat pipa xDD amb cavallers o amb un horcrux...

En definitiva, aquesta tapa m'agrada molt mes k la que segurament ens tocarà u_u. k hi farem.
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

A la portada anglesa per adults, el medalló sembla que es pugui obrir per la part de baix, hi ha una mena de cosa que surt.
L'anglesa infantil... bé, no m'agrada gaire. I si us hi fixeu al primer casc (a baix a l'esquerra... no sé si és un casc però enu) hi ha com una serp dibuixada... o un cigne... no ho sé. I al segon casc hi ha un drac. I sí que és estrany que els tres portin túniques de diferent color...
Les americanes m'agraden molt. A l'última, el drac és cec, pobre :lol:

Avatar de l’usuari
kuki
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. juny 20, 2007 9:07 am

Entrada Autor: kuki »



Van en draac?? uiui.. :o 8O

sisii el harry tornara a estar poxo i a mi axo no magradaa!! no em vull llegir 300 pagines en q el prota més bo d tots es fa la victima i diu q esta sol i q no lestima ningú... :?

uenuuu.. iuament em moro de ganes de llegir el setè i saver com acaba tot!!

:mrgreen:

Avatar de l’usuari
kuki
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. juny 20, 2007 9:07 am

Les maans!!

Entrada Autor: kuki »

Eis!! Jo a part de les mans que agafen el harry i a l'atre i du una espasa i veig una orella.. POT SER EL DOBBY¿¿ :P


petoons

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Les maans!!

Entrada Autor: Roger J. Potter »

kuki ha escrit:Eis!! Jo a part de les mans que agafen el harry i a l'atre i du una espasa i veig una orella.. POT SER EL DOBBY¿¿ :P


petoons
Això del Dobby ja es va comentar que podria ser ell... si més no és un elf domèstic...

A mi, la portada aquesta no m'agrada gens, espero que aquí en triin una de diferent o em forraré el llibre xDDD

La imatge del drac és molt xula... me l'he descarregat al pc i la tinc de fons d'escriptori :mrgreen: tot i que la cara del drac és ben rara amb aquest nas de porc que li han dibuixat xDDD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Bloquejat