Portades del setè llibre!!!!

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Portades del setè llibre!!!!

Entrada Autor: Marc Riera »

Doncs bé, Mundopotter ens porta les portades (i contraportades) de l'últim llibre de Harry Potter:

Bloomsbury (Renge Unit):
-Adult:
Imatge
A la portada veiem un medalló daurat amb una S verda al mig: el medalló d'Slytherin, segurament. Havia sortit ja? És on el Harry troba la nota del RAB, o és nou?

El text de la contraportada (que està en un lateral xD) és aquest:
En Harry carrega una fosca, perillosa i aparentment impossible feina: trobar i destruir les Horricreus de Voldemort que encara existeixen. En Harry mai s'ha sentit tant sol, o encarant un futur tant ple d'ombres. Però ha de trobar dins seu la força per completar la feina que se li ha encomanat. Ha de deixar l'afecte, seguretat i companyia d'El Cau i seguir sense por ni vacil·lació l'inexorable camí que s'extén

-Infantil:
Imatge
Es veu el Trio sortint d'una porta i xocant contra una pila de tresors: monedes, jerros, cuirasses (a baix a l'esquerra?)... i Una mà grisa aguanta una espasa darrera seu. Una altra mà grisa agafa el braç dret d'en Harry...

A la contraportada veiem Hogwarts, se suposa, i un text que diu:
En Harry espera a Privet Drive. L'Odrde del Fènix està a punt d'arribar per portar-lo a un lloc segur sense que Voldemort i els seus seguidors se n'adonin --si poden. Però que farà en Harry, llavors? Com pot complir amb la monumental i aparentment impossible feina que el Professor Dumbledore li ha deixat?
Scholastic (EUA): (només la portada)
Imatge
Es veu en Harry aixecant el palmell obert de la mà esquerra. Està dins d'un edifici circular, que recorda vagament el Coliseu de Roma (perdoneu la comparació), i sembla estar envoltat de gent o ombres (a la dreta del Harry). just davant del Harry hi ha un pal o tronc de fusta trencat.



Bé, què en penseu? Vaig a veure si trobo la contraportada de la versió americana...

EDITAT: He trobat la versió "llarga" de la portada americana:
Imatge
lluitant contra en Voldemort. La lluita final, en la que només un sobreviurà (o moriran tots dos). A banda i banda de la imatge hi ha un vel... Tot i així, no crec que sigui el vel del Departament de Misteris, perquè es veu el cel...

Aquí es pot veure aquesta imatge molt més gran. Fixeu-vos que en Harry porta un penjoll al pit... El de la nota del RAB? Un altre penjoll? El recula-temps? :?


Per cert, segons Mugglenet la versió anglesa tindrà 608 pàgines...

EDITAT 2: aquí, a la foto ampliada, es veu la portada anglesa infantil. Es veu el Trio bastant ferit, i l'ésser que els persegueix té la pell grisa i unes orelles semblants al... Dobby? A la contraportada es veu Hogwarts de nit, i un arbre mort davant les portes... Què fa un arbre mort davant Hogwarts? Bé, més que un arbre sembla un arbust amb punxes...
Marc Riera l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 28, 2007 3:54 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Ui, ui, ui...

"En Harry no s'ha sentit mai tan sol."

Uuuuuuuuuh... Rotllo! Em recorda a alguna premissa del 5è llibre. Quina maaaaaandra més gran, tornar a trobar-nos en Harry victimista i egocèntric d'aquell... "Oh, és que stic sol, ningú m'estima, tothom fuig!"

Almenys la segona portada mostra el trio de la patilla en acció de nou. Que és el que els fans volem!!

Ai ai, a veure què haurà fet la Rowling...
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Uooooh ja feia dies que no teniem cap notícia nova :P

Però van molt d'hora aquest cop no? Si no recordo malament, quan va sortir el sisè, els resums de les contraportades els vam tenir només una o dues setmanes abans de la sortida del llibre, no 4 mesos abans! Tot i que és cert que no deixen endevinar gaire cosa nova...tots ja sabem que ha de fer en Harry en aquest llibre, i que a partir del moment que faci 17 anys ja no el protegirà tot allò de quedar-se a casa els Dursleys, per tan l'Orde del Fènix és normal que es preocupi per la seva seguretat.

Jo crec que el medalló de la portada adulta ha de ser el "locket" famós, l'autèntic Horcrux que segur que serà el que hi havia a casa d'en Sirius i va robar en Mundungus (per fer-ho més facilet tot xDD)

I aquest Coliseu...fa una mica de yuyu no? Tota la gent de darrera...això de que no se'ls hi vegin les cares...no sé a mi no em fa gaire bona pinta :?

Aquestes mans grises que es veuen a la portada juntament amb el trio i els tresors....podria ser un elf domèstic? No veieu com un cap que surt darrera d'en Harry amb unes orelles punxagudes? Jo ja fa temps vaig dir que la meva teoria era que en Kreacher hauria acompanyat en Regulus a buscar l'autèntic Horcrux i substituir-lo pel fals...i que al setè llibre en Kreacher ajudaria (de mala gana evidentment xD) a en Harry a trobar la resta...

Us heu fixat que també surt la Nagini? Dins d'una bona de cristall...En Harry es tornarà la nova Trelawney? xD I també surt un cèrvol! Haurà de carregar-se els demèntors d'en Voldemort abans d'enfrentar-se amb ell?


PD: Moc el tema al subfòrum del setè :wink:

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Aralforn ha escrit:Ui, ui, ui...

"En Harry no s'ha sentit mai tan sol."

Uuuuuuuuuh... Rotllo! Em recorda a alguna premissa del 5è llibre. Quina maaaaaandra més gran, tornar a trobar-nos en Harry victimista i egocèntric d'aquell... "Oh, és que stic sol, ningú m'estima, tothom fuig!"

Almenys la segona portada mostra el trio de la patilla en acció de nou. Que és el que els fans volem!!

Ai ai, a veure què haurà fet la Rowling...
Totalment d'acord!!! :mrgreen: Si tornem a tenir el depressiu Harry, n'hi ha per suïcidar-se! Ja cansa! L'heroi sol ha d'enfrontar-se al seu destí, val, d'acord, molt bé, no cal ratllar pàgines i pàgines dient que ningú l'estima, ufff, quina por que em fa aquest llibre...

I bé, les portades... no sé què dir... Tots aquests tresors (?), és ben estrany! I sí, Padfoot, jo també apostaria per un elf domèstic... La del circ... si tot allò són cavallers de la mort, pobre Harry, no sortirà pas viu d'allà!!!

Però... el que realment tinc ganes de saber és si l'Snape és bo o dolent!!! I dels Malfoy... Per mi, serà el més interessant del llibre! :P

P.D.: No sé vosaltres, però tinc unes ganes que arribi l'estiu i no precisament per anar a la platja! :lol:

Edito: Nagini... on? Em sembla que em caldrà graduar-me les ulleres de nou... :oops:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Lis, a la contraportada anglesa infantil, a l'esquerra de tot...es veu una bola blanca i a dins es veu una serp...potser no és la Nagini i simplement és una serp que simbolitza Slytherin...però com que la Nagini és un suposat Horcrux he pensat que podria ser ella.

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Padfoot ha escrit:Lis, a la contraportada anglesa infantil, a l'esquerra de tot...es veu una bola blanca i a dins es veu una serp...potser no és la Nagini i simplement és una serp que simbolitza Slytherin...però com que la Nagini és un suposat Horcrux he pensat que podria ser ella.
:deumeu Que inútil! :P he, he, he! No mirava aquí en cap moment! Jo només mirava el tros de Hogwarts i la portada, he, he, i res, que no se m'havia acudit que deixava un tros sense mirar!

El que deia... ulleres noves, he, he, potser si el harry mor em podria deixar les seves! :mrgreen:

Sort que tu Padfoot hi ets en tot!!! :lol:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

Després de veure la portada de la versió infantil de Bloomsbury, més m'he convençut de traduir "Deathly Hallows" per "relíquies mortals" o, millor encara (seguint la mitologia artúrica) , "joies/tresors mortals".

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

uoooo!!!

es en kreacher fijooo xDDD i lespasa sembla que sigui la de Nicanor Gryffindor...aviam si es necessaria per carregar-se els horcrux o algo...(com el diari sho va carregar aixi...) i tanta joia...raro raro xDD normal que es digui reliquies mortals xDD sembla que estan en perill xD. i Hogwarts obre, sino no sortiria a contraportada... be be i es lluna plena!! llopin vs esquenagrisa???


ei! no pot ser que traspassin el vel d'alguna manera?? tants arcs i cortines en les edicions es suspitós...

cada vegada mes impacient perque arrivi juliool!!!!
ralau l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 28, 2007 8:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Marc, he editat una mica el teu missatge perquè quan obries les imatges en una altra pàgina seguien sent petites, ara es veuen en tamany mitjà si les obriu en una nova pàgina i encara més gegant si cliqueu al damunt de la versió mitjana :P

Us heu fixat en el símbol que apareix al llom de l'edició infantil anglesa? Què deu ser? :?

Imatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Ei, doncs moltes gràcies, Padfoot!!!! no m'hi havia fixat... u_u

Quina cosa més estranya, no? Això cada cop sembla més el Codi da Vinci...

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Serà alguna cosa que surtira en el llibre, xk en la edició anglesa del princep surt a la mateixa posició un anell, que suposu que deu ser el del Dumbledore.
Algu té els anteriors en angles per veure que hi ha?¿¿?

Jo opino que les mans que es veuen són les del Dobby, que els ajuda a carregar-se els Horcruxs que falten.

Heu vist que a la edició americana, en Harry mira enlaire i tots dos tenen la má estesa cap allà?¿¿?
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Per primer cop espero que la nostra portada no sigui l'anglesa infantil: no m'agrada gens!

No diuen res especial però fan venir unes ganes de llegir el llibre que no vegis. De la portada infantil podem apreciar (com ja s'ha dit) que el trio protagonista tenen ferides tot i que no semblen greus. Una sala plena de tresors i riqueses tal com seria la Sala de les Meravelles (són imaginacions meves o només hi ha monedes i objectes relacionats amb la cuina) que no m'agrada gaire i la figura que hi ha darrere en Harry que podria estar alçant (tal com molt bé ha dit la ralau) l'espassa de Nicanor Gryffindor. El cérvol que s'hi observa ens fa pensar en el Forcat, podria ser que torni a aparèixer en James.

La portada americana és la que més m'agrada (m'encanta) i la que diu menys i més alhora. Veiem el que segurament serà el combat final en el que sembla que hi ha un element (no visible per nosaltres) que pot decidir el combat. El lloc on es troben els personatges no em fa pensar en cap que coneguen tot i que el Departament de misteris podria ser la seva porta, però no ho veig gaire clar. Tota la gent que està de fons significa que no serà un combat privat però... són éssers vius, morts, records... Les fustes destrossades evidencien un combat molt violent o un ritual que ha fracassat o ha estat interromput?

El tema que diu la Padfoot del símbol aquest és molt estrany, sinó m'equivoco Déu s'associa amb un triangle i una circumferpencia és el símbol de la perfecció però la ratlla que el parteix en vertical no li trobo cap significat, tret, potser, que res és només bo o dolent sinó que tothom tan pot ser bo com dolent.

La portada de l'edició d'adults és com havia de ser directa i poc reveladora.

I sí que és estrany que hi ha es coneguin les portades i, encara més, els resums 8gens reveladors) de les contraportades.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Finalpotter ha escrit:Una sala plena de tresors i riqueses tal com seria la Sala de les Meravelles (són imaginacions meves o només hi ha monedes i objectes relacionats amb la cuina) que no m'agrada gaire i la figura que hi ha darrere en Harry que podria estar alçant (tal com molt bé ha dit la ralau) l'espassa de Nicanor Gryffindor.
A la imatge no he vist cap objecte de cuina... Hi ha monedes, cascs (a baix a la dreta, gris) armadures (a baix a l'esquerra, grisa), una espècie de "plats" grans i rodons...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

A mi tampoc em sembla que siguin objectes de cuina, vale que hi ha plats i alguna copa però al ser d'or jo no els consideraria "cuina" són més aviat tresors o relíquies...

Pel que fa a la imatge del llom dels llibres anteriors, al sisè sortia l'anell d'en Marvolo i al cinquè una ploma daurada (d'en Fawkes suposo), al quart surt un mussol en una barana (Hedwig?), al tercer ni idea ,al segon surt en Hedwig dins la seva gàbia i al primer surt un home que no tinc ni idea de qui és xD No crec que poguem treure'n cap teoria interessant de totes juntes :roll:

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Al tercer surt el Lladruc/lúgubre i al primer és el Dumbledore, no?

O sigui en Dumbledore, una gàbia, el Lladruc, un mussol, una ploma un anell i un símbol estrany... Sembla les proves aquelles de QI en les que has de trobar relacions jejej Ara que suposo que del símbol no en podem presuposar res... Ja se n'han cuidat bé, de no dir res de rellevant!

Ah, pro és interessant que es vegi lluna plena, no?

Bloquejat