Possibles significats del nou títol

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No, si jo no dic que shaguessin registrat abans que el titol oficial, em referia a registrar titols abans de decidirse pel que sera el definitiu. Jo registraria el definitiu i prou, enlloc de registrarne 3.

No totes les webs sho acaben de creure eh, els de Mugglenet diuen:
It's easy assume that these could possibly be the two other titles Jo was considering for Book 7. However, we believe it's more likely that they registered two other titles in addition to the real one to throw off anyone who could have uncovered these trademarks.
PD: Perdo per no posar accents, ni guionets, ni apostrofs en tot el missatge pero el meu teclat sha tarat i no em surten :?

PD2: Dish, ara tu vas i actualitzes el teu missatge i dius el mateix que jo xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Dish.
L'he actualitzat abans del teu post, eeeh???? XD

Però... No ho sé. Potser jo també el registraria, per si les mosques... No ho sé.
O potser és això que diu Mugglenet, que van registrar uns quants títols perquè la gent no descobrís el real... Però també potser que els títols que posessin per "despistar" fossin els que havia pensat també XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Aquesta tarda els del Leaky Cauldron han publicat:
Since "Harry Potter and the Deathly Hallows" was revealed as the title to Harry Potter 7, some sites have reported that two other registered Harry Potter trademarks - Harry Potter and the Heart of Ravenclaw and Harry Potter and the Deadly Veil may have been the other two titles that J.K. Rowling said she was considering. These reports are false; a representative for Jo said the titles were "never contenders" for Harry Potter 7.

"We often registered a few spares to keep people guessing!" the spokesperson said, adding, "whether Jo reveals what her two other favorites were, I don't know."
Total que segons aquest representant de la Rowling els títols són falsos i només ho fan per despistar, així que els de HarryLatino s´han colat i la seva gran noticia no és veritat :roll:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doncs vaja...
Era massa maco per a ser veritat :roll:

Potser només ho diuen per despistar :P :P :P :P :P :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Mmmm m'acabo d'enterar per la radio que la Rowling treurà el 7è al juny i per aixo m'he ficat a la web.

A Minoria Absoluta han anomenat el llibre com a "Harry Potter i els esperits mortals". Nose si ajudu molt xq em sembla que ja steu parlant d'un altre tema, pero per si no u tenieu gaire clar jo ho deixo aqui!

Veig que la web no para de creixer eh!! jeje :wink:
Be BONES FESTES I FELIÇ ANY NOU PER TOTHOM!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Aina ha escrit:Mmmm m'acabo d'enterar per la radio que la Rowling treurà el 7è al juny i per aixo m'he ficat a la web.
Doncs jo he sentit queixar-se al Jiménez Losantos perquè el setè llibre sortiria per Sant Jordi... Alguna versió falla.

Salut! ;)

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Ostres! que més dóna si és a Sant Jordi!! Quan abans millor! almenys per mi clar... :wink:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Eric Ardan ha escrit:
Aina ha escrit:Mmmm m'acabo d'enterar per la radio que la Rowling treurà el 7è al juny i per aixo m'he ficat a la web.
Doncs jo he sentit queixar-se al Jiménez Losantos perquè el setè llibre sortiria per Sant Jordi... Alguna versió falla.

Salut! ;)
M'estas dient que el Jimenez Losantos parla sobre Harry Potter al seu programa? Heretge!!!!! xDDD

jo no he sentit cap ni una de les versions així que no en puc dir res, pero axo del Jimenez me partit la caixa :lol: :lol:
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Possible significat, posssible data de sortida

Entrada Autor: Mikey Potter »

el significat em diu que alguns moriran, i no seran en Krum o la Fluerni la professora MCGONAGALL, en Voldemort :lol: :mrgreen: , l'Snape, en Harry :o :o , en Ron, L'Hermione.....


i pel que fa a la sortida i a les repercusions.... COM ABANS SURTI MILLOR, com si vol sortir la setmana que ve!!!! :)

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Si, carnisseria a les 7 en punt... nose si el krum tornara a sortir en carn i ossos Mikey (la fleur es un altre cosa :wink: ). Deathley Hallows-->Les reliquies del sant, adjudicat! M'ha agradat la teva parrafada inicial HPConan. El que es casi segur (la JKR sempre ens sorpren) es que en harry es un horricreu (estic obsesionat amb aixo desde que em vaig tornar a llegir el segon llibre) i que en dumbledore no esta Spoiler.

Bon vent i barca nova!
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Relíquies del sant?
No, no. xD O relíquies o sant. :P Suposo que volies dir "mortals" o "de la mort" :lol: :lol: :lol: :wink:

Jo... No ho sé. És que si el Harry fos un horricreu quedara molt dish, no? Molt poc original... No ho sé. Ja veurem :roll: :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

e.n.bou
Deathley Hallows-->Les reliquies del sant
HPConan
Relíquies del sant?
No, no. xD O relíquies o sant. Suposo que volies dir "mortals" o "de la mort"
UUUUUps, sorry les reliquies mortals del sant llavors... I l'horricreu harry, comenso a dubtar si ho es perquè si en harry fos el seté horricreu, perquè en Voldemort el vol mort? podria ser un vuité horricreu creat sense voler el dia en que el Voldy li va fer la cicatriu? tot plegat es un misteri que nomes resoldrem al llegir-nos el seté llibre.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Hi ha elements que sostenen la hipòtesi del Harry com a horricreu accidental... però no crec que sigui certa (i reso perquè no ho sigui).

Jo sóc dels que diuen que el Harry no morirà al setè, perquè si mor no serà amb un conjur convencional... sinó més aviat en la línia d'aquesta teoria, ultra dramàtica de l'horricreu interior:

- El Harry amb un horricreu a dins, increïblement angoixat, que arriba a la decisió de llançar-se de cap cap al Vel per garantir la mort d'en Voldy.
(opció A, l'opció B seria que algú se l'hagués de carregar, lo qual ja seria un dramón).

Deixant de banda que seria molt cutre (estem parlant de Harry Potter, no del jove Werther!), que el fil conductor dels set llibres acabés amb el suïcidi del protagonista seria quelcom que faria història en la literatura infantil-juvenil, si no fos pel mític petit personatge creat per cert aviador, davant del qual la Rowling espero que no vulgui imitar-ne el final, perquè la pifiaria.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

El Harry ha de moriiiiiiiir :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Huhuh.
Però no per suïcidi... I no perquè sigui un horricreu (no ho serà ) :roll: Morirà, morirà. Morirà tothom :P :P :P :P

e.n.bou, dir "relíquies del sant" és una mica redundant 8) I si ho deixem en "relíquies"? A més a més, gaire santet, en Voldemort, no és que ho fos :boohoo:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

HpConan ha escrit:El Harry ha de moriiiiiiiir :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Huhuh.
Però no per suïcidi... I no perquè sigui un horricreu (no ho serà ) :roll: Morirà, morirà. Morirà tothom :P :P :P :P

e.n.bou, dir "relíquies del sant" és una mica redundant 8) I si ho deixem en "relíquies"? A més a més, gaire santet, en Voldemort, no és que ho fos :boohoo:

En Harry sí serà un horricreu :mrgreen:

MMM...que morirà tothom 8) doncs jo també ho crec. I el harry SÍ ha de morrir jaja xd :P

Bloquejat