Rumors i coses segures del llibre 7

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell » dj. juny 14, 2007 6:49 pm

Hi ha una cosa que mai m'ha acabat de lligar, perquè la trobo...absurda.

Quan en Harry faci 17 anys, serà major d'edat, podrà màgia, i ja no caldrà que torni a casa dels Dursley, perquè la protecció màgica que hi ha ja no l'empararà. Però la protecció màgica aquesta, és el fet que la tia Petúnia sigui germana de la seva mare, i que la seva mare li va donar la protecció de l'amor o una paranoia així, que no és ni un encanteri ni res d'això, sinó una màgia molt antiga.

La meua pregunta és. Què sap la màgia antiga si la persona a qui protegeix és major d'edat o no? És la conselleria que marca l'edat de la majoria d'edat. L'única diferència entre ser menor i ser major d'edat és que ja et deixen fer màgia fora del cole....

No hi ha cap relació entre la majoria d'edat i la màgia antiga que protegeix en Harry, oi? No sé, ho trobo absurd.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan » dj. juny 14, 2007 8:25 pm

Tot i que penso que potser tens raó, Ginny_Bell, probablement no sabem res (segurament ho sabrem el 21 de Juliol) del "contracte" entre en Dumbledore i la tieta Petúnia, i de les clàusules que hi consten. Segurament en Dumbledore va pensar que en Harry hauria d'encarar Voldemort alguna vegada a la vida, i devia considerar òptim que abandonés la casa de Little Whinging als disset anys, un cop ja podria fer màgia legalment fora de l'escola, i amb un munt de coneixements màgics adquirits.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Giny_Bell
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell » dj. juny 14, 2007 9:59 pm

Espero que si que ho arribem a saber això del contracte entre la Petu i en Dumby. És que de les altres coses sempre es poden fer teories, unes més rebuscades que les altres, però sempre hi pots trobar una remota relació amb una altra cosa, però això...m'ha sigut impossible. Ara ja no tinc cap cap sense lligar jeje, l'únic és que no sé quin cap es lliga amb quin atre....m'hauré d'esperar al 21 de juliol jeje. Com tots, és clar....
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter » dg. juny 17, 2007 6:02 pm

Si no m'enrecordo malament en Dumbledore va recòrrer a la màgia antiga per protegir en Harry. Per tant alguna cosa sí que fa tot i que no sé si és un encanteri o què. El fet que el-que-sigui duri fins que en Harry és major d'edat és perquè en un principi mentre no ho és se suposa que no és capaç de cuidar-se d'ell mateix i necessita que el protegeixin. No sé com pot saber si el protegit ja és major d'edat o no però és el que interpreto; e Dumbledore invoca una protecció per en Harry fins que sigui capaç de cuidar-se tot sol.

Padfoot
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot » dl. juny 25, 2007 11:08 pm

Ja ho he posat al subfòrum de la cinquena peli però ho torno a posar aquí per si algú només es mira les coses relacionades amb els llibres.

Fa uns dies es va dir que hi havia cert personatge que s'havia volgut eliminar de la cinquena peli i la Rowling va aconsellar que no es fes perquè seria important pel setè llibre. Doncs ara s'ha comfirmat que aquest personatge és en Kreacher.
“It was Kreacher, actually,” director David Yates confirmed to MTV News on Sunday. “We took Kreacher out, and Jo said, ‘Listen guys, you don’t have to put Kreacher back, but I’m just telling you, if you want to kind of keep a thread going for six and seven, you might want Kreacher to come back.’ She basically told us Kreacher plays a role in Seven, in a sense. She hinted. We thought about it for five seconds, and he came back.” What you won’t see in the Kreacher scenes, however, is him squirreling away any artifacts such as, say, a mysterious locket no one can open (see “Elf’s Absence From Next ‘Harry Potter’ Flick Opens Up Plot Questions“). “Bad David!” Daniel Radcliffe, who plays Harry, teased his director about the locket’s absence. “It was kind of tricky to raise that in our story, because it’s for so much later,” Yates said. “We figured we can probably introduce it later, and that’s the approach we took.”

annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo » ds. jul. 07, 2007 4:18 pm

Eh l'utima paraula del llibre ja NO és cicatriu!:

Jo dijo que al terminar de escribir Harry Potter and The Deathly Hallows en el hotel sintió "el sentimiento más reconfortante".

Le preguntaron si cicatriz era todavía la última palabra del último libro y ella respondió.

"¿Cicatriz?, eso fue hace años, y ahora no lo es." "Esa palabra está cerca del final, por no es la última palabra."

Aixi q les teories del final canvien..
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
Imatge Imatge

jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne » dj. jul. 12, 2007 3:01 pm

Pos jo l'altre dia vaig llegir al diari(diario de mallorca) una confiramcio dolorosa(he cercat la noticia a internet pero no l'he trobat) segons unes declaracions de la JKRowling va dir que potser al final si que escriuria un 8e llibre (mai diguis mai deia) i que en aquest podria resucitar al Harry tal com va fer Arthur Conan Doyle amb Holmes...
potser ho deia per despistar pero no ho pareixia...i aixo es la confirmacio de que HP mor al 7e llibre...TT.TT
he trobat aquestes declaracions no son ben be les que hi havia al diari pero b

Codi: Selecciona’ls tots

Miles de Fans de Harry Potter suplican por más

En una declaración publicada por Bloomsbury, la editorial de Rowling, la escritora dijo “nunca digas nunca” al retorno de Potter luego de la última entrega.

Pero Rowling había mencionado en un canal de televisión británico que es “improbable” que vuelva a escribir sobre Harry Potter otra vez.

La librería Waterstone’s espera que la petición sea firmada por un millón de fans.

“No le estamos pidiendo a JK Rowling que empiece a trabajar en otra novela mañana, sólo le estamos pidiendo que no lo descarte”, dijo Wayne Winstone, encargado de la sección de libros infantiles de la cadena.

La autora ya reveló que dos de sus personajes morirán en el libro que está por publicarse y hay especulaciones de que uno de ellos podría ser el mismo Harry.

“Tristemente, creo que la historia de Harry ha llegado a un final claro”, dijo Rowling al ser entrevistada en un programa de televisión la BBC.

“Pero siempre he dicho que no diría nunca. No puedo decir que nunca escribiré otro libro sobre ese mundo, sólo porque pienso: ¿qué sé de lo que pueda pasar en 10 años…? Pero creo que es improbable”, agregó.

Wayne Winstone afirmó: “Harry Potter es un personaje de ficción y por tanto nunca puede realmente morir”.

“Arthur Conan Doyle mató célebremente a Sherlock Homes, y aún así lo trajo de regreso luego de años de peticiones de sus fans y de sus editores. ¿No podría pasar lo mismo con Harry Potter?

“Harry Potter es un fenómeno global, no sólo en el Reino Unido y Estados Unidos, así que proponernos un millón de firmas podría ser más bien conservador”.

LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood » ds. jul. 14, 2007 4:04 pm

Però a aquesta entrevista, la Rowling diu que no pot dir que mai escriurà un altre llibre d'aquest món, però no té perquè sortir-hi en Harry ni res...
Pot fer desde un "Hogwarts, la història" :P a escriure sobre algun personatge menys desenvolupat als llibres, invertar-se de nous...

El que estic segura és que mai farà un 8è llibre de la saga...Perquè d'això ho ha dit taantes vegades, que m'ho crec...

Bé, que tampoc crec que en faci un del món d'HP com el que he explicat a dalt, només que si algun dia per casualitat el fes...u_u

Bé, últimes declaracions de la Rowling:
JKR: "Algunos lo amarán, otros lo detestarán"

El libro Harry Potter and the Deathly Hallows no gustará a todos por igual, o al menos eso piensa su autora J.K. Rowling: "Nunca lo sabes, podría ser una basura. Algunas personas lo detestarán, lo detestarán absolutamente. Para que algunos lo amen, otros tienen que detestarlo. Está en la naturaleza del argumento".
Pero la escritora está satisfecha con su trabajo: "Actualmente estoy muy, muy feliz con ello". Rowling ya había declarado anteriormente que el Séptimo es su favorito.

Estas declaraciones son adelantos de un documental Un año en la vida de... J.K. Rowling que se emitirá el próximo invierno en la televisión británica. Según la cadena ITV, el reportaje ha seguido de cerca a Rowling durante el proceso de escritura del libro y posee un material "sin precedentes". Por desgracia, todavía tendremos que esperar unos meses para disfrutar el documental.
Font: HarryLatino

Home, suposo que això passa a tots els escriptors amb tots els llibres, però si es refereix a que potser a molts fans dels altres sis llibres no li agradarà.... :roll:
No sé, té pinta que vagi a ser un llibre bastant diferent, eprquè no recordo que amb cap dels altres llibres la Rowling s'hagi plantejat que alguns fans "detestessin" el llibre...

Padfoot
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot » dg. jul. 15, 2007 11:24 am

El diari The Guardian ha publicat un possibli inici del primer capítol del setè llibre. No s'ha comfirmat que sigui 100% autèntic i sembla que va ser escrit per la Rowling a l'octubre de 2006 i l'han obtingut gràcies a un documental que s'ha estat gravat sobre la Rowling i la finalització de la saga d'HP que s'emetrà el pròxim hivern. Si algú ho vol llegir ho he posat amb verd i més peque per evitar que qui no vulgui es trobi amb spoilers sense adonar-se'n, però repeteixo que no és segur que sigui autèntic.
Chapter One.
The Dark Lord Ascending.

The two men appeared out of nowhere, a few yards apart in the narrow, moonlit lane. For a second they stood quite still, wands pointing at each other's chests: then, recognising each other, they stowed their wands beneath their cloaks and set off, side by side, in the same direction.

"News?", asked the taller of the two.

"The best," replied Snape.'

HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan » dg. jul. 15, 2007 11:44 am

La mateixa notícia i traducció al català.
També, repeteixo, PERILL D'SPÒILERS:

http://www.harrypottercat.com/periodic/ ... ir&num=234
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat