Rumors i coses segures del llibre 7

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Luna, la Rowling encara no ha acabat d'escriure el llibre, però es calcula que sortirà l'any que ve. Per internet hi ha una data que es diu molt (no confirmada i molt friki) es tracta del 07-07-07.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Aah!! Val, gràcies!!
Bé, si surt l'any que ve, sortirà a finals d'any, llavors...En anglès, clar... I en català el 2008, llavors... Bé, el llegirem abans, crec...=P
Això del 7 del 7 del 07 si que és frikie...Estaria bé, això si...u_u

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

jo tambe habia pensat que podia ser aket dia, quan va arribar el dia 7.7.06 vaig pensar que potser agafarien el mateix dia de l´any que be per treure el llibre jo crec que seria una bona pensada i a mes aquest dia no se li oblidaria a ningu. Tindrien que aprofitar aquest dia encara que akesta data sigui molt friki jo crec k seria la millor. Pero escla.... nomes el treurien en angles akest dia.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ary ha escrit:Pero escla.... nomes el treurien en angles akest dia.
Depén (digueu-me somiador, il·lús, boig o el que vulgueu), en algun cas (per exemple el tercer de Memories d'Idhun) un llibre surt per primer cop en diferents idiomes. El que ahuríem de fer és recollir firmes o que sé jo per aconseguir que sorti el mateix dia el llibre en anglès que en castellà i en català. Dubto molt que es pugui aconseguir però per provar-ho només perdem uns minuts i sí ho aconseguim ens estalvariem uns quants mesos. Algú li smebla i s'en vol encuidar?

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Aviam si es digués de fer alguna cosa així... no només se'n hauria d'encarregar una persona si no moltes!!! Perquè per aconseguir alguna cosa, haurien de ser moltíssimes firmes!!!!! Espot intentar, però hauria compromès si no ningú s'ho prendria en serio...
Si es desicís de fer-ho... jo estic disposada a recollir firmes... :roll:
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

feu-vos la idea de que cap llibre de Harry Potter ,ha eixit ,ni eixirá al mateix temps temps en anglès,i amb un altre idioma ,tant com castellà ,català o rus.
Encara que recolliu firmes ,no conseguireu res,ja que això no depén de les editorials (com Empuries o Salamandra),sino que depén de la Rowling,i l'editorial anglesa.

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

S pot prova l veritat po jo kom k se k n angles s scrit x l rowling i no hi ha ningu k mel traduexi lany pasat l 6e mel vax llegi mb angles i mb català i akest any fare l matex ja k no va se tan dificil i si i posu + atencio krek k u akonseguire!!!! :) po no se....Weno jo us rekumanu fe una kosa semblan pk llavors kuan tel llegexes n catala tnteres d tt i veus algunes koses k no as vist pas n angles i axi l llegeixes mol avans i captes l major part d ls coses.
PS: Lu dl 7/7/07 u avia sentit ja i jo sempres e sapigut k l numeru 7 era l numeru magic pk i a 7 dies d l setmana i nose kines koses +(no men recordu) :mrgreen:
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

be dir que molt aquest rumors..son: molts.. be en fi molt... (sautocuiden XD)..en fin canviemd e tema.. sobre la deta friki... osti doncs estaria be no? 7-7-7, home ja que coincideix..doncs...perque no be.. la prfecia, la peli aquella que fa tant yuyu.. 6-6-6, perque no ho poden fer amb harry potter? el dia set de juliol de any que be cau... en dissabte..lo qual suposa..que..no tindrem cole..molt be! ara pensava.. i si el treu el dia 31, el dia del cumple.. bona despedida! anys i taks per molts panys..(versio lapot, ja lahareu vist en algun tema deaniversaris xD, flipada jo aqui).

be lo que penso dels rumors.. aixo de que un del companys del harry sera profe... estic amb en final:pero si no han acabat el estudis... !
lo de la persona que fara magia depres ...blabla.: en filch, o la figg, mira sasemblen i tot, flich, figg(una altra cop fliapada..perdoneume, pero quan em fico seria...em poso seria).
que paxa.. amb la lily i en james: en james li era infidel oi? ho sabia! XDXDXDXDXD (ole culebrons culebrons..) no haverre... en harry te un germa... mes gran que ell, jun germa que surt de la nada... i clar,.. com que es mes gran.. doncs, docsn es mentre va pasar lo del voldemort... doncs doncs.. ell estava treballant, has vist! (joe quina teoria mes bona per favor: soc una crak XD) pos no se..pero tinc moltes ganes de saberho.
una cos que no he acabat de entendre: diu que en harry es fara major de edat.. i blabla.. vale pero aixo que la defensa de sa mare desapareixera? eing? me perdut... aque es refereix?

be perdoneume..pel lapsus que he tingut fara quatre linies.. be suposo que es normal, soc la lapot, que sempre fa el pot (que me que ma quedat la frase, soc una crak!xD) apa siauuu penya.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Doncs bé crack, lo de la sang suposo que es degut a que l'encanteri que va fer en Dumbledore bassant-se amb la sang de la Lily (o de qui fos no vull pensar massa, que cansa i no és sa) era perquè estigués protegit mentre fos petit ino se sabés cuidar ell solet i, en un principi, al ser major d'edat ja es sabrà cuidar ell solet. Crec que és per això.

Cyllan, opino com tu però si no es proba segur que no passarà. Siguent sincer trobo que la proposta que he fet és una bestiesa però mira... qui ho sap.

Lun@, es tractaria de fer-ho a través de diverses webs, no només els usuaris d'aquesta. Tot i que jo no sé com es podria fer.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Severus Snape no es un vampiro
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Bé, després d'aquesta anada d'olla (permeteu-me, però és que m'ha fet gracia...) diré que els rumors, n'hi han que són evidències i estava clar, i la resta... mira, et fan donar més voltes....

En Hagrid?¿? Nooooo pobreeet!!!!!

Tot i que el final seria contundent també... o sigui que si com ha dit en.... ¿Finalpotter? en hagrid mor salvant en Harry, seria lògic que la Rowling hagués decidit deixar viure en Harry i matar-ne un parell en lloc seu (ja hi torno... sàdica.... ) per tant, la teoria té certa lògica...

APA SIAAUUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Lia2 ha escrit: en hagrid mor salvant en Harry, seria lògic que la Rowling hagués decidit deixar viure en Harry i matar-ne un parell en lloc seu (ja hi torno... sàdica.... ) per tant, la teoria té certa lògica...
A veure, el personatge que ha salvat la Rowling (qui si no?) no pot ser en Harry per la senzilla raó que és un personatge excesivament principal com per canviar a l'últim moment el seu destí fatídic (o axiò espero) després d'anys organitzant el seu present/futur. A veure en el fons tots som sàdics, lúnic que passa és que alguns ho reconeixen i d'altres no.

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Juas... Molts d'aquests rumors ja es deien pel sisè llibre, com el dels records d'en Dudley... I al final res.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Finalpotter ha escrit:
Lia2 ha escrit: en hagrid mor salvant en Harry, seria lògic que la Rowling hagués decidit deixar viure en Harry i matar-ne un parell en lloc seu (ja hi torno... sàdica.... ) per tant, la teoria té certa lògica...
A veure, el personatge que ha salvat la Rowling (qui si no?) no pot ser en Harry per la senzilla raó que és un personatge excesivament principal com per canviar a l'últim moment el seu destí fatídic (o axiò espero) després d'anys organitzant el seu present/futur. A veure en el fons tots som sàdics, lúnic que passa és que alguns ho reconeixen i d'altres no.
També també... seria un canvi excessiu que diguéssim...
Finalpotter ha escrit:A veure en el fons tots som sàdics, lúnic que passa és que alguns ho reconeixen i d'altres no.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Deus tenir raó xDDD

Esperem que no tothom tregui el sàdic que portem a dins :P :wink:

APA SIAAUUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Finalpotter ha escrit:Luna, la Rowling encara no ha acabat d'escriure el llibre, però es calcula que sortirà l'any que ve. Per internet hi ha una data que es diu molt (no confirmada i molt friki) es tracta del 07-07-07.
massa rodona la data, pel meu gust XDD

jo tambe havia llegit akests rumor per pags webs sudamericanes, esperem k el sete no ens decebi...
Jo vull vore el casament de'n bill i la fleur!

Tot hi k no crec k akest casament surti a les pelis, perk en la quarta peli havia de soirtir en bill i en charlie i han sudat... XD
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione_krum
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. set. 03, 2006 11:17 pm
Nom: judith
Ubicació: godric hollow

Entrada Autor: hermione_krum »

aixo jo o vaig llegir en una pagina en angles,que ve,tenia ganes d q tornes el krum!!estaria b q el harry acabes amb la ginny

Bloquejat