Quantes pel.lícules en faries del cinquè llibre?

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Voldries que del cincquè llibre en fessin dues pel.lícules o nomès una que se saltès moltes de les escenes?

Una sola pel.lícula.
18
45%
Dues pel.lícules.
19
48%
Cap de les dues anteriors (afegir un comentari a sota).
3
8%
 
Vots totals: 40

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Quantes pel.lícules en faries del cinquè llibre?

Entrada Autor: Yarrick_ »

Donat el cas que els llibres cada cop tenen més pàgines, i que com veiem en el cas de la quarta pel.lícula no és possible d'incloure la majoria de les escenes, el que proposo és que la productora faci un pensament i de cada llibre en faci dues pel.lícules. És cert que per fer-les interesseants potser caldrien alguns retcos, però ja interessa que entri aire fresc, noves opcions en la història no?

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

et refereixes a fer-ne dos parts separades x un intermix, com am les pelis d'ESDA??
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Jo prefereixo que la facin be i amb tot el necessari, encara que l'hagin de partir en dues pel·lícules, que no que la facin molt ràpida i saltan-se moltes escenes. A més així tenim més harry potter. Per mi que la facin en dos pelis, el senyor dels anells, les versions extesses, són tres pelis molt llargues i estan molt bé. :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

jo el q faria és fer com dues versions de la pel.lícula, una versió relativament curta per als cines i l'altra una versió extesa pel dvd. i q fessin algunes sessions al cine amb la versió extesa tb, clar, però q la versió per al gran públic (no fan) fos una versió retallada. pq si no la gent va rajant q si la peli és massa llarga i no sé què... la versió curta seria només retallant la versió extesa, fent que lligués més o menys* i q quedés una pel.lícula entretinguda, sense q hagués d ser estrictament fidel als llibres, només x passar una bona estona i fer-se'n una idea. res cutre, ben fet i tal, però sense q calgués q fos exacte. llavors la gent friki friki tindríem la versió extesa on tot seria exactament com volem i tal... :P seria maco, no? :roll:

* pq si no lliga algo, la gent 'normal' no se n'adona :o . quan van fer la tercera peli li vaig comentar a una amiga q és 'fan' d les pelis només q hi havia algunes incoherències a la peli i em va dir q no se n'havia adonat :eh: i quan les hi vaig explicar (com lo dl mapa i tal) em va dir, ostres sí, no hi havia caigut :P :lol:
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
Kitus
Persona Non Hungrata
Entrades: 25
Membre des de: dj. des. 09, 2004 7:00 am
Ubicació: Alella

Entrada Autor: Kitus »

Jo en faria una només, perque llavors ens quedariem am la intriga de aviam kom es la seguent part, i a mes, si es diu k els actors an crescut tant en 3 pelicules, proporcionalment tambe creixeran en 2, no?

Avatar de l’usuari
diego potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 106
Membre des de: dj. feb. 10, 2005 7:32 pm
Ubicació: Dormitoris de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: diego potter »

Dons jo trobo que podrien fer la bersio normal i fer 1 altra amb les escenes eliminades en canvi de fer dues
"Els records mes felicos es poden trobar en els moment mes foscos"
La britney es la millor

http://news.softpedia.com/images/news2/ ... ures-2.jpg

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

A mi que en facin una o dos més igual, però que siguin fidels als llibres, que a una pelikula de 3 hores no kap tot el llibre? doncs que en facin 2.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No, no... Només una pel·li!!!

La gent s'aburriria i perdria públic.. No crec que sigui igual que ESDA.

Sobre la 'versió extesa'.. No ho sé.... Jo crec que es pot fer el calze en un apel·li...
I l'orde del fènix encara més... qeu es poden suprimir moltes coses.

I sobre el que heu dit de que els llibres cada cop són més grans... la Rowling ha dit que el 6è serà més petit que el 5è. :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

HpConan ha escrit:No, no... Només una pel·li!!!

La gent s'aburriria i perdria públic.. No crec que sigui igual que ESDA.
M'importa poquet que perdi públic, molt millor, no haure de veure la peli al cine amb un munt de nens.^^
Ara que no en perdi tan com per deixar de fer les pelis, a més segurament els q anirien a veure-les serien fans dels llibres que potser les pelis no els agraden tan comercials o dirigides a un públic infantil.
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

aish... posaré el que he posat al fòrum de Harry potter del 3xl. :wink:

:

veure... és obvi que les pel·lis són comercials. Bé les han de vendre. XD

Però, a part d'això de l'Ennllunat, el Cuapelada, el Lladruc i el Forcat... en cap pel·li s'han deixat res important.
És més (pregunta a JK):

¿Qué te pareció que quedase fuera de la película de El Prisionero de Azkaban todo lo relacionado con el mapa del Merodeador?

No me pareció mal. Es imposible incorporar todos los elementos argumentales en una película que no puede rebasar las cuatro horas de duración. Es evidente que las películas tienen restricciones distintas de las de los libros, como son un tiempo y un presupuesto limitados; yo puedo crear los efectos más increíbles sólo con la interacción entre mi imaginación y la de los lectores: por eso prefiero la página escrita a la pantalla.


És claríssim que en les pel·lis es deixaran trossos... Però és que no és el mateix una pel·li que un llibre! Cadascú té un llenguatge diferent!
Per reproduir tot EL Calze trigariem unes 8 hores de pel·li!! I encara enms deixariem trossos. Hi ha coses que s'expliquen al llibre que són impossibles posar-les a la pantalla ("al Harry li va semblar...". Com ho fas gràficament???!).

O sigu, tampoc matarem la Warner per deixar-se la festa de mortiversari, per molt important que sigui pels fans del Nick ( ).

Hi ha coses de les pel·lis que fins i tot jo les trauria, com, a la segona, quan el Harry va a parar a Borgin i Burkes. És del tot innecessari...
I els Weasley a casa dels Dursley, per molt divertit que sigui... és prescindible completament...

La 4arta és molt senzilla:
- Mundial.
- Calze.
- 1a prova.
- 2ona prova.
- 3era prova.
- Cementiri.
- Fudge no creu (això ho posaria fins i tot en la cinquena, i no en la quarta).

Entre mig, quatre minihistòries:
- Cedric.
- Xo (força prescindible).
- Baralla amb Ron (del tot innecessària).
- Mauch (mm...)

Amb això ja es fa una pel·li d'El Calze.
Els detallets més petits (PET, etc) no calen!

---

Ja està. Adééu. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

pero esk a mi que perdi publik més igual, a mi m'agrada molt llegir-me els llibres, i ja que fan les pelikules que les facin b, a mi m'agrada veure tot ewl k me imaginat i no m'agrada defraudar-me.
putser sok una mika egoista, xo preferiria que les fecin b, x cara els lektors....

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo crec que haurien de fer 2 pel·lis: la normal, k aniria als cines i n dvd, i la extensa, k no+ sortiria n dvd. Igual k a ESDLA!!!!

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

io n+ faria una pelicula encara k fos llarga... xk sino!
kina gracia! io e votat una pelicula (encara k fos mol llarga)
pro si an de retallar moles coses prefereixo k en facis dues.



visiteu la web http://www.anteaprabolica.net
usuari:sabina
contrsenya:sababa
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

sol una peli!!!!!

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Però si el cinquè llibre és el llibre en el qual hi passen més coses imprescindibles de tots els altres llibres! L'argument casi que no dóna ni per una sola pel·lícula!

Bloquejat