SEGUR que faran una sola pel·lícula: veient l'èxit que està tenint la 4a conversió, i la seva (respectable) fidelitat, crec que veuen possible fer-ne una de sola. I jo ho prefereixo així. Prou llarga ja és la sèrie (7 llibres mínim), com perquè, a sobre, facin 2 films per cada un! Buff...
I una cosa sobre el 5è llibre. Potser dec ser l'únic que ho pensa, i creureu que m'he tornat boig, però no penseu que el 5è és el llibre que té més palla? M'explico, en realitat, de passar no passa res

És a dir, sí que passen moltes coses, però totes bastant intranscendents (Però amb això no vull dir que no siguin interessants, eh).
No hi ha una trama gaire definida: tot són situacions, que si Xo per aquí, que si la Inquisidora per allà,... D'acord, els primers capítols són INTERESSANTÍSSIMS i la visita al Ministeri... però llevat d'això, l'únic fil conductor de la història són els somnis/visions d'en Harry. A Hogwarts no passa gaire cosa. Després, és clar, hi ha el desenllaç de la història, molt ben elaborat, esplèndid...
El que vull dir és que crec que serà molt difícil de portar-lo al cine. Passen tantes coses... i alhora tant poques, que porten a dues opcions: si és molt fidel al llibre, serà una acumulació de situacions que ens deleitarà als fans... però que molt segurament avorrirà a la crítica i al públic en general. L'altra opció, si eliminen tot l'innecessari per al desenvolupament de la història, quedarà un film molt buit, sense la riquesa de les situacions, desripcions de la Rowling. No sé, què opineu?
Tant de bo sàpiguen trobar un terme mig, a veure com ho fa el nou guionista, Michael Goldenberg, enlloc de Steve Kloves, i el nou director, David Yates

. Segur que ho faran tant bé com els seus predecessors
Fuaa... com m'enrotllo...

Perdoneu, eh

Una abraçada!