No m' agrada gaire la caràtula, preferia la del pòster que més hem vist de la pel·lícula (al que surten en Harry, en Ron, l' Hermione, el Neville, la Ginny i la Luna

El que més tinc ganes de veure (a part de la pel·lícula) és la escenes que han tret

Jo també, sobretot la del record de l'Snape que de fet sí és la que he dit que penso és la més curta...Meitantei_Guille ha escrit: El que més tinc ganes de veure (a part de la pel·lícula) és la escenes que han tret
Uooo!! Sí, sí , síí!! Que béé!! ^^BeTu ha escrit:Audio: Dolby Digital 5.1 Inglés, Castellano, Catalán.
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
(ja està xD)
Veig que han vist que el que van fer amb la tercera és el millor que podien fer, 3 idiomes :D. M'alegro perquè canviaré d'idioma quan senti a l'Hermione castellana (:P xD) i per poder veure la peli en català, ja que al cine la vaig veure en castellà
Si us plau, que no ho canviïn!!!
Oh, espero que el que dius sigui veritat!!! Jo també penso (com la majoria de vosaltres) que la millor opció és que la peli sigui editada en 3 idiomes diferents dins el mateix disc per poder mirar-la com vulguis. El que no m'agrada és que la peli surti en castellà i en català en discs separats, perquè els DVDs no són molt económics que diguem i no es pla de estar-se gastant els calers en comprar la peli per separat en dos idiomes diferents.BeTu ha escrit:Audio: Dolby Digital 5.1 Inglés, Castellano, Catalán.
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
(ja està xD)
Veig que han vist que el que van fer amb la tercera és el millor que podien fer, 3 idiomes :D. M'alegro perquè canviaré d'idioma quan senti a l'Hermione castellana (:P xD) i per poder veure la peli en català, ja que al cine la vaig veure en castellà
Si us plau, que no ho canviïn!!!
Es veu que han afegit la de l'Snape, que tant s'esperavaPadfoot ha escrit: 00:02:31:17 ("TRELAWNEY EATING")
00:00:13:08 ("NEVILLE SPEAKS UP FOR HARRY")
00:00:26:02 ("STEADY CAM AROUND")
00:02:46:18 ("UMBRIDGE QUESTIONS TRELAWNEY")
00:00:17:21 ("MALFOY CRABBE AND GOYLE BULLY A STUDENT")
00:00:21:06 ("FILCH BLOWS ON UMBRIDGE'S HAIR")
00:01:47:14 ("HARRY HERMIONE AND UMBRIDGE - EXTENDED")
00:00:37:22 ("HARRY ENTERS")
00:01:07:23 ("HARRY AND RON PACKING")