Ja veig que al final han agafat aquesta imatge de portada... Normalment posen la imatge que va sortir en el cartell del cine, però a mi aquell pòster com a portada no m'hi
pega i vaig pensar en aquest xD De fet, digueu-me boig, però a mi em van passar la peli (en versió pirata, és clar) i vaig estar buscant caràtules (com a mi m'agrada tenir lo de HP al complert, amb aquesta peli no em conformo amb una capseta de CD's xD), i vaig trobar-ne una que estava bé, i no se perquè em va donar la impressió que la portada realment seria així, no sé, quedava més bé xD I jo, com a bon friki, vaig traduir-la al castellà per imprimir-la a una mena de Ciber que jo vaig, i aquí teniu el resultat de la meva caràtula xD (La redueixo perquè era moolt gran xD):
aquí
Per cert, us heu fixat que al darrere sempre posen al Harry volant?
1 - Harry en el Quidditch.
2 - Harry i Ron en el cotxe.
3 - Harry volant amb en Becbrau.
4 - Harry volant amb l'escombra (fugint del drac xD un altre volador).
5 - Harry volant amb l'escombra per Londres xD
Ara ens podem fer una idea de com seran els DVD per darrere de la sisena i setena pel·lícula xD.
I per últim, així, per una curiositat tonta xD Us heu adonat que la lletra "Lumos" del títol de HP 5 és una mica diferent a les altres? (O sigui, compareu les "Y" dels altres logos amb aquest, o la "F" de "Foc" amb la "F" de "Fènix", perquè ho canvien?) Una mica tonto estic avui, sí, soc molt observador xD
P.D: Cal dir, que no han estat gaire originals... L'han fet tot a l'estil del quart DVD i la portada... Em recorda molt a la del Pres!! Sí, una mena de circumferència de fons, en Harry davant de tot, i en Ron i l'Hermione al costat... A més, l'Hermione a quedat igual!!!!! Només canvia de costat!! La mateixa posició, la mateixa cara... Però aquí amb més mala llet -.-'
P.D 2: Meitantei_Guille, jo tinc els dos primers DVD com els demés xD Els vaig comprar fa poc, perquè els tenia en VHS, i fa pocs se'm va espatllar l'últim que quedava a casa, així que fa un parell de setmanes vaig anar a comprar-los i són com els altres, el deuen haver rellençat

... Lo que no m'agrada, és una mini-cosa, però que no suporto... i és que la foto d'en Harry posant "Primer Any" i "Segon Any" està a baix del DVD xDDD Al tenir els DVD en lateral es veu raro xD Però això és lo de menys.