Duració de la 5na peli?

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat

Duracio de la 5ena peli

L’enquesta ha acabat el dt. gen. 01, 2008 8:54 pm

menys de 2 hores
0
No hi ha cap vot
entre 2h i 2h i 30'
11
58%
de 2h 30' a 3h
7
37%
més de 3 hores
1
5%
 
Vots totals: 19

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Duració de la 5na peli?

Entrada Autor: Mikey Potter »

Quant creieu que durara la 5ena peli, normalment les de Harry Potter es mantenen sobre les 2 hores 2hores i mitja. pero el llibre es molt llarg, o potser no vol dir res???....
Mikey Potter l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 30, 2007 3:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

nem per parts.... :P

1) Jo he votat entre 2h 2h 30

2) Això de lu gruixut qu esigi el llibre, per mi que és tot fals...el quart llibre deu ni do lo gran que era, i crec que durava 2h. Doncs amb mijta hora més o 20 minuts, segur que ells ja en tenen prou :mrgreen:

Naty :lol:


PD: estas fent molts temes am enquestes no..? xDD
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

jo voto per que durarà 3 hores pero per mi ja pot durarne mes
(quantes mes millor :mrgreen: )

casi es el doble que els altres llibres pero per el que he vist al trailer surten bastantes coses i encara que el volguesin resumir almenys unes dos hores i mitja ja hi són

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

jo crec k mes aviat s'aproparà a les 2.30 k a ls 2h aixi k he votat de 2.30 a 3h ^^ xk com ho facin en sols 2h no s'entendrà res si ho han d'explicar tot...xD
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A mi em fa l'efecte que la faran d'unes 2 hores com a molt mitja horeta més. Sabem que de quidditch no en sortirà res i tinc la sensació que agafaran els fets més importants (més el petó) i canviaran les circumstàncies (o el fet mateix) com els hi sembli millor.

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Jo he ficat entre 2h. o 2h. i mitja . No crec que la facen més llarga,3 horetes son molt , i espere que no dure tant, jo m'agobie molt al cine, encara que siga HP... A mes , els productors ja destroçaran el llibre per a que càpiga en 2 hores i mitja , no? Es que solen fer, encara que si no pogueren també es podria donar el cas de que durara tres hores màxim , mes , no. M'en vaig del cine, no aguante -.-

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

aurea ha escrit: jo m'agobie molt al cine, encara que siga HP... A mes , els productors ja destroçaran el llibre per a que càpiga en 2 hores i mitja , no? Es que solen fer, encara que si no pogueren també es podria donar el cas de que durara tres hores màxim , mes , no. M'en vaig del cine, no aguante -.-
A mi tambe em passa igual, el cine es molt agobiant i per que capiga el 5è llibre calen 4 o 5 hores minim :lol: :o :o

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

Jo faig una pregunta... ALGU SAP QUANT DURARA? No vull dir, que si alguna web ho ha anunciat o hi han rumors??

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo faig una pregunta...

Quant creieu que durarà aquesta època de creació massiva d'enquestes, amb uns quants missatges que no compleixen les normes???

Hagan sus apuestaaaaaaas! :mrgreen:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Getta91 ha escrit:Jo faig una pregunta...

Quant creieu que durarà aquesta època de creació massiva d'enquestes, amb uns quants missatges que no compleixen les normes???

Hagan sus apuestaaaaaaas! :mrgreen:
Que dolenta que ets! :lol: Suposo que fins que els moderadors s'hi posin en serio o... L'anterior època es va acabar amb la creació del subfòrum de Temes inútils, oi? Llavors potser es recrearà (no ho crec, però qui sap) o potser es "madurarà" un xic i s'obriren temes més seriosos o...

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

Jajajajaja
Hem de contractar un exterminador d' enquestadors... Potser ni ha algun a les pàgines grogues...
O fins que a algú se li acudeixi fer alguna cosa més útil que fer enquestes...
Juer com estic aquests dies amb els indirectes... 8) Si no funciona passaré a les directes...
UNEIX-TE AL ACLEE

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Finalpotter ha escrit:
Getta91 ha escrit:Jo faig una pregunta...

Quant creieu que durarà aquesta època de creació massiva d'enquestes, amb uns quants missatges que no compleixen les normes???

Hagan sus apuestaaaaaaas! :mrgreen:
Que dolenta que ets! :lol: Suposo que fins que els moderadors s'hi posin en serio o... L'anterior època es va acabar amb la creació del subfòrum de Temes inútils, oi? Llavors potser es recrearà (no ho crec, però qui sap) o potser es "madurarà" un xic i s'obriren temes més seriosos o...
El problema està en que sembla que els moderadors estana adormits i que el nano aquest només fa cas a les coses a mitges. La Padfoot en una ocasió ja el va avisar que dones la opinió en els seus temes però va passar de tot... No se jo, però crec que aquí hi ha unes normes per tothom i que si no es cumplixen alguna cosa s'ha de fer.

Com que el noi sembla que no s'adona de que ens aborreix amb les enquestes i només fa que obrir-ne de noves i cada cop més estúpides... El que vull demanar, si us plau, es que no respongueu a aquestes enquestes tan estúpides, així només feu que donar-li cova.

Per cert noi, encara espero la teva resposta del mp eh. Segueixes sense complir les normes.

Apa, tot dit.
Roger J. Potter l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 21, 2007 11:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Va gent calmem-nos tots una miqueta i no desviem el tema...que per parlar d'enquestes ja en tenim un...

Aquest el deixem pel que diu al títol i si no hi ha res interessant a dir doncs no s'hi diu res i ja està :P

Bloquejat