Primeres imatges oficials de la cinquena pel·lícula!

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Més fotos!!!!


http://www.harrymedia.com/img/categories.php?cat_id=197

Us poso directament l'enllaç, perquè crec que no es veuen gaire bé i són bastant petites... A més, no tinc gaire temps :P

Plis, Pdfoot o algun moderador (o algú que en tingui ganes): si ho creieu convenient, poseu-les!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ole ole mes imatges,

pero no us heu adonat que totes aquestes imatges són fotogrames del trailer. Totes elles estaven explicades en aquell rollo tan llarg: el petó, la Umbridge davant del "no-se-que" (Ara ja sabem davant de que), en Voldemort entre unes ombres, en Harry cridant (quina carota que fa)...

Ara només ens queda veure el trailer que segurament ja tindrem aquesta nit, si no demà al matí. Ole ole.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Uo! Quantes fotos! Ara ja m'han entrat definitivament les ganes d eveure la pel·licula, hi pensaré cada dia fins que l'estrenenin que per cert.... algú sap quan és??
Doncs a mi m'agrada com han caracteritzat la umbridge!almenys amb mi, l'han clavada!Però, sens dbte, la que han carectaritzat millor ha estat a la Luna!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Bé, el que escriuré ara us pot traumatitzar... és un comentari que m'ha sortit al fotolog de la Costa i que bueno... hem dit: a la web que va! (està en castellà, però és que m'ha sortit de dins...)
La inspiració, òbviament, la foto del Harry i la Xo:

Getta said:

(carla vomitant).... ja està...

"Y volvemos de publicidad con noticias sobre la nueva entrega del niño Potter! (Gollumeixon: sí, porque le llaman niño mago aunque ya tenga 16...) analizaremos la escena máaaaaaaaas importante de la quinta película! sí, os hablo obviamente del beso entre el niño que sobrevivió y la china que los cojon*s le tocó! uouo! Lo más esperado por todo el público! podemos observar como se le xafa la nariz al prota y por consiguiente se le caen esas gafas del año de la catapun xim pum y se le empotran a la xin xon xang! (Gollumeixon: borrachaaa yo me voy a darle a la bebida quien tiene xinxón? ANHQV 4EVER! xD) oh sisi lo han hecho magnífico, porque por supuesto esta escena salía en el libro... sisi, a lo billiwig (sé que no sabeu qui és... fa unes ff en altres webs... xD), con detalles detallísimos! vamos, que sólo tenemos una foto pero fijo que luego nos sale la escena del polvo!

(Gollumeixon: de los polvos flu, malpensados, que sois unos malpensados...)

Que es una escena muy importante!

Viva los de la Warner, sí señor, lo próximo sera Bugs Bunny bailando en pelotas encima de la mesa de profes de HP, mientras Dumblie le aplaude y Voldemort se lo monta con la gata de Filch! Mientras la abeja Maya se da un paseo con el calamar giganteee! (Gollumeixon: claro, porque eso sale en el libro, parece mentira que no lo sepáis... incultos!)
Y, por supuesto, Sirius resucitará al tercer dia! (que creo que cae en domingo) y sera the new god! (Gollumeixon: Pos eso podria pasar...:P)

Nada más por hoy, esperamos ansiosos la nueva película! JKR, no te mueras al verla de lo buena que es! han clavado tu obra! ;)

Esto ha sido todo por hoy, nos vemos en las ardi-news de la sexta película, donde Dumbledore no va a morir ni Snape se lo va a cargar!

(Lo he dicho en voz alta? igual es que... tienes el libro equivocado... este librito que es toxito no lo quiero.... xD) Per pillar aquesta última part ardilla, demaneu-me el sonido ardillita del plus!"

Vale... ja està... ja ha passat... xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

(Costa tirada pel llit) bueno tu has vist la meva reacció per la cam... i ara m'ho has fet recordar i... imagina't que torno a tenir risa tonta, a lo millor si torno a fer "pase Heidi" pel passadís se'm passa! :lol: :lol: :lol:
Saps que estic amb tu en tot el que has dit al cent per cent!!! xD (DP: Gollumeixon com t'emborratxis amb el xinxon dela Marisa demano el divorci!!!)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

baah!! quina cagada fer això del petó..... la gent és el que més espera però de veritat.... han esguerrat el moment, ho haurien d'haver tallat :| :| :| nosé en que pensen a la warner... estan convertin una peli de HP en romanticisme cutre que no val res... la gent anirà a veure-la per el petó i prou ¬¬.... havia de ser humit!! i no de pelicula.... :evil:
ja està, ja estic emprenyada
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

El cartell promocional de la peli on surt en Voldy... ehem... no tenia els ulls vermells? snif :(
Que maca la foto del petóóóóó >.< Aiiis que dolça que es veu^^
I la Luna sento dir que m'encanta! Ara només faltarà saber com actua... úù esperem que ho faci millor que en Dan com a mínim^^'

PD: Ron Rulezzzz! ^o^
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

He afegit a la galeria unes quantes fotos noves que han anat sortint aquest vespre :P

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Vaia, hombre...

Porto no sé quanta estona aquí currant-m'ho, i vens tu i t'avances... :wall: :wall: Bueno, no passa res.

Per cert, us heu fixat en que a la foto del Dumby al Wizengamot hi ha una Beauxbatons? :? Què hi pinta?

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Perdó Marc :oops: Merci per intentar posar-ho :P

Vols dir que és una noia de Beauxbatons? El barret si que s'hi assembla...però no sé no hi pinta res aqui al mig...deu ser algú altre...

PD: Llegint un comentari de la Costa a la galeria...potser és la senyora Figg, perquè encara que porti un barret com les de Beauxbatons una mica de cara de senyora gran si que fa no? :P

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Segueixen sortint noves fotos, aquest cop no de tanta qualitat, però comencem a poder veure la pinta que farà la Bellatrix.

Encara no les poso a la galeria, perquè si després surten de més qualitat i esborro aquestes es perdran tots els comentaris que ha fet la gent :P

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Més fotos!!!!! (plis, ara no me les treieu!!!! XD)

- Decret de l'Umbridge raro
- Harry, bessons i Hermione a Plaça Grimmauld (és quan el Harry diu que vol que li expliquin què és l'Ordre)
- Snape



I aquí trobareu el tràileeeeeeer!!!!

Hermes_17
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:26 pm
Ubicació: L'Hospitalet del Lobregat - Barcelona

Entrada Autor: Hermes_17 »

No se'm obra... es normal?
La felicitat es troba fins i tot en els moments més foscos, només en hem d'enrecordar d'encendre el llum... Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

nono, no es normal que no se t'obri, perquè jo les he pogut veure, però tranquil/a, són captures del trailer, si te'l mires també ho veuràs.
per cert, en el mini trailer ja m'hi havia fixat, però el harry té una cosa xunga al coll, algú ho identifica? serà que els Dursley el maltracten :lol: :lol: :lol: jaja! nono, de veritat, ara no hi caic en que pot ser :roll: :roll: :roll:
i la Bellatrix! buaaa! fot una cara de boja impresionant! ja és el que ha de ser! :P el trobo bastant aconseguit amb aquestes fotos :mrgreen: mes o menys me la imaginava així^^
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Aquests dies està tothom en moviment pel tràiler, les fotos.. jeje :lol:
Aquesta pel·lícula serà molt obscura (no ho dic per el color..) nosé ami per lo que he vist sembla una peli de por gairebé! Dic jo que serà per a no apta a menors de 13 no? Avere si els pares entenen d'una vegada que Harry Potter no és per a nens petitons.(No ho dic amb ànim d'ofendre a ningú, pero es que és la veritat)
Us imagineu com seran les altres pel·lis?? :chainsaw: Starwars jejejeje
Imatge

Bloquejat