Primeres imatges oficials de la cinquena pel·lícula!

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Hermion Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 43
Membre des de: ds. març 18, 2006 11:42 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermion Granger »

Estan molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!

Sobretot la de la Luna

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Wooow!! Cada dia fotooos!!
Quina il·luu!! ^^ XD
L'última de la Luna m'agrada... He de ser sincera, la primera vegada que la vaig veure no em va agradar gens...
Però no se, serà que m'he anat acostumant a ella, o l'ambient de bruixa amb el vestuari i maquitllatge... O totes dues coses!!
Tot i que la veritat, amb el cabell recollit, q sembla q el té curt, estpa molt millor....
igualment, si, ara ho puc dir amb totes les paraules, ÉS UNA BONA LUNA... Tot i així, ecara hem de veure com actua i com fa de Luna... :wink:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Uaaaaaah!!!! La foto de la Luna! M'encanta, l'han clavat per primera vegada! cantem el al·leluiaaa! xDDD
Vale vale, és que quan van ensenyar fotos de la Evanna Lynch no em va agradar però... uoh, com canvia^^ ara esperem que actui amb la simpatia de la Luna i la millor! :P

El Harry de debò... sense comentaris... de Guatemala a Guatepeor... xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Una altra foto.... m'he espantat quan l'he vist xD

En Dudley s'ha tornat un macarra :lol: :lol:

Imatge

PD: Si la voleu veure més gran està penjada a la galeria en tamany enorme :wink:
Padfoot l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 27, 2006 8:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

La Luna increible! Brutal! És tal com me la imaginava! Però la d'en Dudley... puff! Jo també m'he espantat! Quin canvi! De ser el nen burro cursi a passat a ser el "heavy" wau! Jaja :lol: Jo no me'l imaginava tan... tan, enteneu? jaja Bé, tots teniu raó, quan s'estreni la pelicula als cinemes ja l'haurem vist per fotografies! jaja
aveure si trobem més fotos!
Laiaaaa

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Jo me quedat flipant a la foto del harry que suposem que es la dels dementors... on estan a un tunel???? :o Que es alló un graffiti que asobre possa SI ??? :o:o
Jo aquesta escena no me l'imaginava així ni somiant! Me l'imaginava en un carrer d'aquestos de la peli 3 en un carreró entre dues cases amb parets de totxos vermellosos i tot obscur... :cry:

La umbridge és tal i com m'elimaginava! I el seu despatx també (no amb tants plats de gatets, però així) S'asembla vastant al dibuix que va fer el HPconan!! amb la matlla aquella rosa! jejeje :lol:

Wooo:o la foto d' ED molt bona! sí , pro falta gent no? no son els dos germans Parra? Semblen tots mol baixets.. quan mesuraran?

No se si es que m'ho sembla pro penso que la peli l'estan encertant bastant, no? :roll: (comparant amb les altres)

Aquesta pel·li veurem més ambients, hogsmade, la sala de la necesidad (on fan les reuninons d' ED) ... Grimauld place (casa d'en Sirius) Espero que fasin el arbre que està bordat a la paret.. :P

Això és en Big D!!!! :o:o:o:o Jo si que m'espantat si semble un paio de 20 anys dienli a la seva "mama" que li canvii de canal!!!!! :o :lol:

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣
Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

8O 8O 8O 8O Quin susto m'he fotut quan he vist al Duddley!!!! Com a canviat!! :o :o
Si que estan sortint fotos! D'aquíal juliol ja tindrem tota la peli amb fotos!! xDDD vull una foto on surti el Sirius!! Fins que no el vegi el Gary vestit de Sirius no estaré tranquil·la!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

I ara em pregunto... en les escenes en què en Dudleió estimat i en Harry surten junts, els posaran gaire estona de costat? Perquè és clar... en Harry diguem que no és molt alt i en Dudleió... :o 8O bé, no sé què li ha passat, però és enorme! I deu ser bastant més alt també! Hehehe, en Harry no es veurà enlloc!
I encara l'ha de protegir dels demèntors? Però si amb un cop d'aquests braçassos seus ja els hauria enviat a l'altre barri!!! hehehe, bé, terrible, no sé pas si ha empitjorat més en Dudley o en Harry... jo no sé pas qui m'agrada menys...
Apa... queda dit!!! :mrgreen:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Jo crec k ha empitjorat el Harry u_u encara que el Dudly amb la pinta de latin king...

Ara, el que sembla que ha millorat es el Ron! almenys a ell sembla que li han encertat el pentinat!!
La Hermi...massa pentinada amb la permanent o els rullos que li foten i cada vegada mes rossa... que va ser de la Hermi clavada de la 1a i 2a peli??
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Ara no m'enracordo qui ho ha comentat. Però alú ha dit que en Harry duia un paper blanc alla, a dins del pantaló, on acaba la corbata, xDDD. I si portès la llista secreta de l'ED? Seria un lloc segur, perquè poques persones s'atreverien a fotre la mà allà. :lol:
La Luna m'agrada molt. Però quan la miro...li tinc enveja! No se, es un sentiment raro, muhhahaa :mrgreen:

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Imatge
charlotte evans ha escrit:· Emmm, jo crec ke son, començant per l'esquerra: Zacarias (on va la h?¿ O no hi va?) Smith, nòvio 1r de la Ginny, Parvati i Padma, darrere els bessons, Xo, Harry (aket no l'heu vist oi? :lol: ), Hermoine (amb cara de mala llet :roll: , tots estan aixi com seriosos, però ella més!), darrera el Neville, Ron, Luna, Pau Parra?, Dean?... supuso ke algo axi, però: no falta gent :| ? Ara no me'n recordo, ho miraré...
Emm, yes :lol: ! Falta molta gent :? ! Vaig mirar el llibre i posa que hi ha:

Neville, Dean, Lavender, Parvati, Padma, Xo, Marietta, Luna, Katie Bell, Alicia Spinnet, Angelina Johnson, Pau i Dani Parra, Ernie Macmillan, Justin Finch-Fletchley, Hannah Abbott, noia de Hufflepuff amb una trena llarga que li arriba fins a la cintura, tres nois de Rawenclaw: Anthony Goldstein i Michael Corner i Terry Boot, Ginny, noi ros i esprimatxat de nas arremangat de l'equip de Quidditch de Hufflepuff (que despres diu que es el Zacharias [em sembla que va aki la h...]), Fred i George i Lee Jordan. Més el Harry, el Ron i l'Hermione.

Tots akets son els que entren a la primera reunió de l'Ed, al cap del senglar :wink:

Bé, ja veieu que falta gent, a la pel·licula suposo que sortiran només els que estan a la foto, però clar, tants potser no els hi anava bé, no ho se...

Imatge

Una altra cosa: m'ha agradat molt-molt la imatge de la Luna, i això que a les fotos de presentació no em feia el pes... dons ara sí, m'encanta, les arrecades de raves m'han fet afecte, i veig que a molta gent també :mrgreen: !!

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

M'encanta la Luna!! És genial!! Però li falta remarcar la seva exentricitat no? Massa noia normal... la Luna és la Luna!
xD

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Eis!! :P
:mrgreen: :mrgreen: és vritat!! :mrgreen: :mrgreen:
a mi la Luna m'agrada molt com l'han posat, amb la seva llarguissima melena rossa...està molt bé es clavadeta!! :wink:
i a la fotu aquella on surten els membres de l'ED, el Harry es el mes lleig que hi ha... :cry: :( :cry: :(
I això que per mi era un déu!! :P però wenu, l'aspecte pot canviar no??
ja l'hi creixerant els cabells, el que m'importa

cerveses! es que sigui sent el Dan i el Harry Potter de sempre!!!!! :hug:

PD: kina desgracia am el pèl! :wink: :cry:
dew!!!!! :)
:mrgreen: :alien: :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Eiiii! Que ja tornem a tenir material nou :wink:

Aquest cop és un dels cartells promocionals de la peli, amb en Voldemort :mrgreen:

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Més fotoooooooossss!!

Les podeu veure en tamany més gran a la galeria si voleu :wink:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Bloquejat