Ja a la venda!!!! Videojoc de l'Orde

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Ei, perdoneu la meva ignorància! Però el quart joc a mi em va encantar a nivell gràfic. Vaig jugar-hi poc, però recordo que el mundial de Quidditch era xulo i que va agradar-me bastant la nova ambientació del castell. Això sí, només vaig jugar-hi un parell de pantalles, dins el castell (els altres tres jocs me'ls he passat tots). Com és que n'hi ha tants a qui no us va agradar? jo no hi vaig jugar per falta de temps, però tant dolent era?
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Aralforn ha escrit:Ei, perdoneu la meva ignorància! Però el quart joc a mi em va encantar a nivell gràfic. Vaig jugar-hi poc, però recordo que el mundial de Quidditch era xulo i que va agradar-me bastant la nova ambientació del castell. Això sí, només vaig jugar-hi un parell de pantalles, dins el castell (els altres tres jocs me'ls he passat tots). Com és que n'hi ha tants a qui no us va agradar? jo no hi vaig jugar per falta de temps, però tant dolent era?
Ei, que a nivell gràfic era brutal en comparació amb els anteriors i altres coses també les tenia millorades... però el problema bé a nivell de jugabilitat, que no permet tanta llibretat com els anteriors, ja que està limitat a uns 10 nivells si no recordo malament... que a més, els has de repetir i es fan aborrits...

Aixó també fa que en molt o massa poc temps t'hagis passat tot el joc... i a mi, certament, em va deixar amb ganes de mes...

Una de les coses que tampoc vaig trobar comode era el tema dels cromos que havies d'anar comprant per aconseguir més poders o altres avantatges... o el sistema per a fer els conjurs, que mai sortia el que volies xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Per tots els interessats en el videojoc, ja han creat una web especial per ell :P

Podeu moureu's una mica per Hogwarts guiats per la Gemma Gemmec i veure alguns fons de pantalla, tràilers i coses d'aquestes, només cal que aprengueu els encanteris necessaris :P

Cal que aneu a aquesta adreça http://harrypotter.ea.com/hpootp/ i de moment clicar on diu UK (suposo que més endavant els altres països també estaran disponibles.)

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ja està disponible la versió americana de la web del videojoc:

http://www.ea.com/harrypotterandtheorderofthephoenix/

L'anglesa de l'altre dia et permetia fer una volta per Hogwarts, en canvi aquesta no, aquesta permet veure diversos tràilers del videojoc, hi ha fons de pantalla i coses d'aquestes...


PD: Si aneu al link que vaig posar l'altre dia ja està disponible la versió en castellà també.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Us posso un vídeo que he trobat pel youtube on es parla sobre la creació de la BSO per al joc... més que res, si veuen algunes imatges també :P

http://www.youtube.com/watch?v=O0prD46sx94[/youtube]
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Joc de l'OotP ja a la venda

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ja és a la venda!!!!!

Només l'he vist al cataleg del Media Markt però suposo que ja ho tindran a molts altres llocs...

El joc està disponible per a Nintendo DS (42,90€), PS2(47,90€), PSP(47,90€), PS3(67,90€) i Wii(57,50€)... No diu res de Xbox o Xbox 360, que cabrons xD Ni tampoc per a PC :S
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

És veritat, jo també el vaig veure en un cataleg de joguines.
El trobo una mica massa car... potser és en aquella jugeteria però el vaig veure per 59'99€, bé, no em puc queixar perquè m'he l'acabaré comprant (Quan estalvïi bastant T_T)
Per cert, jo si l'he vist per Pc, val també 60€ però només l'he trobat al Corteingles i no a la botiga, si no per internet.

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Ostres, que bé! Per fi sonarà el tema de Hedwig al videojoc! Sí que els ha costat obtenir els drets, i això que hi havia Warner al darrera!

(Ei, jo no he jugat a tots els jocs, però als que sí que he jugat mai sonava el tema de Hedwig, i al vídeo d'en Roger hi diuen que aquest any per fi han aconseguit els drets per fer-ho, per la qual cosa entenc que és el primer cop que sortirà la música "original" de la pel·li al videojoc!)

:-)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Però el joc és en anglès, o també hi és en castellà? Hauré de fer cerques exhaustives a l'eMule... :twisted: :twisted:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si us interessa des d'aquí us podeu baixar la demo de la versió d'ordinador. Ja me l'he baixda peò encara no he tingut temps de probar-la.

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

un trailer nou i més fotos(encara que ja hagi sortit el joc xD)
http://es.videogames.games.yahoo.com/es ... fenix.html
Imatge

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

Els de la Game Boy advance i els de la DS són una mica...una perdua de diners? El de la Cambra Secreta per al PC em va agradar moltíssim, i això que és l'únic que tinc per al ordinador...I els de la DS i la Game Boy Advance són una replica del típic joc Pokemon.I especialment el del Calze de Foc el vaig trobar penós.
Crec que vendrien molt fent un joc multijugador.Almenys jo el comprava.
UNEIX-TE AL ACLEE

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Des d'aquest enllaç podeu descarregar-vos la demo del joc. No sé en quin idioma està (possiblement és multilingüe...)

Si des d'aquí no podeu, feu-ho des d'aquí:
http://largedownloads.ea.com/pub/demos/HarryPotter/
I clickeu a l'arxiu "HPOOTP_PC_DD_DEMO.exe".

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Eis... aquí el viciat!

Avui m'he comprat el joc per a la Play2 i us he de dir que, gràcies a Déu (o millor dit als d'EA) el joc pinta molt, però que molt bé...

Així de forma ràpida us el puc descriure com un retorn a la plataforma dels 3 primers jocs (moviment per el castell i els seus espais) amb una gran ampliació i perfecció de decorats extrets de les pel·lícules... i una altra millora és la forma de fer els conjurs, maleficis i altres... que ja no es limita a premer un botó si no a fer moviments amb el joystick... :P

També recupera l'antic mode de joc, de trobar secrets per el castell, proves, mini-jocs, etc...

Ara vaig a seguir mirant i ja us aniré informant d'altres aspectes millor...

PS: Al principi fas un tutorial a Grimmauld Place amb en Sírius Black com a professor ;)
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

aaaggg! estic x fotrel a la basuraaa!!! estic encallada, i x molt q ho probo no m'en surto... menys mal q mel vaig baixar dinternet, q larribo a comprar i 50 eurillos a la paperera...
un dia q no stigi tan nervioseta u probare altre cop... jeje
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Bloquejat