Peculiaritat rodatge HP5

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Peculiaritat rodatge HP5

Entrada Autor: neus_snitch »

Mireu, he trobat un curiós reportatge en una web.
No sabia on posar-lo, s'ha quedat ací :lol:


ANSA

Fuente: 2001"

L’actor de Harry Potter, l’anglés Daniel Radcliffe, digué repetir una escena d’un bes 30 votes, durant la filmació de “Harry Potter l’Ordre del Fènix”.
Segons s’informà hui, Radcliffe,de 17 anys, tingué inconvenients en besar a la seua co-protagonista Katie Leung de 19, i qui fa de nóvia de Potter, Xo Xang.
Aparentment, els nervis li jugaren una mala passada al jove mag.
“Daniel dóna bons bessos”, declarà Leung després de l’inonvenient durant el set.
“Ho vaig gaudir molt. Ell és una persona molt energètica i et fa sentir molt relaxada. És genial treballar amb Daniel”, agregà.
Per la seua part, Radcliffe declarà que va ser “divertit” repetir 30 vegades l’escena del bes, encara que admití que ambdós “estàvem molt nerviosos al principi”.
“Després ens afluixarem”, continuà.
Per al productor del film, David Yates, presenciar eixa escena de la cinquena entrega de Harry Potter “fou emocionant”.
“Hem treballat amb Daniel des que era un xiquet i l’hem vist travessar per tots aquests canvis, mentre creixia”, digué el productor.
“Tot l’equip de producció es reuní cara al monitor del dia del bes. Férem moltes (com es diu “tomas”?), i va ser emocionant ja que eixe és el primer bes de Harry Potter”, conclogué.


Per cert:
katie leung ha escrit:Ho vaig gaudir molt. (...) És genial treballar amb Daniel”,
Clar, poca vergonya, ahí gaudiriem totes... :evil:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ei, la vritat es que molta gent esta esperant aquesta escena i mmra que a mi no em diu res... Tinc altres escenes que m'agradaria veure molt mes, com la lluita Voldy-Dumby, la lluita a la sala de la mort (Es diu axi?) i sobretot veure a la mala bruixa de la Umbridge com esta caracteritzada pq ha de tenir cara de gripau i un llacet al cap. jajaja :lol:

Aixo de 30 vegades... dons jo vaig llegir no recordo on que van ser 50... crec que ho deia en Ruppert en una entrevista, pro no ho recordo segur...

Apa, gràcies per la info...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

Ostres, la veritat és que ja ho havia llegit a algun altre lloc... quina sort la Xo Xang! :evil: NO HI HA DRET XD jejejeje! segur ke va ser la Xo la ke va voler repetir l'escena tants cops XD jajaja! Ami la Xo em cau fatal :x però mencantaria fer al seu paper :wink: ! wenu, millo la Ginny, k es mes mona XXD jaja, no em feu cas jaja
Gràcies per comentaru! :P
Laiaaaaa :imslow:
Laia_Weasley l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 01, 2006 9:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Re: Peculiaritat rodatge HP5

Entrada Autor: Lis Malfoy »

neus_snitch ha escrit:Per cert:
katie leung ha escrit:Ho vaig gaudir molt. (...) És genial treballar amb Daniel”,
Clar, poca vergonya, ahí gaudiriem totes... :evil:
Bé... a qui li interessa tant veure un simple petó entre en Harry i la Xo? perquè a veure, jo prefereixo altres trossos que un simple petó, ni que hagués de durar mitja peli! 30 escenes? aquest noi voleu dir que en sap gaire? hehehe!
Però bé, a Hollywood és més interessant un petó que un partit de quidditch, què hi farem!

Bé, jo discrepo de la neus, hauria preferit gaudir amb l'Snape :mrgreen:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

A mi hem sembla que en Daniel és un espavilat 8) ...............nervios diu........i una merda!!!! Aquests és volia fotre el lote i no sabia com :mrgreen: :mrgreen: i l'altre tampoc va fer res per remediar-ho!!!

Toma 25: el peto
HP: ara el fem amb llengua...... 8)
Xo : nooooo, que habans gairabé m'ofegues


QUE PUTES................. :mrgreen:
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

xDDDDDDDDDDDDDDD!!! Ostias, debien sortir amb els llavis podrits, xDD. Vull dir, allà despentinats 20 cops, amb els llavis vermells, etc, etc.
Espero que no siguin tan cabr*ns de no mostrar el petó, només com s'acosten una mica i ja, perquè això...esque com ho fagin tiro les palomites a la pantalla, xD :lol:

Qui fora Xo Xang!!! Però també Ginny, que també li donarà lo seu a la 6a pel.lícula. Aqui totes reben, només falta l'Hermione (però amb el Ron). Aiixx, aixx, m'esta entrant una mala ost*a que pa que pa que, :mrgreen:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Perfevor!!
30 vegades... em cenyeixo més a la teoria del Daniel espabilat XD

Cuan vegi la pel·lícula, espero veure un petó com déu mana, i no un petonet de bebé o un enfocament curt... vull un morreig de minut i mig! xD val, ja sé que això és impossible... jajjaa xD

Chau!

Pd: Qui fos katie leung... :P

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Kina sort la Xo Xang! i ademés 30 vegades!!!!!!! :x I l'any que ve apa la Ginny que no ve d'aquí!!!!!! Però a veure jo ja ho havia llegit això i deien que la primera vegada que ho havien intentat gravar en Daniel estava constipat i no va poder ser( em sembla que era en el mundopotter.com) i jo també esperu que sigui un petò de película!!
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Recordeu que el petó és moll?
Si l'han hagut de repetir 30 vegades, la Xo ha de plorar 30 vegades...
La Katie no tardarà gaire en arribar a la fase de deshidratació, no patiu...

P.D: :roll:
P.D.2: em sembla que a aquesta escena i les de Harry"sócidiota"-Xo"lamegaguai" em taparé els ulls... m'hauré de tapar els ulls tota la peli... :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Ostra si es convertirà en una peli de terror!!! :o Veure la bruixa aquella lligan amb en Harry tallan i tornan a ajuntar-se!!! I llavors m'hauré de portar els 25 paquets de clinex per la plorera de quan en Sírius es mori :cry: esperu anari amb gent que se l'hagi llegit i que plorin com jo.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

trenta vegades?!?!?!?!?!?!
serà guarra la Kati Leung akesta o com es digui...!!! :evil: :evil: :evil:
exagerats!!! pro el Daniel tambe es un espavilat, eeeeh!!
espero que valgui la pena perque sino..... :twisted: :mrgreen:
30 vegades!!!!!!!!!!!! aixo és una bestiesa!!!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo sabia que moltes sí, però trenta... xD

I al llibre, que ni es veu el petó... :roll: Mare emva, com "rizan el rizo".
M'ha fet gràcia el
Larongyea ha escrit:xDDDDDDDDDDDDDDD!!! Ostias, debien sortir amb els llavis podrits, xDD. Vull dir, allà despentinats 20 cops, amb els llavis vermells, etc, etc
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nop crec que sigui un petó d'aquests apassionants, no? Vull dir... no sé. :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Bah... el petó aquest serà el que molts potser esperen (per què mentre es vegi q es van acostant ja em conformo, perquè al llibre ho has de suposar...) i després quan el vegin es quedaran 8O només això?

Això de que han hagut de rodar l'escena trenta vegades ja ho havia vist per algun lloc... em decanto per la possibilitat que de són uns espavilats (els dos!) quan ho vaig buscar em feien gràcia els titulars:

Harry Potter no sabe besar
Ni un pelo de tonto

I molts més! em va fer molta gràcia! :lol:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Osti, 30 vegades... ehem ehem xDDD

Andrea llavis podrits?¿? :lol: :lol: :lol:

Teniu raó... la Xo hauria hagut de plorar trenta vegades... xD

Acabaré dehidratada... tant veure plorar... xDD ah, i l'ho que ploraré jo quan es mori en Sirius...

Apoio les teories:

- Aquest no sap besar ( :lol: )
- És un aprofitat xDDD

APA SIAAUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

Que llestos els nois... jajajaj i al final sera un petonet curt i ens posaran l'escusa de que s'havien de suprimir trossos per la durada... :evil:
Bueno no crec però qui sap... ara no sé si sera un petonet dels que necessites molta imaginació o un petó d'aquells llargs que quant ho veus te'n agafen ganes... (:mrgreen: :mrgreen:) però segurament sera el segon perquè deu anar millor a una pelicula, es a dir, a la gent li agrada més en general. Ja ho veurem amb la pelicula xD

P.D.: 30 vegades són moltes no si no en tens ganes??!!??!! jajaja
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Bloquejat