El confessionari de Hogwarts [joc]

Aquí hi han els temes inútils i les parides. Recordeu que han de ser de Harry Potter.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 275
Membre des de: 26/03/2012
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: El confessionari de Hogwarts [joc]

EntradaAutor: hermione potter » dc. 14 juny, 2017 12:11

Confesso que he tornat! Hola a tothom! (uuh, fora, no la volem aquí!! :bah :bah :bah )

Confesso que sí, sé que he passat molt de temps fora, però el batxillerat no em deixa gaire temps lliure. Però ara que ha arribat l'estiu i sóc una mica més lliure (dic mica perquè treballo, estic fent el treball de recerca i em vull treure el carnet de moto) he pensat que era un bon moment per tornar i donar alguna senyal de vida.

Confesso que intentaré posar-me al dia amb tot, perquè ho trobo molt a faltar (i veig que Gryffindor està molt avall amb la puntuació xD).

Confesso que l'altre dia vaig tornar a escriure una mica de totes les FF que tinc per aquí abandonades, així que espero penjar alguna cosa ben aviat!

Confesso, per acabar amb aquesta merda intervenció, que aquí dalt a la muntanya ens estem morint de calor, per tant us acompanyo a tots en el sentiment :mrgreen:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
HARRY POTTER el meu món de desconnexió.
Lily Potter

Arwen Black
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: 03/09/2010
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Amagada al teu armari. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

EntradaAutor: Arwen Black » dc. 14 juny, 2017 18:08

Confesso que és una alegria llegir-te per aquí, hermione potter!

Confesso que m'alegro que hagis acabat el curs, i que experimentis ni que sigui una mica menys aquesta calor infernal :)

Confesso que no vaig canviar jo el Confessionari, al final, ja el vaig trobar aquí. Em sembla un lloc màgic, semblant a la Sala de la Necessitat, que només la trobes si saps què busques... Us podeu subscriure al tema, si voleu, i us arriba un correu quan algú escriu. ^^

Confesso que tens raó Cass, hauria hagut de revisar el que vaig escriure. Tinc un dubte sobre això dels articles, hauria de dir 'el Cass"?

Confesso que no pensava que es referís sol a mi, l'Antares xD

Confesso que havia vist aquesta pel•lícula! Ja fa temps i no recordo quines sensacions em va donar.
Spoiler: show
Sí que em va semblar molt malament que obrís la càpsula, però no sé si m'hi vaig reconciliar, com ella.
Trobes que en el cas de la Bella, de La Bella i la Bèstia, també és Síndrome d'Estocolm?
Tot anava bé. (lectors: NOOOOOO...!!! que no s'acabi TT_TT)

Mercè Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: 25/10/2013

EntradaAutor: Mercè Granger » dj. 15 juny, 2017 0:16

Confesso que, després de dies d'agonia (xd), ja tinc les notes de selectivitat.

Confesso que tinc un 12'38 :ballar: Confesso que espero entrar a periodisme; en el pitjor dels casos tinc nota suficient per entrar al grau obert, i així començar periodisme i dret/relacions laborals, i després decidir. Així que ESTIC MOLT CONTENTA :ballar: O també m'hauria de plantejar potser anar a Madrid on hi ha doble grau de periodisme i dret :think: ... Nah xd

Confesso que ta sols venia a comentar aixó :think: Però bé, intentaré confessar un poquet més :mrgreen:

Confesso que estic contenta de veure que la web reviu :heart: Vinga, aquest estiu intentaré estar més pendent i una forma excel·lent de motivació són els comentaris a la meva fic cofcof. Que té un èxit nefast, malgrat todo l'amor que li dedico

Confesso que trobo a faltar l'opció de ratllar el text en el fòrum. Em seria molt útil!

Confesso que a vegades les situacions em superen a causa dels nervis. I algunes coses les faig diferents de com ho faria algú altre (algú amb dos dits de front i més pragmatisme): el tema d'anar a comprar o altres coses d'aquestes d'interaccionar, especialment amb desconeguts..., i me les enginyo per fer tot el que puc més o menys a la meva manera (sobretot amb el tema de les botigues, que m'he adonat que sóc capaç d'anar al doble de lluny per anar a una botiga que conec en comptes d'anar a la que tinc al costat i m'ho he de tenir tot sota control). I que sembli que mai és suficient perquè hauria de fer més i més segons els altres. I jo intento valorar-me aquestes petites coses però semblen tonteries perquè mai és suficient. (Perquè, no sé, eh, però podia haver-ho engegat tot a la merda i no haver fet res, oi?)

Confesso que en part em sento identificada amb això u,u Ànims, pensa que els petits detalls són els que importen, oi? No es pot començar a construir una casa per la teulada.

em vull treure el carnet de moto

Confesso que jo també em volia treure el carnet de moto, però crec que ja he desistit, ningú em veia amb possibilitas :roll: I, definitivament, dono gràcies per no haver de fer el treball de recerca xd
Imatge

Cass Ross
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 382
Membre des de: 06/04/2013
Nom: Noah

EntradaAutor: Cass Ross » dj. 15 juny, 2017 10:14

Confesso que bentornada, hermione potter.

hermione potter ha escrit:Confesso que sí, sé que he passat molt de temps fora, però el batxillerat no em deixa gaire temps lliure. Però ara que ha arribat l'estiu i sóc una mica més lliure (dic mica perquè treballo, estic fent el treball de recerca i em vull treure el carnet de moto) he pensat que era un bon moment per tornar i donar alguna senyal de vida.

Confesso que ostres, tindràs un estiu ben ocupat!

Confesso que jo m'hauria de treure el carnet de conduir però vaig escapolint-me'n i qui dia passa any empeny lol Em trobaré amb trenta anys i sense carnet i me'n penediré molt, ja veureu.

hermione potter ha escrit:Confesso, per acabar amb aquesta merda intervenció, que aquí dalt a la muntanya ens estem morint de calor, per tant us acompanyo a tots en el sentiment :mrgreen:

Confesso que m'alegro que fins i tot allà dalt us estigueu rostint :P

Arwen Black ha escrit:Confesso que no vaig canviar jo el Confessionari, al final, ja el vaig trobar aquí. Em sembla un lloc màgic, semblant a la Sala de la Necessitat, que només la trobes si saps què busques...

Confesso que em sembla molt bonica aquesta comparació.

Arwen Black ha escrit:Confesso que tens raó Cass, hauria hagut de revisar el que vaig escriure. Tinc un dubte sobre això dels articles, hauria de dir 'el Cass"?

Confesso que seria Cass a seques, sense article. I pel que fa als adjectius i tota la resta, en masculí.

Arwen Black]Trobes que en el cas de la Bella, de La Bella i la Bèstia, també és Síndrome d'Estocolm?[/quote]
Confesso que hauria de veure'n la pel·lícula per pensar-ho més bé, perquè no me'n recordo gaire de la història de la Bella i la Bèstia. Però en aquest cas, em sembla que l'actitud de la Bella és voluntaria per salvar el seu pare, oi? Com he dit, no me'n recordo i l'hauria de veure. Però, en fi, que la nova versió (la pel·lícula on surt l'Emma Watson) té moltes coses a criticar.

[quote="Mercè Granger ha escrit:
Confesso que, després de dies d'agonia (xd), ja tinc les notes de selectivitat.

Confesso que, ostres, quina rapidesa! Si aquesta setmana s'estan fent els examens aquí a Catalunya! Me n'alegro molt de la notassa que has tret, moltes felicitats!! Veus, com tens possibilitats per entrar a la carrera que volies!

Mercè Granger ha escrit:Confesso que trobo a faltar l'opció de ratllar el text en el fòrum. Em seria molt útil!

Confesso que, ostres, no ho havia pensat mai, però tens tota la raó! I mira que quan fem els comentaris de les fanfictions em sembla que sí que hi és aquesta opció.

Confesso que en part em sento identificada amb això u,u Ànims, pensa que els petits detalls són els que importen, oi? No es pot començar a construir una casa per la teulada.

Confesso que merci ^^
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Unapersona
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 195
Membre des de: 08/04/2015
Rang: Persona

EntradaAutor: Unapersona » dj. 15 juny, 2017 19:22

Confesso que avui he acabat la selectivitat!!!!!!!! Per fi! Ara VACANCES (bé, tinc l'examen teòric de l'autoescola, però no ve d'aquí :P)

Confesso que estic molt content ^_^ M'hagués pogut anar millor, però com que aprovant en tinc prou per entrar a la universitat (i en principi aprovo) cap problema.

Confesso que ara que s'ha acabat el curs... fanfictions, vés que vinc! (ara dic això, però d'aquí dos dies les deixaré de banda, que ja em conec)

Confesso que la de Transwhat? sembla interessant per començar, però és com molt binària, no? I el tema dels gèneres no-binaris no està gaire contemplat...

Confesso que és veritat que no utilitza la paraula nonbinary enlloc, però en canvi utilitza genderqueer i gender-variance (aquest últim no l'havia llegit mai). Tot i que sí que és veritat que, ara que m'ho miro, hi ha llocs on hi podria haver més representació. Fa un temps vaig enviar-li un email per demanar-li que afegís nonbinary al glossari, però no he rebut resposta.

Confesso que llavors segurament ens queixaríem que a l'hivern fa massa fred!

Confesso que sí, els humans som així :riure: Tot i així, prefereixo mil vegades l'hivern que l'estiu. No sé per què, però prefereixo tremolar que suar!

Confesso que jo havia pensat en ADEN o AHEN (assignat dona/home al néixer), perquè més aviat el que ens assignen seria el gènere, no? Però reconec que sona horrible lol (I com pronuncies AHEN, eh Cass?)

Confesso que no sona bé (almenys AFAB sona AFABle :lol:), però potser és acostumar-s'hi. Si pronunciem AHEN amb la hac aspirada semblarà que estiguem tossint tot el dia!

També hi ha aquestes dues imatges:

Confesso que són molt bones ^_^ Aquella època el "you" els va semblar una aberració i bé que ho accepten ara, no? Això dóna esperança, també!

Confesso que el pipiripip és, pel que he vist, una de les flors que té més variants dialectals... Sóc l'únic que anomena així la rosella?

Confesso que 8O És la primera vegada que sento aquesta paraula! Però m'agrada! :P

Doncs que en un text literari, està acceptat que s'escriguin dialectes en el narrador, oi? Vull dir, que no cal que sigui al 100% el català estàndard, encara que els dialectes no siguin per caracteritzar un narrador/personatge que parla en aquest dialecte, sinó que és una cosa de l'autor (i es podria utilitzar en un narrador totalment impersonal)? He vist novel·les escrites en valencià i tal, però no sé si seria lo mateix. (No sé si té gaire coherència, si no s'entén digueu-m'ho i ho tornaré a formular quan tingui el cap més clar.)

Confesso que suposo que algú et podrà respondre millor que jo. Però afegeixo el meu granet de sorra: la traducció d'El Senyor dels Anells al català utilitza el català central per personatges com els hobbits o en Gàndalf però el valencià pels de Gondor (Bóromir i companyia, no recordo com parla l'Aràgorn). De fet, em sembla que el mateix Tolkien va demanar que es mantinguessin diferències dialectals entre personatges de diferents procedències. Sigui com sigui, un llibre no deixa de ser una obra d'art, i l'artista és lliure de fer el que vulgui amb la seva obra!

Confesso que cada vegada que vull escriure "Confesso que odio x" recordo una vegada que jo li vaig dir a la Gee que era dolent odiar i després vaig escriure una confessió exclamant una cosa que odiava, i l'Unapersona m'ho va fer notar. ¬¬

Confesso que ups! Aquest Unapersona, sempre tant empipador... :mrgreen:

Confesso que em sorprèn que la Mercè Granger ja hagi fet la Selectivitat la setmana passada perquè aquí a Catalunya es fa aquesta setmana. Em pensava que eren els mateixos dies arreu.

Confesso que ara ja ha passat, o sigui que no és gaire útil, però aquí tens el calendari: http://www.educaweb.com/contenidos/educativos/selectividad/fechas-realizacion-examenes-selectividad/. Coses del sistema autonòmic! :P

Confesso, Arwen, que si mai tens cap dubte sobre els gèneres no-binaris (perquè sembla que no t'hagi acabat de quedar clara la idea no et preocupis, és normal, pot ser una idea complexa al principi ^^), pots comentar-hi per aquí i algú de nosaltres respondrà o també pots enviar-me un missatge en privat (aquí o al facebook) i estaré encantat de parlar-ne amb tu ^^

Confesso que a nosaltres mateixos (o almenys a mi) ens va costar entendre-ho, ja em puc imaginar que per tu deu sonar extraterrestre! :boig2: (visca les hipèrboles) Evidentment em sumo a l'oferiment d'ajuda de Cass.

Confesso que he tornat! Hola a tothom! (uuh, fora, no la volem aquí!! :bah :bah :bah )

Confesso que benvinguda de nou una altra vegada! :hug:

Confesso que tinc un 12'38

Confesso que moltes felicitats! Així en tens prou per entrar a periodisme! :)
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona · Nova fanfic properament (no feu cas d'això de properament, ho poso aquí per autopressionar-me una mica)

Mercè Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: 25/10/2013

EntradaAutor: Mercè Granger » dv. 07 jul., 2017 14:35

Spoiler: show
Confesso que gràcies! Crec que encara no m'acabo de creure la nota xd (i resem perquè no baixi amb les dobles correccions).

Confesso que almenys ja he demanat plaça a les residències.

Confesso que em moro d'enveja, tothom està a Menorca per Sant Joan i jo aquí, morta d'oi :cry: De l'any que ve no passa que vagi a Menorca.

Confesso que hauria d'anar preparant les coses per sortir avui. Però em fa peresa. Acabo de confessar i m'hi poso.

Confesso que a jo no em molesta la calor (bé, si, però tampoc tant), el que em fot de veres són els mosquits. Crec que sóc un bufet lliure per ells, ja quasi tinc més picades que pell :|

Confesso que m'estic llegint el primer llibre de Memòries d'Idhun. Poso la mà al foc que era l'única de la web que encara no s'havia llegit la saga.

Confesso que edito el missatge perquè és just i necessari.

Confesso que ja han sortit les assignacions de les universitats. I no entro a periodisme. Perfecte, que bonic tot, eh?

Confesso que en part es culpa meva perquè em pensava que economia em ponderaria 0'2 (hola, he tret millor nota d'economia que de mates o geo. Que algú m'ho expliqui per favor), però havia mirat malament i no ponderava i per tant la nota baixava i :cry: :cry: :cry:

Confesso que em sento inútil. Molt. Com si el meu esforç no hagués servit per res.

Confesso que recordo les frases "Bah, per periodisme no necessites nota de tall", "Si a periodisme et demanen un cinc!", "Els de ciències sí que els pot anar d'un punt, que necessiten nota de tall, però vosaltres que sou de lletres no en soleu necessitar..." i coses així. Sort que no necessitava nota de tall, oi? (I no, no vull anar a la privada amb les monges. Vull anar a la Pompeu. Punt).

Confesso que almenys m'accepten al grau obert. Però clar, que no t'asseguren que a segon et puguis passar a periodisme si la teva nota no supera la nota de tall de l'any anterior.

Confesso que bé, repetiré la sele per setembre, tan sols l'específica, mates i geo, que són les que em ponderen (les úniques que em ponderen. Perquè clar, de cultura audiovisual, literatura catalana i literatura castellana, les altres que ponderen a periodisme, no t'hi pots examinar si fas la sele a les Balears).

Confesso que després em demano si de veritat hauria de fer periodisme o que ("Periodisme està molt malament, no trobarás feina, fes dret millor", "Periodisme? Hauràs de parlar i no et va bé això", "Ets massa tímida per fer periodisme". Us he demanat opinió? Fico merda a les vostres carreres? Us heu informat mínimament? Perquè periodisme no es limita tan sols al telediari, eh?). I tinc molta por a equivocar-me i fer pagar als meus pares la matrícula d'uns estudis que no m'agradin. I si acabo com la Rita Skeeter?! :sua . Básicament, aixó sóc jo ara mateix:

Imatge

Confesso que al final acabaré fent estudis anglesos i de professora i a la merda tot. Almenys tindré feina.

Confesso que a més, al final, a les dobles correccions, em varen baixar un punt i mig de català (justament el màxim que em podien llevar, quina casualitat, oi?); quan en tot segon, mai no he baixat del nou en els exàmens i tenia un 10 de final; però eh, que segons el segon corrector el meu examen estava de cinc (i us juro que de l'examen de català vaig quedar molt contenta, i vaig respondre totes les preguntes, i comprovant-ho amb els apunts, crec que ho vaig fer bé. I que jo surti contenta d'un examen es difícil xd) -quasi totes les correccions han anat a la baixa, aquest any, sembla. Sort que a les dobles correccions sempre intentaven ajudar, eh?-. Per si fos poc, no et deixen veure l'examen fins a la meitat juliol, i te l'envien per correu electrònic escanejat, a més. I tampoc us creieu que surten les correccions o perquè ho has fet malament, que va.

Confesso que me'n vaig a menjar gelat. I a plorar. I a menjar gelat.
Imatge

Cass Ross
Entrades: 382
Membre des de: 06/04/2013
Nom: Noah

EntradaAutor: Cass Ross » dv. 14 jul., 2017 13:24

Confesso que m'agrada estar de vacances, però sembla impossible com malgrat tenir més temps lliure que durant el curs és impossible quadrar horaris amb la gent i poder quedar tant com voldria.

Confesso que ara que s'ha acabat el curs... fanfictions, vés que vinc! (ara dic això, però d'aquí dos dies les deixaré de banda, que ja em conec)

Confesso que el mateix em passa a mi! A més, aquest estiu la pàgina està molt abandonada, i això sap greu.

Confesso que suposo que algú et podrà respondre millor que jo. Però afegeixo el meu granet de sorra: la traducció d'El Senyor dels Anells al català utilitza el català central per personatges com els hobbits o en Gàndalf però el valencià pels de Gondor (Bóromir i companyia, no recordo com parla l'Aràgorn). De fet, em sembla que el mateix Tolkien va demanar que es mantinguessin diferències dialectals entre personatges de diferents procedències. Sigui com sigui, un llibre no deixa de ser una obra d'art, i l'artista és lliure de fer el que vulgui amb la seva obra!

Confesso que gràcies! I no ho sabia, això de TLOR.

Confesso que ja han sortit les assignacions de les universitats. I no entro a periodisme. Perfecte, que bonic tot, eh?

Confesso que això és una )""$ molt grossa! Sobretot si has tret tan bona nota! Quin greu.

Confesso que bé, repetiré la sele per setembre, tan sols l'específica, mates i geo, que són les que em ponderen (les úniques que em ponderen. Perquè clar, de cultura audiovisual, literatura catalana i literatura castellana, les altres que ponderen a periodisme, no t'hi pots examinar si fas la sele a les Balears).

Confesso que et desitjo molta sort, i que quin estiu t'espera! És estrany que les assignatures ponderin diferent segons cada lloc...

Confesso que estic fent una relectura en anglès de Harry Potter (per celebrar els vint anys del primer llibre).

Confesso que a vegades tinc dubtes sobre la trama o altres coses de Harry Potter que no m'acaben de quadrar, o que no conec, i em pregunto si seria per preguntar-les aquí o podríem obrir un altre fil on es comentés aquests dubtes i ens intentem respondre'ns els uns als altres. Què en penseu?

Confesso que el Reading Book Challange 2017 és molt interessant. El podríem mantenir actiu i anar actualitzant, oi? Quina subtilesa xD

Confesso que estaria bé que el Confessionari tornés a estar en mode amagat que només s'hi pogués accedir si s'està registrat, que no sé per què va desaparèixer.

Confesso que trobo molt curiós el que em va passar l'altre dia: estava en un ambient molt sorollós i la persona amb la que anava em va demanar si sabia llengua de signes, i jo li vaig dir que sí, però que només me'n recordava de l'alfabet. Llavors ella em va preguntar alguna altra cosa però jo no la vaig entendre i li vaig comentar que no la sentia i que ja en parlaríem després. I no va ser fins al cap d'una estona que em vaig adonar que li havia respost en llengua de signes :lol: He estat reflexionant i recordo mes coses que només l'alfabet :')
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Unapersona
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 195
Membre des de: 08/04/2015
Rang: Persona

EntradaAutor: Unapersona » dv. 14 jul., 2017 18:48

Confesso que només fa dos posts que no confesso, però va, que la web s'ha de reactivar.

Confesso que no que ho sento... però encara no està tot perdut, no? Al setembre encara hi pots arribar, entenc. El que m'ha semblat molt estrany és que no et puguis examinar de cultura audiovisual, literatura catalana i literatura castellana. És per diferències en el sistema educatiu o per alguna altra cosa?

Confesso que trobo molt curiós el que em va passar l'altre dia: estava en un ambient molt sorollós i la persona amb la que anava em va demanar si sabia llengua de signes, i jo li vaig dir que sí, però que només me'n recordava de l'alfabet. Llavors ella em va preguntar alguna altra cosa però jo no la vaig entendre i li vaig comentar que no la sentia i que ja en parlaríem després. I no va ser fins al cap d'una estona que em vaig adonar que li havia respost en llengua de signes :lol: He estat reflexionant i recordo mes coses que només l'alfabet :')

Confesso que apa, ja m'agradaria a mi utilitzar la LSC sense pensar-hi! No sé com m'ho faré per enganxar-me a traducció i interpretació sense el nivell A1 :?
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona · Nova fanfic properament (no feu cas d'això de properament, ho poso aquí per autopressionar-me una mica)

Marc piju
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: 11/06/2017
Nom: Marc
Rang: Griffindor

EntradaAutor: Marc piju » dl. 31 jul., 2017 9:59

Confesso que m'agrada veure película de star wars

Confesso que me pasat el joc de lego harry potter en lego any 1-4 en historia

Confesso que em fa por el soroll dels petards grans quan exploten