Harry Potter Tag

Aquí hi han els temes inútils i les parides. Recordeu que han de ser de Harry Potter.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Mercè Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: 25/10/2013

Harry Potter Tag

EntradaAutor: Mercè Granger » dg. 05 març, 2017 20:45

Bon dia! :mrgreen:

Fa temps vaig veure aquest mini test de Harry Potter i he trobat que seria graciós posar-lo a la web, per si ens volem entretenir una mica contestant-lo (les preguntes són una mica xorra, les típiques de sempre, vaja, però tampoc passa res, sempre és entretingut contestar aquestes coses -almenys a jo m'agrada xd-).

Quin és el teu llibre de Harry Potter preferit?
Quina és la teva pel·lícula preferida?
Quin és el llibre menys t'agrada?
I la pel·lícula que menys t'agrada?
Quines parts del llibre et varen fer plorar?
A quin personatge intentaries seduir?
Quin és el teu personatge preferit?
Quin seria el teu Patronus?
Si poguessis escollir una de les Relíquies de la Mort, quina seria?
Rondadors, Exèrcit de Dumbledore o Nova Generació?
A quina residència estaries?
Quina és la teva matèria de Hogwarts preferida?
Quin és el teu professor preferit?
A quins actors t'agradaria conèixer?
Quins encanteris t'agradaria saber fer?
Quina seria la teva posició en el quidditch?
Vares quedar satisfet amb el final?

Codi: Selecciona’ls tots

[b]Quin és el teu llibre de Harry Potter preferit?[/b]
[b]Quina és la teva pel·lícula preferida?[/b]
[b]Quin és el llibre menys t'agrada?[/b]
[b]I la pel·lícula que menys t'agrada?[/b]
[b]Quines parts del llibre et varen fer plorar?[/b]
[b]A quin personatge intentaries seduir?[/b]
[b]Quin és el teu personatge preferit?[/b]
[b]Quin seria el teu Patronus?[/b]
[b]Si poguessis escollir una de les Relíquies de la Mort, quina seria?[/b]
[b]Rondadors, Exèrcit de Dumbledore o Nova Generació?[/b]
[b]A quina residència estaries?[/b]
[b]Quina és la teva matèria de Hogwarts preferida?[/b]
[b]Quin és el teu professor preferit?[/b]
[b]A quins actors t'agradaria conèixer?[/b]
[b]Quins encanteris t'agradaria saber fer?[/b]
[b]Quina seria la teva posició en el quidditch?[/b]
[b]Vares quedar satisfet amb el final?[/b]

(Contesto el test en el següent missatge)
Imatge

Agatha Black
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 583
Membre des de: 01/07/2008
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.
Contacta:

Re: Harry Potter Tag

EntradaAutor: Agatha Black » dl. 06 març, 2017 13:06

Hola! M’agrada el tema. I a la feina se’ns han bloquejat els programes així que ara mateix no tinc res a fer! XD

Quin és el teu llibre de Harry Potter preferit? No ho tinc clar, però el que m’he llegit més vegades és El calze de foc, així que diré aquest. 
Quina és la teva pel•lícula preferida? L’orde del fènix sens dubte. També m’agrada Les relíquies de la mort p.I.
Quin és el llibre menys t'agrada? L’orde del fènix. La millor pel•lícula i el pitjor llibre.
I la pel•lícula que menys t'agrada? El pres d’Azkaban, però per motius de guió; visualment és una de les millors, però l’argument està fatal.
Quines parts del llibre et varen fer plorar? Buf. Ara mateix em venen les morts del Sirius i del Dobby (especialment quan el Harry li cava la tomba amb les mans); la conversa del Harry amb els pares del Cedric després de la seva mort; el moment en què el Harry li diu al Ron que el Dumbledore no li va donar l’apagador perquè sabia que marxaria, sinó perquè sabia que voldria tornar, i quan coneixem els pares del Neville a Sant Mungo.
A quin personatge intentaries seduir? En Sirius. No doubt. XD
Quin és el teu personatge preferit? Per ordre: Sirius, Minnie McGee, Nevielle.
Quin seria el teu Patronus? Un husky! No en tenia ni idea, però des que Pottermore me’l va adjudicar tinc claríssim que no podria ser res més!
Si poguessis escollir una de les Relíquies de la Mort, quina seria? Qualsevol, per destruir-la i que ningú no la pugui fer servir. Capa inclosa.
Rondadors, Exèrcit de Dumbledore o Nova Generació? Nova generació, a aquestes alçades! XD
A quina residència estaries? La duda ofende XD
Quina és la teva matèria de Hogwarts preferida? Defensa i Runes antigues.
Quin és el teu professor preferit? La McGonagall, evidentment!
A quins actors t'agradaria conèixer? En Daniel; a nivell personal em sembla el més simpàtic i divertit de tots.
Quins encanteris t'agradaria saber fer? Patronus, protego, i algun encanteri per llançar cohets! :D
Quina seria la teva posició en el quidditch? Encistelladora o caçadora.
Vares quedar satisfet amb el final? Sí, és clar 
Imatge

Unapersona
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 195
Membre des de: 08/04/2015
Rang: Persona

EntradaAutor: Unapersona » dt. 07 març, 2017 20:11

Quin és el teu llibre de Harry Potter preferit? No n'estic segur. Potser Les relíquies de la mort, o El misteri del Príncep
Quina és la teva pel·lícula preferida? Ni idea. Fa temps que no les miro i no me'n recordo
Quin és el llibre menys t'agrada? Potser precisament El calze de foc. Recordo que se'm va fer molt pesat (excepte la part del final). Potser si el tornés a llegir ara m'agradaria més.
I la pel·lícula que menys t'agrada? El mateix que abans.
Quines parts del llibre et varen fer plorar? Les morts d'en Dobby, d'en Sirius i d'en Dumbledore (recordo que aquesta última vaig anar a abraçar el pare i tot... no sé per què, perquè ara trobo més trista la d'en Dobby).
A quin personatge intentaries seduir? A cap, em sembla Però he sentit que els demèntors fan uns petons molt apassionats
Quin és el teu personatge preferit? Sense cap ordre en concret: Sírius, McGonagall, Dumbledore, Snape, Dobby, Neville... potser són massa... és que sempre em costa molt triar una cosa preferida!
Quin seria el teu Patronus? Dapple grey mare segons pottermore. No és el meu cavall preferit, però els cavalls m'agraden (tot i que prefereixo els gats).
Si poguessis escollir una de les Relíquies de la Mort, quina seria? Capa d'invisibilitat. Ningú m'ha ensenyat a fer encanteris i no tinc ganes de passar-me els dies morint-me de nostàlgia. I la capa pot ser útil (i de pas et protegeix dels encanteris, a falta de la capacitat per a fer-ne...)
Rondadors, Exèrcit de Dumbledore o Nova Generació? Mmh, potser triaria la Nova Generació, però com que de moment no m'he llegit ni el Cursed Child ni he he llegit res més de pottermore (bàsicament només tinc informació de l'epíleg) (100 punts menys per Ravenclaw! Ho tinc a la llista de coses pendents) de moment em quedo amb l'Exèrcit d'en Dumbledore.
A quina residència estaries? Ravenclaw (més específicament Ravenpuff) i Thunderbird. Pottermore em va fer dubtar al principi, però les explicacions de l'Agatha sobre el ravenclaw creatiu i el thunderbird "Gryffindor filòsof, que busca llibertat i aventures per ampliar els seus horitzons" em van convèncer!
Quina és la teva matèria de Hogwarts preferida? Transfiguració. Runes antigues sembla interessant, també
Quin és el teu professor preferit? McGonagall
A quins actors t'agradaria conèixer? El que fa de Fawkes.
Quins encanteris t'agradaria saber fer? Patronus, patronus i més patronus! També algun per fer flotar les coses, i aquell que fa sortir espurnes de la vareta.
Quina seria la teva posició en el quidditch? Espectador
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona · Nova fanfic properament (no feu cas d'això de properament, ho poso aquí per autopressionar-me una mica)

Mercè Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: 25/10/2013

EntradaAutor: Mercè Granger » dj. 09 març, 2017 21:17

Quin és el teu llibre de Harry Potter preferit? El pres d'Azkaban, sens dubte ♥
Quina és la teva pel·lícula preferida? També la de El pres d'Azkaban. Va ser la primera pel·lícula de Harry Potter que vaig veure, so, és especial. A més, el DVD està retxat ja de totes les vegades que l'he vist xd
Quin és el llibre menys t'agrada? L'orde del Fènix, l'únic llibre que se'm va fer pesat.
I la pel·lícula que menys t'agrada? El misteri del príncep.
Quines parts del llibre et varen fer plorar? La mort del Sirius en va deixar un trauma la primera vegada que em vaig llegir els llibres. També la mort del Dobby, la de la Hedwig, el final, les escenes de la Vall de Goldric al darrer llibre...
A quin personatge intentaries seduir? Algun dels Weird Sisters. El Sirius o el Llopin. Però el George tampoc no seria una mala opció.
Quin és el teu personatge preferit? El Sirius i el Llopin again xd En tinc molt d'altres que m'agraden bastant, però és que són massa!
Quin seria el teu Patronus? Pottermore diu que un ragdoll cat i m'ho crec. Sinó, sempre he pensat que seria algun tipus d'ocell maco... o una gallina (no demaneu, per favor).
Si poguessis escollir una de les Relíquies de la Mort, quina seria? Reconec que la capa em podria ser molt útil per qualque cosa, peeerò no sé jo. Prefereixo no ternir-ne cap, gràcies.
Rondadors, Exèrcit de Dumbledore o Nova Generació? Rondadors 4evah. Tot i que també m'agrada la nova generació per les opcions que ofereix (si em passo pel forro The Cursed Child, obviament).
A quina residència estaries? Ravenclaw, tot i que me n'estic adonant que tinc alguns trets molt Gryffindor xd Però jo em decanto per les àguiles always ♥
Quina és la teva matèria de Hogwarts preferida? Encanteris i Defensa sempre m'han cridat l'atenció. I Runes Antigues també crec que podria ser molt interessant i Futurologia entretinguda tan sols pels desbarats que podria dir com a prediccions. El que tinc clar és que seria una patata a pocions HAHA.
Quin és el teu professor preferit? El Llopin i la McGonagall. El Flitwick també em cau molt bé, però.
A quins actors t'agradaria conèixer? L'Emma. O el David Tennant ♥
Quins encanteris t'agradaria saber fer? A part dels típics (Expecto Patronus, Lumus, etc.), m'encantaria saber fer un Accio. Em seria tan útil al meu dia a dia, per trobar tot allò que perdo! xd O un que ordenés les coses, o m'ajudés a orientar-me, o saber aparetre per no arribar tard... em seria tan útil la màgia.
Quina seria la teva posició en el quidditch? A les grades :') O caçadora, sino, o batedora.
Vares quedar satisfet amb el final? Ajà, bastant. Crec que la Rowling va saber tancar molt bé la saga.

I després d'això, torno a la meva cova a estudiar. Desitgeu-me sort!
Imatge

Antares_Black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 284
Membre des de: 11/12/2012
Rang: Nét de Sírius Black. Mestís

EntradaAutor: Antares_Black » ds. 11 març, 2017 22:36

Un cop més s'ha fet evident que m'enrotllo com una persiana... :roll:

Us ho poso en spoilers:

Versió detallada:
Spoiler: show
Quin és el teu llibre de Harry Potter preferit?

El sisè: The Half-Blood Prince. Em va agradar moltíssim.

Fins aleshores tenia el tercer, però el va superar. I el setè no va poder amb el sisè. Per a mi, és el millor.

Podria dubtar amb el tercer (que m'agrada perquè hi ha moltes classes), amb el quart (perquè em va resultar molt impressionant. És clar que el fet que fos el primer que em llegís en anglès hi influeix molt) o fins i tot amb el segon (però no seria una decisió del tot real perquè seria més pel record que me n'he format; veureu per què a la següent pregunta). No dic el primer, perquè crec que si agrada tant és perquè és el primer i és més la coneixença del món màgic, no el llibre en si. Però crec que el sisè és el que més tocat em va deixar. Totes les classes d'en Dumbledore, el pensiu, els records de la vida d'en Voldemort, els horricreus, el professor Llagot, l'amenaça dels Cavallers de la Mort, els Gaunt, Azkaban, el llibre del Half-Blood Prince, etc. Tot plegat em va resultar molt potent.

Quina és la teva pel·lícula preferida?

Diré que la segona: La Cambra Secreta.

Les dues primeres crec que són les millors, perquè a nivell de vestuari i d'atrezzo són les que més ens introdueixen en aquest fascinant ambient màgic. Les altres estan bé perquè segueixen els llibres. I, tot i que el tercer llibre és bo, la pel·lícula es va quedar curta (sobretot precisament per la falta de vestuari màgic. En Ron amb pantalons??? 8O I en Dumbledore passa de les seves túniques espectaculars als parracs i les espardenyes...).

Suposo que la història al voltant d'Slytherin va ser el que em va fascinar. I també la cambra amagada al castell, ja que a mi sempre m'ha agradar voltar pels corredors de l'escola :riure: i trobar-hi passadissos secrets (a la meva n'hi havia molts). Era la combinació perfecta.

Tinc les dues primeres pel·lícules en vídeo i les vaig mirar quan encara no m'havia llegit cap llibre (suposo que també influeix molt el fet que va ser la primera que vaig mirar en català —perquè la primera la tenia en castellà i no entenia gaire coses; més tard la vaig gravar de la tele—, i vaig entendre TOT el que deien xD). Entre la segona i la tercera hi va haver un lapse de temps tan gran (m'imagino que per la mort de Richard Harris), que no vaig poder aguantar més i em vaig posar a llegir. Com que la segona m'havia agradat tant, vaig començar pel segon. Me'l vaig llegir una pila de cops! Fins que vaig decidir començar pel primer llegir-los tots :reading: (els que havien sortit aleshores).

Quin és el llibre menys t'agrada?

Probablement el cinquè: L'Orde del Fènix.

Si bé és cert que és un bon llibre, vaig trobar que no m'acabava de fer clec el ritme de la història (trobo que la lentitud i els canvis de ritme no eren adequats) i se'm va arribar a fer monòton. Fins que va arribar a un punt que ja tenia ganes d'acabar-lo. Però hi ha coses que em van agradar molt del llibre, tot s'ha de dir. Perquè és el que introdueix amb més intensitat el tema polític i educatiu. Coneixem la Conselleria d'Afers Màgics per dins, les idees que tenen segons quins bruixots, el canvi d'actitud del Fudge simpàtic que coneixíem fins aleshores i que es torna poruc i esquerp, l'ED (que ens presenta personatges diversos —i d'altres residències—, les seves actituds, i què fan per combatre el que està passant a l'escola i a la política en general davant de l'amenaça de guerra), etc.

No cal dir que el que més em va fascinar del llibre va ser el de Grimauld Place i quan coneixem l'arbre genealògic de la família Black. Però és un llibre fluix pels temes que toca. Crec que el plantejament era bo, però es podria haver desenvolupat d'una altra manera. I és per això que és el que no em va agradar tant com els altres.

I la pel·lícula que menys t'agrada?

L'Orde del Fènix.

I aquesta no necessàriament només pels mateixos motius que al llibre. No em va agradar gens la il·luminació. Sembla una ximpleria, però és molt important. Aquesta llum blava i freda... Fa que tot sembli de cera o de plàstic. L'escena dels patronus em va agrada, per això, eh! Ah! I la Luna m'agrada molt més a la pel·lícula que en el llibre, tot s'ha de dir. Però, vaja, de totes és la que menys em convenç...

Quines parts del llibre et varen fer plorar?

Una pila de coses! Jo ploro per molt poc! Poso les que em vénen al cap.

-Quan la Molly coneix en Harry a l'estació i de seguida se l'estima. Prohibeix els seus fills preguntar-li per l'Innominable, li diu a la Ginny que no és un mono de fira i simpatitza i empatitza molt fortament amb en Harry. No sé si vaig plorar plorar, però que em va sembla emotiu, i tant!

-Com en Harry es queda completament captivat per l'espill de Gised.

-La necrològica d'en Dumbledore que va escriure l'Elfies Dux. De veritat que em va semblar molt trista :cry: i vaig sentir molta simpatia per l'Elfies.

-Quan en Harry abandona la casa dels Durley i, fins i tot havent-ho passat tant malament, té records emotius de la seva infantesa i de quan dormia al sota-escala.

-Escenes del Bosc de Dean...

-Escenes a l'Hospital de Sant Mungo...

-Escenes d'en Hagrid. Com quan ha de deixar que en Charlie s'endugui en Norbert; quan condemnen en Becbrau, el desengany de la Madame Maxime (que no vol acceptar que és una geganta); quan creu que en Hagrid és mort...

-La història de l'Helena Ravenclaw (la Dama Grisa) i la conversa que hi té.

-Els records de l'Snape. També vaig plorar per la infantesa d'en Llopin; i quan l'acomiaden. La història de la Luna, la d'en Neville, la d'en Dean...

-Patia en les batalles (com la del Departament de misteris, que estàs pendent que tothom estigui bé mentre estàs consternat per la Profecia; o en la batalla dels set Potter).

-En Ron i la ràdio màgica...

-Les tortures i les captivitats (Hermione, Ollivander, la professora de muggleologia...), i no cal dir que durant la guerra.

Naturalment que em varen fer plorar les morts dels personatges... Però crec que hi ha una pila més de coses més que fan plorar!!!

A quin personatge intentaries seduir?

La Madame Rosmerta!!! (sí, què passa? xD) No sabria dir-vos per què, però sempre m'ha cridat molt l'atenció.

Però no li diria pas que no a la McGonagall si em tragués a ballar!!

(A l'Snape no el seduiria. Però el cert és que ell em va seduir a mi primer!)

Quin és el teu personatge preferit?

Només en puc dir un?? :(

La Minerva McGonagall. Ja sé que és molt típica, però m'agrada tot d'ella. Sempre tan justa, tan misteriosa (em va apassionar la història del seu passat), que amaga els sentiments sota la disciplina (fins que es deixa anar...), tan talentosa, tan valenta... I el millor és que sota aquesta façana de persona tibada hi ha una persona molt sensible i sentimental que estima els que l'envolten, que ha patit i ha lluitat molt també.

Una de les coses que em resulten més tristes és que renunciés el seu amor per la màgia. És clar que els seus plors van iniciar una preciosa amistat amb en Dumbledore quan aquest li va pregunta què tenia. Segurament, jo hauria escollit igual que ella (renunciar a l'amor abans que veure la meva vareta encadenada sota el llit). Sempre penso en el maleït Douglas aquest dels nassos: Renoi, per què havies de ser muggle! :bah Ens hauríem estalviat molts maldecaps! :'(

M'agrada molt la Molly Weasley (sorpresos?). M'enamora la seva maternitat. I no em refereixo només a la seva protecció amb la família i el seu paper com a mare i mestressa de casa, sinó al seu caràcter afectuós (fins i tot quan renya, també em resulta afectuosa). També envejo la seva relació amb l'Arthur. Tot i que no m'agradava com es posava amb la Fleur, perquè en Bill (a banda de criticar-li l'estil de cabells i de roba) s'ajuntés amb la Tonks. També es barallava amb en Sírius... però ja sap que no ens poden agradar cent per cent (també tenen defectes). Sempre esperava que adoptés en Harry... (vull dir que visqués sempre al Cau i que no tornés amb els Dursley, perquè ja el cuidava com si fos fill seu)

També m'agrada molt la Mèrope Gaunt. En sabem molt poc, però sempre m'ha despertat molta llàstima. La família Gaunt en sí em fascina molt (com la Black), però la Mèrope n'és l'ovella negra. Pobra; estava completament enamorada d'aquell noi que amb prou feines havia vist cavalcar prop de la seva barraca i que ni tan sols coneixia (per qui sentia «una exaltada passió secreta»). Allò la va portar a la seva perdició. I el seu pare i el seu germà, com la maltractaven! Estava tan desgraciada, que no podia ni fer màgia, ni lluitar per sobreviure. Es va donar a la mort tot i tenir un fill que la necessitava. Com diu en Dumbledore, no tenia el valor de la Lily. No és pas que l'admiri. La Mèrope és un personatge llastimós, i no es pot pas dir que tingui virtuts destacables. Però des del primer moment que en vaig llegit, em va cridar molt l'atenció.

Aquí no diré l'Ollivander perquè no és que m'agradi el personatge en sí, sinó el fet que compartim passió! :mrgreen:

Em solen agradar molt més els personatges adults.

(Sé que molts esperàveu que digues l'Snape sense dubtar, però no. Tot i que em sembla un personatge molt interessant i molt ben presentat, no li tinc tanta devoció)

Quin seria el teu Patronus?

Segons el primer test de Pottermore, un cigne negre (Black Swan). Però no simpatitzo gens amb aquest resultat. El simbolisme que l'acompanya és intrigant, sí, però crec que no fa per a mi. També el teixó que va ser el que em va sortir després tampoc no parla massa de mi... El drac és el que fa més per a mi. Però seria més un animàgic o un otherkin que no pas un patronus... (tot i que no descarto que pugui ser-ho) No ho sé, la veritat. És una cosa que encara he de descobrir de mi (si encara no he seleccionat cap record definitiu per conjurar-lo...).

Si poguessis escollir una de les Relíquies de la Mort, quina seria?

La CAPA de la invisibilitat! Clarament i sense dubtes.

Jo no sóc pas dels que respondrien ''jo no en voldria cap''. He de reconèixer, però, que potser no les voldria totes (tot i que és una ambició molt llaminera). La capa em permetria fer coses que no podria fer sense (i sí, ja sé que la majoria no serien 'bones obres').

La Pedra no la voldria. En un primer moment sense reflexionar, l'agafaria. Però pensant-ho no. Perquè sé que em tornaria boig.

La Vareta, si la tingués la voldria per estudiar-la xD però no per donar-li l'ús de duelista. A banda que m'agradaria que els duels es fessin en igualtat de condicions sempre que es pugui (per això els bruixots aprenen també esgrima), crec que no té gràcia fer servir la Vareta de Saüc. Per altra banda, i el motiu principal, és que tenir-la és cercar-se molts problemes!!! Problemes que jo no vull!

Rondadors, Exèrcit de Dumbledore o Nova Generació?

Suposo que la Nova Generació. Em serveixo de la resta per crear-hi el que jo vull.
Si fos per The Cursed Child no la triaria mai; no em va agradar...

L'època dels Magatotis és molt interessant i m'agrada molt. No m'agrada tant el mon de la broma en si, però sí que m'encanta tot el tema dels passadissos secrets, el mapa i l'animàgia. L'Exèrcit d'en Dumbledore m'interessaria llegir-lo per inspirar-me. Però em quedo amb la Nova Generació.

A quina residència estaries?

A Slytherin.

Com sabeu, sóc Slytherclaw. Però, per molt que la Rowling digui que hi ha residències híbrides (que ens ho expliqui, perquè no ho he vist en cap llibre...), no podria dormir a les masmorres i a la torre alhora, oi? :atontat

He tingut molts debats entre aquestes dues residències. Però pensant-ho bé, Slytherin. No passo tan desapercebut a Slytherin xD El motiu principal és que, tot i que em porta molts disgustos, Slytherin és com tenir alguna cosa darrera que et va empenyent endavant i cap amunt.

Tot i que prefereixo Hogwarts Always (i passo de l'Amèrica colonitzada de la Rowling), a Ilvermorny ariria seria Horned Serpent!

Em conformo a presumir de ser Hatstall i a gaudir de les vistes del Calamar Gegant a la sala comuna! :mrgreen:

Quina és la teva matèria de Hogwarts preferida?

TRANSFIGURACIÓ, sense cap mena de dubte! I encara més si la fa la professora McGonagall!

Astronomia també m'agrada molt, i a les optatives de tercer, agafaria Runes Antigues (i Magimàtica).
Per la part de Pocions que m'agrada, em sembla que agafaria Alquímia a les optatives dels darreres cursos.

Quin és el teu professor preferit?

Minerva McGonagall! Faria defensa amb en Llopin. I no m'importaria tenir profes tan genials i simpàtics com la Coliflor o en Flitwick.

A quins actors t'agradaria conèixer?

Això fa difícil de dir...

Potser Maggie Smith, Alan Rickman ( :cry: ), David Bradley (Argus Filch) (no és que aquest últim m'agrada especialment, però vaig llegir-ne una petita entrevista parlant del seu personatge a HP i em va semblar molt simpàtica. Sembla que té un humor molt interessant)

Si compten els dobladors, aquests sí que els tinc clars! :mrgreen: : Pep Anton Muñoz (Remus Llopin), Rosa Guiñón (Madame Rosmerta), Marta Martorell (Madame Pomfrey), Jordi Royo (l'Ull-foll. Tot i que aquest ja el conec; és profe meu), el difunt Joaquim Diaz (Dumbledore), Enric Arquimbau (Hagrid), Aurora García (Molly Weasley), Elsa Fàbregas (McGonagall), Fèlix Benito (Ollivander), Joan Carles Gustems (Snape)... Ostres, és que en diria tants que m'agraden!

Em sembla que he contestat la pregunta com a «quins actors m'agraden» i no pas «quins actors m'agradaria conèixer»...

Quins encanteris t'agradaria saber fer?

Expecto Patronum és dels meus preferits, però per la vida corrents crec que l'Alohomora (amb el colloportus corresponent) i el Portus em solucionarien força la vida.

Seria genial tenir el pack espia [Aparecium, Auris Magna (almenys aquesta oïda sí que la puc controlar i sentir si vull), Homenum Revelio i Legeremens] i pack farmaciola [Episkey, Vulnera Sanentum (i Artus Argentum, per casos extrems :riure: )].

Com que tinc el cap ple de varetes, el Priori Incantatem.
I Specialis Revelio de supervivència i pels estudis.

Em pirra el Draconifors!! :lol:

Menja llimacs (nausea vermis), per enemics.
Orchideous, com a gentilesa ;)

Quina seria la teva posició en el quidditch?

Bufa! En simulador encara... però jo no pujaria pas a una escombra... Ara que us puc dir que sí que he jugat a quidditch muggle (la major part del temps feia de batedor, suposo que tinc força punteria) i té tela marinera... Crec que és la meva dosi d'esport de per vida... No en vull més! XD

Estaria més interessat en els uniformes dels jugadors, en els models d'escombres, en el comentarista, a estudiar les pilotes, a observar les cares dels espectadors de les grades, i a investigar l'estructura de les torres del camp... que no pas en els partits en si...

Em crida l'atenció la posició de batedor. Però crec que és perquè m'agrada el beisbol, perquè en realitat és una posició molt violenta dins del quiddich. Crec que m'escauria més ser caçador (seeker). Tinc bona vista i, el millor de tot, és que és la millor posició per anar pel teu compte. Ja et pots oblidar del partit (no del tot, perquè has de tenir en compte el marcador per triar el moment oportú per caçar la papallona) que tu has d'anar a la teva! I tens un protagonisme extra. :mrgreen:

Jo esperava que en Harry morís, la veritat (que, pel que sembla, era el final que la Rowling tenia pensat originalment, però li van fer canviar). Però he de reconèixer que l'alternativa que va plantejar la Rowling per canviar-ho em va agradar. Crec que va ser un final (inclòs l'epíleg) prou bo perquè matava dos ocells d'un tret: arrodonia la història i alhora donava peu a una certa continuïtat perquè els lectors fessin volar la imaginació i creessin noves històries o la continuessin a partir d'aquest punt. Em podria queixar de l'amatonormativitat de la Rowling, però faré veure que no ho veig com faig en moltes les altres coses seves...

Versió reduïda:
Quin és el teu llibre de Harry Potter preferit? The Half-Blood Prince.
Quina és la teva pel·lícula preferida? La Cambra Secreta.
Quin és el llibre menys t'agrada? L'Orde del Fènix.
I la pel·lícula que menys t'agrada? L'Orde del Fènix.
Quines parts del llibre et varen fer plorar? Una pila, però no sé per què especialment la necrològica d'en Dumbledore que va escriure l'Elfies Dux. I les morts dels personatges...
A quin personatge intentaries seduir? La Madame Rosmerta i la McGonagall.
Quin és el teu personatge preferit? Minerva McGonagall, Molly Weasley, Mèrope Gaunt.
Quin seria el teu Patronus? ??? Black Swan, Teixó, Drac...???
Si poguessis escollir una de les Relíquies de la Mort, quina seria? La Capa que fa Invisible.
Rondadors, Exèrcit de Dumbledore o Nova Generació? Nova Generació.
A quina residència estaries? A Slytherin. Slytherclaw
Quina és la teva matèria de Hogwarts preferida? Transfiguració.
Quin és el teu professor preferit? Minerva McGonagall.
A quins actors t'agradaria conèixer? Els dobladors!
Quins encanteris t'agradaria saber fer? Expecto Patronus.
Quina seria la teva posició en el quidditch? Caçador (seeker) o batedor.
Vares quedar satisfet amb el final? Jo esperava que en Harry morís, però em va agradar molt com s'ho va arreglar perquè acabés d'una altra manera.

M'ha semblat molt interessant llegir les vostres respostes!
A quina residència estaries? La duda ofende XD

:lol2:
A quins actors t'agradaria conèixer? El que fa de Fawkes.
Quins encanteris t'agradaria saber fer? Patronus, patronus i més patronus! També algun per fer flotar les coses, i aquell que fa sortir espurnes de la vareta.
Quina seria la teva posició en el quidditch? Espectador
Vares quedar satisfet amb el final? Sí

Aquí ja et vas cansar, eh xD M'encanten les teves respostes, això sí. :riure:

Quin és el teu llibre de Harry Potter preferit? El pres d'Azkaban, sens dubte ♥

De què que trio aquest! :ballar:

Quina és la teva pel·lícula preferida? També la de El pres d'Azkaban. Va ser la primera pel·lícula de Harry Potter que vaig veure, so, és especial. A més, el DVD està retxat ja de totes les vegades que l'he vist xd

:o El segon DVD que va entrar a casa! xD (el primer va ser Les Dues Torres, que ja el tenia en vídeo)

Quin seria el teu Patronus? Pottermore diu que un ragdoll cat i m'ho crec. Sinó, sempre he pensat que seria algun tipus d'ocell maco... o una gallina (no demaneu, per favor).

Això de la gallina de debò que m'intriga... :think:

Quin és el teu professor preferit? El Llopin i la McGonagall. El Flitwick també em cau molt bé, però.

Els meus també! ^^

A quins actors t'agradaria conèixer? L'Emma. O el David Tennant ♥

L'Emma Watson o l'Emma Thomson? (tinc la impressió que la Watson...)

Quins encanteris t'agradaria saber fer? A part dels típics (Expecto Patronus, Lumus, etc.), m'encantaria saber fer un Accio. Em seria tan útil al meu dia a dia, per trobar tot allò que perdo! xd

Ben pensat! :clap:

Quina seria la teva posició en el quidditch? A les grades :') O caçadora, sino, o batedora.

Coincidim! :snitch:

I després d'això, torno a la meva cova a estudiar. Desitgeu-me sort!

Doncs bona sort! :ok

Antares

Cass Ross
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 382
Membre des de: 06/04/2013
Nom: Noah

EntradaAutor: Cass Ross » dv. 17 març, 2017 13:58

Hola!

Quin és el teu llibre de Harry Potter preferit? Buf, fa segles que me'ls vaig llegir, però em decantaria pel tercer. No sé exactament per què, potser perquè és el llibre on surt més el Remus. Ha quedat com una resposta estàndard lol
Quina és la teva pel·lícula preferida? No crec que n'hi hagi cap que m'agradi especialment...
Quin és el llibre menys t'agrada? No ho sabria dir. Potser, els que menys m'interessen són els dos primers.
I la pel·lícula que menys t'agrada? La de la Cambra Secreta.
Quines parts del llibre et varen fer plorar? No solc plorar llegint un llibre, la veritat. A vegades ni m'adono que el personatge s'ha mort fins al capítol següent... Però les morts de la Batalla de Hogwarts (Tonks, Remus, Fred) sí que són un poc xungues.
A quin personatge intentaries seduir? Ask no questions hear no lies.
Quin és el teu personatge preferit? El Remus Llopin. El Regulus Black. En Charlie Weasley.
Quin seria el teu Patronus? Un llop; és el que em dóna Pottermore, i pensant-ho bé, crec que hi encaixo.
Si poguessis escollir una de les Relíquies de la Mort, quina seria? La Vareta d'Àlber.
Rondadors, Exèrcit de Dumbledore o Nova Generació? Nova Generació, si per Nova Generació entenem la informació de l'epíleg i el que ha creat cada autor, no l'heretgia de The Cursed Child.
A quina residència estaries? Hufflepluf. Ravenclaw. I don't care.
Quina és la teva matèria de Hogwarts preferida? Runes Antigues, Defensa contra les Forces del Mal.
Quin és el teu professor preferit? Remus Llopin.
A quins actors t'agradaria conèixer? Daniel Radcliffe, Ezra Miller (suposo que en ser de Fantastic Beasts and Where to Find Them compta com a actor de Harry Potter, oi?)
Quins encanteris t'agradaria saber fer? Expecto patronum
Quina seria la teva posició en el quidditch? A les grades.
Vares quedar satisfet amb el final? Si pel final comptem la batalla final, sí! Si també hi afegim l'epíleg, no tant...

Cass
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Torna a “Diversions i temes freaks”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant