Error a l'escena del cementiri

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Error a l'escena del cementiri

Entrada Autor: BeTu »

Hi ha un error a l'escena del cementiri, quan en Harry cau a terra després del portarreu amb en Cedric, en Harry surt a la dreta i en Cerdric cau a l'esquerra de la pantalla, i quan es veu com s'aixequen, en Harry està a l'esquerra i en Cedric a la dretaaaa!!!! :o :o :o 8O Bueno, he posat aquest tema perquè aneu posant els errors que hi hagueu vist, jo ja n'he posat un, ara hos toca a vosaltres.

P.D: Em sembla que no hi ha cap altre secció d'errors de la quarta peli per aquí, però si m'equivoco corretgiu-me.
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ara no tinc la pel·li, perquè està en procès de canmvi (per allò que es para el dVd... T_T), però no deu ser (no sé, pregunta tonta, eh?) que està vist des de l'angle oposat? :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

pot ser

Entrada Autor: BeTu »

Doncs... potser si eeh em sembla que tens raó, que ja t'hi havies fixat abans?? potser si ara que ho miro detalladament... si... :roll: :roll: Doncs no és un error de la peli... :oops: és meu... :oops: :oops: Bueno com ja he dit abans el tema continua obert per els que vulguin posar errors de la pel·licula.
Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Que hi ha que dir els errors del llibre al cinema o nomes del cinema??
Jo esq no m'e fixat dels errors... pero ahir em vaig comprar el DVD i ja m'ho miraré detenidament avere que trobo.
Esque un s'ha de fixar molt... Bueno respon-me a la pregunta si us plau BeTu, aixì ens aclarim.

Això ho escric despres d'aver escrit lo de dalt, estic mirant al google, buscant i llegint articles de errors de pel·lícules, només e decuvert que la pel·lícula Harry Potter y el cáliz de fuego té 65 errors, ara bé no especifica res de si son els típics de que es reflexa una camara i això però jo crec que es refereix a això.

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣ :crash
Auror-TonKs l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 01, 2006 6:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Els dos valen, però preferiblament els de només de la peli que són els que més costen de trobar i hi ha gent que li interessa saber si han comès algun error (encara que segur que n'hi han pocs). Però repeteixo els dos valen.
Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

A mi, el que més extrany em va parèixer, es quan Harry queda atrapat pel al que sosté l'estatua davant la tomba de son pare de Voldemort.
Al llibre posa que Harry estava lligat a una làpida, no subjectat així, que pareixia el Cristo del Calvari, no?
Imatge

Imatge

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Continuant amb l'escena del cementiri, l'error més gran de tots em sembla que és el que sortia en una de les primeres fotos de la 4a peli que van sortir, que a la tomba del pare del Voldemort hi deia el nom del Voldemort fill, Tom Marvolo Riddle (que, òbviament, no coincideix). No ho sé però si surt la imatge a la peli o bé van retocar la làpida... És que és molt fort :roll:

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Com que tom marvolo fill?? No ho entenc... que vols dir??

PD: Mira't el tema de proposo una mena de joc et toca a tu possar una endevinalla :wink:

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣ :reading:
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Auror, en la lapida que es va mostrar al principi (despres la van retocar per la peli) el nom que mostrava era el nom d'en Voldemort (Tom pel pare Morvosc per l'avi matern i Rodlel el cognom) i no el del seu pare, Tom ? Rodlel. L'escena quedava com que en Voldemort utilitzava els ossos de la seva propia tomba, pero ell estava viu.

PD: No m'he explicat massa clar, sorry.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Diiiiiiiiiiish.
No, no m'havia fixat en aquella escena, però és que ho trobava lògic... :? :lol: :lol: :lol:

Els "errors" del llibre a la pel·li no es opoden comptar, perquè NO són errors!
Gent, que és una versió cinematogràfica, no una còpia del llibre.
Això no són errors....

A la notícia que vaig posar ( http://www.harrypottercat.com/noticies. ... ir&num=186 ) hi ha diversos errors, però no de "càmera, composició, enmirallatge d'imatge", sinó de lògics (rotllo: el Harry es banya amb ulleres... ^^').
Aquí, però, en teniu 100 errors i pico: http://www.moviemistakes.com/film3748
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HèctorPotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 8:02 pm
Ubicació: Omnipresent: Gran Line, Terra Mitja, Terramar, Alagaësia, Olimp, Hogwarts i Sta Coloma de Gramenet!
Contacta:

Entrada Autor: HèctorPotter »

tambe hi ha altres errors:
del laberint al cementiri-> el cedric kuan toca el portarreu esta perfectamen i kuan la dinya perke el mata el cuapelada te tota la cara plena de talls. No se suposa k el malefici obitus per subitum (avada kedabra) no deixa cap marca???? :?
Imatge

I SI CALLES LA BOCA?

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

jo no mi fixo tant en las pelis per trobar errors, m'agrada mes disfrutar de la pelicula i en tot cas quan la torni a veure un altre cop ja mi fixare en els errors que comenteu.

:reading: :reading: :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Carai, ni me n'havia adonat! I mira que l'he vist, de cops! Ja em fixaré en els errors que heu dit la proxima vegada, i si en trobo algun altre, el ficaré aqui.
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Wooo!! (no és un error) M'enecordo (em sembla que era aquí) que algú va dir que li hagués aradat per exemple que es veiés com es talla la mà? Doncs em vaig fixar bé a la peli i després ho vaig veure, i sí, es veu com es talla la mà i se li cau! (no és gens sàdic, no us penseu) xD. El que no sé és perquè fan que es vegi si mirant-ho normal apenas notes res...
Imatge

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

A mi no em preocupen tant aquests errors sinó errors més greus. Com ara allò de la mort d'en Mauch, que no s'entén d'on baixa... Coses així crec que són més greus que no pas si surt a la dreta o a l'esquerra...
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Bloquejat