Idiomes DVD

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Com preferirieu l'idioma del DVD de HP4????

En anglès, català i castellà
26
68%
En català.
5
13%
En castellà.
7
18%
 
Vots totals: 38

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

es molt eviden!!! en els tres idiomes!! encara k nomes estiguis disposat a veure la peli en un idioma no esta de mes tenir els altres per qualsevol rao no?? millor tenir mes opcions..... pero crec que amb els tres idiomes no esta oi?? no se.... si estigues ja m´agradaria tenir-lo amb els tres... o mes idiomes........

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

Jo no he votat perque mai em compro les pel·lícules, per a què està l'emule????????????? es que jo sóc emule4EVER.
Però si me l'hagués de comprar preferiria que fos en els 3 idiomes, perque qunates més opcions millor! I en el cas que només es pogués triar en català o castellà de manera individual doncs en castellà, perque els llibres me'ls llegeixo en castellà i totes les pel·lícules les veig en aquest idioma.
Però wenu l'única pel·lícula de Harry Potter que m'he baixat és la quarta i la tinc en anglés, però no l'he vist acabar perque estava en dos parts i vaig veure la primera i la segona part no vaig tindre temps de veure-la i ara, no se, em dona pal.
Dulce 100%

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

marta_draco ha escrit:Jo no he votat perque mai em compro les pel·lícules, per a què està l'emule????????????? es que jo sóc emule4EVER.
Quan ho llegeixi en roni, ja et dirà alguna cosa.

Quants més idiomes millor, això està clar. No tinc gaires pelis i les poques que tinc apenes les veig, se que no vaig bé, però mira.

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

[img]Molt%20millor%20am%20tres%20idiomes%20,%20pk%20jo%20tots%20els%20llibres%20mels%20e%20llegit%20am%20catala%20i%20kla%20i%20a%20noms%20k%20kanvien%20per%20exemple%20milte%20la%20llorona%20i%20en%20catala%20gemma%20gemec.[/img]
[..::lAiA::..]

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Jo el tinc en anglès, català, i castellà, però no he estat a temps de votar a l'enquesta.. ^^''
A mi abans m'era igual l'idioma, però ara, com que m'he llegit els llibres en català, és millor amb català pels canvis que hi han fer, si no et lies una mica.
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

MOlt millro en els ters idiomes pq tot i que llegeixo els llibre sne català i les pelis les vegi en català, m'agradaria tenir-les en altres idiomes les pelis.

Vaig tenir que fer un treball de les pelis i vaig haver de llogar la peli pq no la tenia en castellà, pinx...

En quan algun comentari q he llegit no es cert q s'oblidin del català i que només surtis en el dvd d'extres. EN l'edició de la peli sola tb estava en català i en lo altre dir-te q no es poden oblidar per que hi ha una llei que els obliga a treure les pelis en català a Catalunya.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Roger J. Potter ha escrit: En quan algun comentari q he llegit no es cert q s'oblidin del català i que només surtis en el dvd d'extres. EN l'edició de la peli sola tb estava en català i en lo altre dir-te q no es poden oblidar per que hi ha una llei que els obliga a treure les pelis en català a Catalunya.
a veure,si, és evident ,que en l'edició en català ,els extres ,tinguin els subtitols,entre d'altres en català.Això és correctíssim.
Però ,el que jo volia dir ,és que tinc l'edició doble ,en castellà,i encara que a la peli,el català no hi és.Al dvd de extres ,si,i ,és ,no se, "raro,raro,raro".
S'han fet dos edicions separades per idioma ,no?,donçs perque passa això al dvd del extres?,o tot moros o tots cristians.
Si ja fan dos edicions separades,acò que han fet és extrany,no?
No se si m'enteneu.
Cuidadín,eh?,que no estic dient res en contra del català,soles que el que passa als dvd's amb el tema dels extres,em pareix extrany.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

WAW!!!!!!!


io sempre ma poso els dvds en angles i subtituls en cat (si no ni ha, cm es natural, en castella k ia i estic acostumada)



pro es k magrada mol la veus dels actors (del johnny depp... :oops: :oops: :heart: :heart: :heart: :heart: )


pk, que es veure la novia cadaver sense les veus originals¿? UNA PORQUERIA!!!!!

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

no se jo sempre he vist totes les pelis en castellà encara que els llibres me'ls llegeixi en català.
No se les veus en català me sonen molt rares i per anar al cine no em puc esperar que surti la peli en català xD
però quants més idiomes millor mai saps si després et serviran per alguna cosa :wink:
I en anglés...¬¬' xD
Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

jo hem legeixo el sllibres en catala (como no :p)pero les pelis n'hi ha k les he viste en catala i altres k en castella.Personalment m'agraden mes en catala xk entre altres coses kuan estas acostumat als noms en catala sentir "polvos Flu" e vers de plos migratoria, com a k sona raro... :roll: per aixo si puc vaig a veure-les en catala i les k al DVD hi l'opcio de catala (k no es a tots...) ido en catala XD

Bloquejat