Ja teniu Harry potter i el Calze de Foc en DVD???

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
todmorvoscrodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 05, 2006 8:42 pm
Contacta:

Ja teniu Harry potter i el Calze de Foc en DVD???

Entrada Autor: todmorvoscrodlel »

Jo siiiii i els extres estan molt beee. Aviam ke os sembla a tots i a totes. A i me comprat l'edició en català, exclar jejje

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

A la botiga del meu poble no la tenen. ¬¬
La versió especial no la tenen ni en castellà i, la simple, només en castellà. ¬¬

Càson... Una estrena d'alguna cosa d'HP i jo sense Hp. ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
todmorvoscrodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 05, 2006 8:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: todmorvoscrodlel »

ja... al meu poble tamb la tenien nomes en edició normal d'un disc i e tingut ke anar a la capital de la meva comarca per poder-la comprar en edició especial en català. tot sigui per veure akeste pelicula en bones condicions jejje

parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: parvati »

juers, jo encara no la tinc, tampoc... I no es perque no la tingui a l'abast, sino perque ara mateix no tinc diners, estic pelada, nomes tinc 10 € i no es prou per comprarme la peli i els meus pares no me la volen comprar perque si... :cry: (cosa k entenc :P ). Potser d'aki a dues semanes ia me la comprare, i en català, es clar.
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Jo, doncs encara no ho he pogut comprar... una cosa... els extres estan traduïts o estan en angles?
Una altra cosa... kines escenes eliminades hi ha?

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Jo el tink des del dilluns, k al tenir un video, el tenia abans, o sigui k ahir el vaig poder gaudir mmmmmmoooooooooolt ratuuu XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

roni ha escrit:Jo el tink des del dilluns, k al tenir un video, el tenia abans, o sigui k ahir el vaig poder gaudir mmmmmmoooooooooolt ratuuu XD
I la teva valoracio com a persona que ha pogut gaudir-ne molt? Jo no se quan m'el comprare pero no crec que sigui ab¡viat :(

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Jo quan em vaig comprar la primera película ho vaig fer amb el format VHS, i ara em foto perquè tot està en DVD, em va amargar :cabrejat: així que he après la lliçó i esperaré que surti un nou format, que sinó m'equivoco està al caure, i com que quan acabi la setena (uff, deu quedar tant, espero :P ) les vendran totes 7 en un pack oferta amb el nou format, tothom les tindrà en DVD i jo en el nou format i a més, més barates pk al ser totes juntes segur que surt millor de preu muahaha :lol:

Mentrestant, sempre puc anar a algun videoclub d'Aplicat (em queda un xic lluny ù_ú)
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Oleee, Sandra! Una que pensa com jo!!!

:reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia:

Jajaja! :mrgreen: És que és veritat, si d'aquí a que surti la setena haurà sortit un altre format i m'atreveixo a dir que ja n'estaran planejant un altre... :roll:
No, no... ja me les compraré totes juntetes que segur que em sortirà més barat i tot! De moment me les gravo quan les fan al Digital... :P Ei, visca el format VHS, per què el canvien, coi, amb lo bé que va i amb la quantitat de pelis que té la gent!? :cry: bé, és per això, per "putejar"... xD

Osti, el videoclub del roni em queda massa lluny també... :riure:
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 04, 2006 7:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ep, que el VHS no ah mort encara! Encara el venen!
Jo suposo que en la versió "pack de 7 pel·lis" no vindrà el segon DVD dels extres... :roll: No ho sé.
I et sortiran més cares en relació a elles mateixes, però com que serà un nou format, valdrà més car. :lol: :lol: :lol:

No, però és veritat. De fet, JA ha sortit un nou format. El HD-DVD (DVD d'alta definició), i el calze sortirà en aquest format ben aviat (d'aquí a uns pocs mesos. S'ha retardat perquè el reproductor de HD-DVD ha tingut alguns contratemps...).
Però jo suposo que el reproductor de HD-DVD també reproduïrà DVDs... :?
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Jo em sembla que me la baixaré d'Internet... eh Roni? jajajajajajaj

No, suposo que algun dia d'aquests me la compraré, la vull tornar a veure...

Salut!

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Jo el vaig demanar pel Sant, però a l'fnac s'ha esgotat i ara estic buscant-te un..... Bé més ben dit els meus pares n'estan buscant un però ja m'han dit que tampoc correr pressa o sigui, que potser, per l'estiu ja el tindré.....
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Doncs jo no me la he comprada encara, però suposo que me la regalaran pel meu sant (15 de maig). Hauré d'esperar una miqueta! :P
Quins extres hi ha, aquesta vegada?

PD: Mit, podràs tornar-la a veure, però no gaudiràs de la meravellosíssima companyia de quan la vam anar a veure al cinema 8)
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

ronsantanna ha escrit:Jo el vaig demanar pel Sant, però a l'fnac s'ha esgotat i ara estic buscant-te un..... Bé més ben dit els meus pares n'estan buscant un però ja m'han dit que tampoc correr pressa o sigui, que potser, per l'estiu ja el tindré.....
es veritat, Ronsantanna!!! tu també et dius oriol!! ( com jo =P :mrgreen: ) que t'han regalat??? a mi alguns discus d'Antònia Font (alegria, Batiskafo Katiusques, els teniu?? son molt bons) i d'aquí poc... tindre la pel·li de Harry Potter i el Calze de Foc... en català, es clar :P :lol: !!!!!!!!

Massa :wink:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

li-kiow ha escrit:kines escenes eliminades hi ha?
Estàn quan l'Snape i el Karkaroff estan parlant (jajaj em va fer molta grasia l'escena, xk al principi es veu el harry passejant pel l'entrada principal, on una parella s'estan menjant la boca :heart: XDD), tb la famosa escena de la foto del trio parlant devant el foc en pijama, i tb la del ball, kuan tots estan ballan amb la canso de "Do the hipogriff", k a mi magrada bastant...
nu se mens dexu moooooolltes xo akestes son de les k menrecordo

Bloquejat