Que més hagués volgut jo que m' hagués agradat!! T_T Però és que no li trobo gairebé res bo. Només el Voldemort (que curiosament no agrada a quasi ningú i jo trobo bestial al Fiennes!!!), el drac i els efectes especials, ah, i la roba de les Beauxbatons, molt cuca ^^. La resta em sembla una broma de mal gust

Buff, si em poso a dir tot el que no m'agrada em queda la parrafada de ma vida! Així destaco, gran part dels diàlegs els vaig trobar estúpids, que s'hagin menjat el trauma públic del Hagrid amb la seva ascendència de gegant (deixant la Rita Skeeter com a un personatge del tot inútil a la peli), la vergonyosa escena de la Mirtle amb el Harry a la banyera, digna de qualsevol peli de Pajares i Esteso, el muntatge de la peli, tot retallat i enganxat gairebé sense sentit, com un videoclip cutre, el moment cortilandia de la cançó de les sirenes, el Sirius a les cendres enceses com si fos una patata, el mal lloc en que van possar la Fleur, com si fos una nyicris, el vestit hortera de la Hermione al ball, la presentació de les escoles, quines coreografies!!...

De debó, m'hagués fet tan feliç que m'agradés com a la majoria, però vaig sortir traumatitzada del cinema

Aclareixo que aquesta és la meva opinió, ben humil, però meva

Algú més la comparteix? Si us plau, si hi ha algú que no es talli, ho digui i ho raoni!!